Teraz K...a My!

Data: 2018-12-09 08:19:05
Autor: Pajdak
Teraz K...a My!
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24256453,czy-partia-rydzyka-wystartuje-w-wyborach-mimo-koscielnego.html#s=BoxOpCzol5

"Czy "partia Rydzyka" wystartuje w wyborach mimo kościelnego zakazu?"

Pytanie powinno być:

Ile kasy będzie chciał Rydzyk by "jedynkami" nie byli jego ludzie tacy jak
Macierewicz, Szyszko, Sobecka itp. "nadgorliwi katolicy".

--
Pajdak

Data: 2018-12-09 04:03:33
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Teraz K...a My!
zaniepokojony Pajdak napisał:
[...]

U niemca też masz dwie chrześcijańskie i GWno nie ujada?

Unia Chrześcijańsko-Społeczna w Bawarii
Unia Chrześcijańsko-Demokratyczna Jak widzisz Rydzyk wprowadzając drugą partię chrześcijańską
na ryneczek PL zbliża PL do wzorców DE, nic tylko się cieszyć:)

Data: 2018-12-09 04:20:48
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Teraz K...a My!
Unia Chrześcijańsko-Społeczna w Bawarii
Unia Chrześcijańsko-Demokratyczna Jak widzisz Rydzyk wprowadzając drugą partię chrześcijańską
na ryneczek PL zbliża PL do wzorców DE, nic tylko się cieszyć:)

Warto zauważyć że Dukaczeskie z "ż" komuno też mnożą byty, paczaj
nowy Ryś "Teraz" :)   Być może i narodowcom z Korwinami też co wyjdzie
i próg przekroczą, kto wie.

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/586745,ruch-narodowy-wolnosc-koalicja-korwin-mikke-winnicki-polexit.html

Data: 2018-12-09 13:27:10
Autor: u2
Teraz K...a My!
W dniu 09.12.2018 o 13:20, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
  Być może i narodowcom z Korwinami też co wyjdzie
i próg przekroczą, kto wie.

bez przesadyzmu, JKM ma krzywy nosek, bardziej krzywy niż wieża w Pizie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-09 05:19:25
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Teraz K...a My!
W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 13:27:12 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> i próg przekroczą, kto wie.

bez przesadyzmu, JKM ma krzywy nosek, bardziej krzywy niż wieża w Pizie:)

Pewnie tak, ale Kurwin jako jedyny podejmuje tematy które pisiorstwo
omija z daleka, np. spekulacja złotówką swego czasu czyli wydojenie PL
przez bankierkę usańską:)

Pisiorstwo podejmuje ciężkie tematy tylko wtedy jak sprawa się rypnie i
na mieście nawet kwiaciarki o tym wiedzą, wtedy pisiorstwo "dupę rusza"
łaskawie i udaje oburzenie.

Data: 2018-12-09 17:31:03
Autor: Pajdak
Teraz K...a My!

Użytkownik <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3997b1a-27ba-4844-8d47-53be09786b69googlegroups.com...
[...]

Mało mnie obchodzi co masz  gaciach kiedy nażresz się grochu. Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to won!

--
Pajdak

Data: 2018-12-09 05:23:35
Autor: japanizer
Teraz K...a My!
On Sunday, December 9, 2018 at 9:03:36 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

na ryneczek PL zbliża PL do wzorców DE, nic tylko się cieszyć:)

Serio, obesrany nocniczku?

Czy w Polsce można się wypisać z finansowania Kościoła, jak w Niemczech? Planują coś złodzieje z PiS, by Polacy mieli taką możliwość?

https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/kirchensteuer-podatek-koscielny-w-nowej-odslonie

  Otwarcie deklarujesz przynależność do jakiejkolwiek religii? W Niemczech nie   ominie Cię z tego tytułu uiszczenie podatku kościelnego. Co ciekawe, od   zeszłego roku banki zobligowano do automatycznego pobierania Kirchensteuer od   lokat kapitałowych zgromadzonych na kontach klientów. Wszyscy, którzy do tej   pory uchylali się od płacenia podatku od prywatnych inwestycji, dołożą się do   kościelnej kasy.

Data: 2018-12-09 17:40:04
Autor: Pajdak
Teraz K...a My!
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jeżeli nie to won!

--
Pajdak

Teraz K...a My!