Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank

Data: 2015-12-08 09:59:53
Autor: koziołek M.
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato dywersyfikował swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego problemu. Najczęściej procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu wypłacili kase od reki. Życzę Getinowi wszystkiego najlepszego z takim podejściem do klienta.

Data: 2015-12-08 10:20:36
Autor: Kris
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 18:59:57 UTC+1 użytkownik koziołek M. napisał:
[...]

Z tego co napisałeś nic nie wynika. Rozwiń temat

Data: 2015-12-08 16:42:57
Autor: witek
koziołek M. wrote:
[...]

Jakie dokumenty złożyłeś w banku?

Data: 2015-12-09 03:23:47
Autor: mrobak69
[...]

przecież funkcjonuje prawo spadkowe

bank musi go przestrzegać -- -napisz cos więcej

Data: 2015-12-09 04:56:25
Autor: koziołek M.
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank

przecież funkcjonuje prawo spadkowe

bank musi go przestrzegać -- -napisz cos więcej

Bank nie kwestionuje moich dokumentów, zresztą inne banki wypłacają bez problemu. Chodzi o przeciąganie sprawy ile się da, a to trzeba wypełnić kolejny wniosek . biuro prawne musi mięć czas do namysłu lub ktoś jest na urlopie. Takie kopanie się z koniem, szkoda słów. Mnie zniechęcili do siebie, ja na pewno tam rachunku nie będę miał, a Was przestrzegam.

Data: 2015-12-09 12:58:13
Autor: Dominik & Co
Dnia 09.12.2015 koziołek M <jkaszka@gmail.com> napisał/a:

Bank nie kwestionuje moich dokumentów, zresztą inne banki wypłacają bez problemu. Chodzi o przeciąganie sprawy ile się da

Niestety, też spotkałem się z takim podejściem.

Dlatego teĹź klony Pana Leszka omijam i innym odradzam
z nimi kontakt.

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)

Data: 2015-12-09 18:07:51
Autor: ąćęłńóśźż
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
W Mille jest właściwie tak samo, przynajmniej przy więcej niż jednym spadkobiercy.

Wyślij Getinowi pisemne wezwanie do wypłaty środków, z odsetkami ustawowymi od pierwszego dnia złożenia przez Ciebie wniosku. A później wezwanie do zapłaty odsetek ustawowych "dziennie .... zł".

-- -- -

Data: 2015-12-11 23:45:58
Autor: wromek
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Złóż reklamację za pomocą KNF, odpowiedź będzie w ciagu 2 dni-jeśli nie to daj znać tu na grupie.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2015-12-18 04:20:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank

"koziołek M." e2b52739-37af-4cc1-a5d7-9cd683162c75@googlegroups.com

: Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin Banku.

A ja usiłuję wyjaśnić, że Getin podpisał ze mną umowę w maju, choć kuriera wysłał
w kwietniu. Moim zdaniem pracują tam ludzie kształceni do denerwowania klientów
i osłabiania pozycji banku -- dywersanci.

Co mnie wiąże z bankiem? Widzimisie dziecka_neostrady kształconego do niszczenia
pozycji banku czy podpis na papierowej umowie?

Problem był wyjaśniany już trzykrotnie, ale nadal pozostaje niewyjaśniony, choć
dwukrotnie ,,pracownicy'' Getin uznali że jednak współpraca rozpoczęła się pod
koniec maja... Oczywiście chodzi o pieniądze. Za każdy razem trzeba stracić masę
czasu na ,,rozmowę'' z człowiekiem zdecydowanie nastawionym na marnowanie czasu...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-18 13:24:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank

"Eneuel Leszek Ciszewski" n4vu1o$dco$1@node1.news.atman.pl

Co mnie wiąże z bankiem? Widzimisie dziecka_neostrady kształconego do niszczenia
pozycji banku czy podpis na papierowej umowie?

Wprawdzie nie doszedłem do porozumienia, ale otrzymałem brakujące 50 złotych.
Jeśli bym otrzymał nadmiarowe (bo na to niestety zanosi się) dam znać.

    Odpowiedź na wiadomość z dnia 18.12.2015
    18.12.2015
    Witam,
    w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2015-12-18 o treści:
    " Umowa została podpisana w maju. 27 maja dostałem potwierdzenie m@ilem o aktywacji konta."

    Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że sprawa została zakwalifikowana
    jako reklamacja i zarejestrowana pod nr 2015/55521. Odpowiedź zostanie udzielona w możliwie
    najkrótszym terminie, maksymalnie w ciągu 30 dni licząc od dnia następującego po dniu wpływu.

    Z wyrazami szacunku

    Edyta Przybylska

    18.12.2015 - PRZELEW PRZYCHODZĄCY
    Getin Noble Bank SA - uznanie w promocji Aktywna Karta za 05.2015 - 2015/55521  +50,00 PLN

W maju nie było żadnych operacji. Ważne, że w sumie jest 6 razy po 50 pln.

LC

Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank