Teraz juz rozumiem...

Data: 2012-09-21 12:31:41
Autor: Tzva Adonai
Teraz juz rozumiem...
.... dlaczego pojecie "papieskie kremowki" wzbudzalo takie emocje...

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-550/faktonline/634836498078767682.jpg

Data: 2012-09-21 21:45:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Teraz juz rozumiem...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:551b4670-7236-42c6-a368-bb61abb9b605googlegroups.com...
... dlaczego pojecie "papieskie kremowki" wzbudzalo takie emocje...

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-550/faktonline/634836498078767682.jpg

Ogladajac te zdjecia doznales erekcji?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-21 12:53:53
Autor: Tzva Adonai
Teraz juz rozumiem...
Ogladajac te zdjecia doznales erekcji?

Ja nie, ale ksiadz dobrodziej jak najbardziej, tylko spojrz na te sporej wielkosci wypuklosc na wysokosci jego przyrodzenia....

Data: 2012-09-21 22:02:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Teraz juz rozumiem...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:06eba3ad-fb98-4812-9186-8bd82edd87bfgooglegroups.com...
Ogladajac te zdjecia doznales erekcji?

Ja nie, ale ksiadz dobrodziej jak najbardziej, tylko spojrz na te sporej wielkosci wypuklosc na wysokosci jego przyrodzenia....

A zauwazyles czy byl obrzezany czy nie?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-22 11:41:31
Autor: Wiesiaczek
Teraz juz rozumiem...
On Fri, 21 Sep 2012 12:53:53 -0700, Tzva Adonai wrote:

Ogladajac te zdjecia doznales erekcji?

Ja nie, ale ksiadz dobrodziej jak najbardziej, tylko spojrz na te sporej
wielkosci wypuklosc na wysokosci jego przyrodzenia....

Teraz dopiero spojrzałem...
Faktycznie nieźle mu fujara przygrała!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)