Tępaki ze strachu przed PiSem głosują na PO

Data: 2013-03-24 14:40:27
Autor: misiek
Tępaki ze strachu przed PiSem głosują na PO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kimt32$6q1$1mx1.internetia.pl...
A czego sie spodziweać PO takich tępych wyborcach PO?

- Wie pani, ile rzeczy mi się nie podoba w Polsce, którą rządzą moi przyjaciele
z partii, na którą wiernie głosuję i głosować będę? - pyta Magdalenę Rigamonti z
"Wprost" Daniel Olbrychski.

na jak sie pije z putinem, robi filmy w zsrr, tutaj dostaje sie rzadowe kontrakty na granie w mainstreamie to co sie dziwisz...
kumitet poparcia pelo.

Data: 2013-03-24 17:52:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:kin07j$h2s$1mx1.internetia.pl...

[...]

I ma wpływ na wybór prezydenta USA. Przecież tam też grał w jakimś filmie!

rozbawiony po czubek

Tępaki ze strachu przed PiSem głosują na PO