Data: 2015-12-08 09:59:53 | |
Autor: koziołek M. | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato dywersyfikował swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego problemu. Najczęściej procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu wypłacili kase od reki. Życzę Getinowi wszystkiego najlepszego z takim podejściem do klienta.
|
|
Data: 2015-12-08 10:20:36 | |
Autor: Kris | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 18:59:57 UTC+1 użytkownik koziołek M. napisał:
Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od >Getin Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato >dywersyfikował swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego >problemu. Najczęściej procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu >wypłacili kase od reki. Życzę Getinowi wszystkiego najlepszego z takim >podejściem do klienta. Z tego co napisałeś nic nie wynika. Rozwiń temat |
|
Data: 2015-12-08 16:42:57 | |
Autor: witek | |
Teraz ja przekonaĹem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
koziołek M. wrote:
Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato dywersyfikował swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego problemu. Najczęściej procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu wypłacili kase od reki. Życzę Getinowi wszystkiego najlepszego z takim podejściem do klienta. Jakie dokumenty złożyłeś w banku? |
|
Data: 2015-12-09 03:23:47 | |
Autor: mrobak69 | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 18:59:57 UTC+1 użytkownik koziołek M. napisał:
Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato dywersyfikował swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego problemu. Najczęściej procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu wypłacili kase od reki. Życzę Getinowi wszystkiego najlepszego z takim podejściem do klienta. przecież funkcjonuje prawo spadkowe bank musi go przestrzegać -- -napisz cos więcej |
|
Data: 2015-12-09 04:56:25 | |
Autor: koziołek M. | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
Bank nie kwestionuje moich dokumentów, zresztą inne banki wypłacają bez problemu. Chodzi o przeciąganie sprawy ile się da, a to trzeba wypełnić kolejny wniosek . biuro prawne musi mięć czas do namysłu lub ktoś jest na urlopie. Takie kopanie się z koniem, szkoda słów. Mnie zniechęcili do siebie, ja na pewno tam rachunku nie będę miał, a Was przestrzegam. |
|
Data: 2015-12-09 12:58:13 | |
Autor: Dominik & Co | |
Teraz ja przekonaĹem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
Dnia 09.12.2015 kozioĹek M <jkaszka@gmail.com> napisaĹ/a:
Bank nie kwestionuje moich dokumentĂłw, zresztÄ inne banki wypĹacajÄ bez problemu. Chodzi o przeciÄ ganie sprawy ile siÄ da Niestety, teĹź spotkaĹem siÄ z takim podejĹciem. Dlatego teĹź klony Pana Leszka omijam i innym odradzam z nimi kontakt. -- Dominik & kÄ pany (via raspbianowy slrn) "Wszyscy chcÄ naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraÄ." (S.J. Lec) WyraĹźam wyĹÄ cznie prywatne poglÄ dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP PiszÄ c na priv zmieĹ domenÄ na gmail. |
|
Data: 2015-12-09 18:07:51 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
W Mille jest właściwie tak samo, przynajmniej przy więcej niż jednym spadkobiercy.
Wyślij Getinowi pisemne wezwanie do wypłaty środków, z odsetkami ustawowymi od pierwszego dnia złożenia przez Ciebie wniosku. A później wezwanie do zapłaty odsetek ustawowych "dziennie .... zł". -- -- - Chodzi o przeciąganie sprawy ile się da, a to trzeba wypełnić kolejny wniosek . biuro prawne musi mięć czas do namysłu lub ktoś jest na urlopie Takie kopanie się z koniem, szkoda słów. Mnie zniechęcili do siebie, ja na pewno tam rachunku nie będę miał, a Was przestrzegam. |
|
Data: 2015-12-11 23:45:58 | |
Autor: wromek | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
Złóż reklamację za pomocą KNF, odpowiedź będzie w ciagu 2 dni-jeśli nie to daj znać tu na grupie.
-- pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2015-12-18 04:20:17 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
"koziołek M." e2b52739-37af-4cc1-a5d7-9cd683162c75@googlegroups.com : Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin Banku. A ja usiłuję wyjaśnić, że Getin podpisał ze mną umowę w maju, choć kuriera wysłał w kwietniu. Moim zdaniem pracują tam ludzie kształceni do denerwowania klientów i osłabiania pozycji banku -- dywersanci. Co mnie wiąże z bankiem? Widzimisie dziecka_neostrady kształconego do niszczenia pozycji banku czy podpis na papierowej umowie? Problem był wyjaśniany już trzykrotnie, ale nadal pozostaje niewyjaśniony, choć dwukrotnie ,,pracownicy'' Getin uznali że jednak współpraca rozpoczęła się pod koniec maja... Oczywiście chodzi o pieniądze. Za każdy razem trzeba stracić masę czasu na ,,rozmowę'' z człowiekiem zdecydowanie nastawionym na marnowanie czasu... -- .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2015-12-18 13:24:20 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" n4vu1o$dco$1@node1.news.atman.pl Co mnie wiąże z bankiem? Widzimisie dziecka_neostrady kształconego do niszczenia Wprawdzie nie doszedłem do porozumienia, ale otrzymałem brakujące 50 złotych. Jeśli bym otrzymał nadmiarowe (bo na to niestety zanosi się) dam znać. Odpowiedź na wiadomość z dnia 18.12.2015 18.12.2015 Witam, w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2015-12-18 o treści: " Umowa została podpisana w maju. 27 maja dostałem potwierdzenie m@ilem o aktywacji konta." Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że sprawa została zakwalifikowana jako reklamacja i zarejestrowana pod nr 2015/55521. Odpowiedź zostanie udzielona w możliwie najkrótszym terminie, maksymalnie w ciągu 30 dni licząc od dnia następującego po dniu wpływu. Z wyrazami szacunku Edyta Przybylska 18.12.2015 - PRZELEW PRZYCHODZĄCY Getin Noble Bank SA - uznanie w promocji Aktywna Karta za 05.2015 - 2015/55521 +50,00 PLN W maju nie było żadnych operacji. Ważne, że w sumie jest 6 razy po 50 pln. LC |
|