Teraz garnki i różowa obecność

Data: 2010-08-07 15:08:47
Autor: Canucki
Teraz garnki i różowa obecność
Czy Panu podoba sie postepowanie tych typkow prowokujacych, nietolerancyjnych, szydzacych z chrzescijan i przeszkadzajacych im w modlitwie?

Czy nie uwaza Pan, ze w Warszawie jest wystarczajaco duzo miejsca aby demonstrowac gdzies indziej swoje uwielbienie dla makaronu, jednorozca czy tez innego "Koziolka Matolka"?

Wkleja Pan artkuly nie komentujac ich.  Brak Panu odwagi, pomyslu czy moze aktualnej instrukcji od przelozonych?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-07 17:16:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3jstv$sjl$1inews.gazeta.pl...
Czy Panu podoba sie postepowanie tych typkow prowokujacych,
nietolerancyjnych, szydzacych z chrzescijan i przeszkadzajacych im w
modlitwie?

Podoba.

Czy nie uwaza Pan, ze w Warszawie jest wystarczajaco duzo miejsca aby
demonstrowac gdzies indziej swoje uwielbienie dla makaronu, jednorozca czy
tez innego "Koziolka Matolka"?

Nie.

Wkleja Pan artkuly nie komentujac ich.  Brak Panu odwagi, pomyslu czy moze
aktualnej instrukcji od przelozonych?

Czekałem na twoją reakcję.

Data: 2010-08-07 15:20:07
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> Czy Panu podoba sie postepowanie tych typkow prowokujacych,
> nietolerancyjnych, szydzacych z chrzescijan i przeszkadzajacych im w

Podoba.

> Czy nie uwaza Pan, ze w Warszawie jest wystarczajaco duzo miejsca aby
> demonstrowac gdzies indziej swoje uwielbienie dla makaronu, jednorozca
> [...]

Daje Pan o sobie zle swiadectwo

> Wkleja Pan artkuly nie komentujac ich.  Brak Panu odwagi, pomyslu czy
moze
> aktualnej instrukcji od przelozonych?

Czekałem na twoją reakcję.

No to sie Pan doczekal.  Ale nie zawsze tak bedzie bo na psp nie jestem sluzbowo i poza tem prowadze takze zycie "pozainternetowe" Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-07 18:42:06
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-07 17:08,  Canucki pisze:
Czy nie uwaza Pan, ze w Warszawie jest wystarczajaco duzo miejsca aby
demonstrowac gdzies indziej swoje uwielbienie dla makaronu, jednorozca czy
tez innego "Koziolka Matolka"?

Dlaczego mają iść gdzieś indziej skoro mogą tak jak wyznawcy sekty, której przewodzi dziadek z hitler jugent, robić to przed pałacem prezydenckim.

Data: 2010-08-07 23:28:59
Autor: Canucki
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Dlaczego mają iść gdzieś indziej skoro mogą tak jak wyznawcy sekty, której przewodzi dziadek z hitler jugent, robić to przed pałacem prezydenckim.

Dziedziniec przed siedziba prezydenta (a takze sam palac) jest wielce stosownym miejscem dla upamietnienia tragicznie zmarlego rezydenta tegoz palacu natomiast nie jest to jadalnia ani tez odpowiednie miejsce na chamskie
"zarty" i wybryki.

Zeby to zrozumiec, prosze zastosowac sie do wlasnej rady:  "Musisz się ostro zjarać, żeby zatrybić".  Inaczej chyba Pan nie potrafi.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-08 01:31:38
Autor: Kaczysta
[...]

Może ci drwiący z obrońców krzyża pojechaliby do Leżajska pośmiać się z tych, co przyjechali na grób cadyka? Rechotać z ich pejsów i chałatów?
AZ

Teraz garnki i różowa obecność