Teraz ja - z serii co teraz?

Data: 2015-01-11 08:13:31
Autor: Marcin Ł
Teraz ja - z serii co teraz?

Użytkownik "Artur Miller"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8rdv6$vr9$1@usenet.news.interia.pl...

wiem, mam lenia, bo nie chce mi sie szukać w pierdylionie wątków...

Budżet kilkanaście tys, autko dla kobiety, jazda po mieście,
sporadycznie trasy do 200km. jak najmniej problematyczne (więc dizel
odpada) i tanie w serwisie, więc popularne. Yaris czy corsa? tak około
5, max 6-letnia. 1.0? 1.2? któregoś modelu unikać? francuzów nie lubię i
nie polecam, więc cytrynki i peżociki niestety out of scope. skoda?
hm... może coś jeszcze innego?

jak to jest obecnie z tymi sprowadzanymi co Niemiec płakał jak oddawał?
dalej wałki są z podstawionymi słupami? Historię każdej marki można już
po VINie sprawdzić w kazdym ASO? jest gdzies europejska baza
skradzionych samochodów? albo chociaż krajowe?

Zonie kupilismy KIA RIO i jest mega zadowolona. 1,4 97KM Pb oczywiscie.

Teraz ja - z serii co teraz?