Tępe stuki i puki....

Data: 2012-09-19 14:23:49
Autor: rmikke
Tępe stuki i puki....
W dniu środa, 19 września 2012 23:00:07 UTC+2 użytkownik cichybartko napisał:

Czy zużycie piast może powodować takie tępe stuki?

A stuka regularnie z obrotem korb, czy kół?

Drugie pytanie czy w suporcie może być jakiś element odpowiedzialny za stukanie ale w momencie braku obrotów na korbie?

Raczej nie.

I weź nie tytułuj posta "tępe suki"...

Data: 2012-09-19 23:43:43
Autor: cichybartko
Tępe stuki i puki....
W dniu 2012-09-19 23:23, rmikke pisze:
W dniu środa, 19 września 2012 23:00:07 UTC+2 użytkownik cichybartko napisał:

Czy zużycie piast może powodować takie tępe stuki?

A stuka regularnie z obrotem korb, czy kół?

Stuka jak przestaje kręcić korbą (miałem napisać pedałuje ale znów się źle skojarzy ;)). Czyli regularnie z obrotem kół. Jak się zatrzymałem i podniosłem tylne koło i zacząłem kręcić samą obręczą bez obciążenia, pukanie nie występowało.

Drugie pytanie czy w suporcie może być jakiś element odpowiedzialny za
stukanie ale w momencie braku obrotów na korbie?

Raczej nie.

No właśnie, uszkodzenie suportu powinno chyba dawać znać ale dopiero przy jego pracy.

I weź nie tytułuj posta "tępe suki"...

Jak boga koch... widzę że jest "stuki i puki....".

Pozdrawiam,
Bartosz.

Data: 2012-09-19 14:54:01
Autor: rmikke
Tępe stuki i puki....
W dniu środa, 19 września 2012 23:44:06 UTC+2 użytkownik cichybartko napisał:
> [...]

Stuka jak przestaje kręcić korbą (miałem napisać pedałuje ale znów się źle skojarzy ;)). Czyli regularnie z obrotem kół. Jak się zatrzymałem i podniosłem tylne koło i zacząłem kręcić samą obręczą bez obciążenia, pukanie nie występowało.

No to musi coś w kole. Z tym, że nie wierz uszom za bardzo i sprawdź
również przednie. I pomacaj, czy jakichś luzów nie masz (na obu).

> I weź nie tytułuj posta "tępe suki"...

Jak boga koch... widzę że jest "stuki i puki....".

No widzisz? Piszesz jedno, czytają drugie...

Data: 2012-09-20 04:53:09
Autor: Ignac
Tępe stuki i puki....
W dniu środa, 19 września 2012 23:54:01 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

No to musi coś w kole. Z tym, że nie wierz uszom za bardzo i sprawdź

również przednie. I pomacaj, czy jakichś luzów nie masz (na obu).

Dokładnie.Rączką trzeba poruszać ruchome elementy "wte i we wte".
Wyczuwalnych luzów nigdzie ma nie być.
  Ignac

Tępe stuki i puki....