Teraz ja - z serii co teraz?

Data: 2015-01-11 00:51:04
Autor: Przemek
Teraz ja - z serii co teraz?
Jak nie przepadam za francuzami, tak jestem pozytywnie zaskoczony pugiemu 206 mojej pani. Silnik 1.6 110KM pracuje bardzo fajnie w tym aucie, zawieszenie nie sprawia żadnych problemów, dodatkowo ma świetne hamulce. Jest klima, elektryka szyb i lusterek, niezłe audio, czujnik deszczu i dużo schowków, co cieszy kobiety :).
Za kilkanaście tys. można kupić już nowszy model, jak będzie zadbany, to żona będzie zachwycona.

Teraz ja - z serii co teraz?