Teraz powinni zamkn±æ Sejm

Data: 2011-11-12 09:37:20
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Nie s±dzicie?
Skala represji wobec ¶rodowisk kibowskich w maju powinna byæ conajmniej powtórzona, a wiêc miejsca gdzie bywaj± organizatorzy wczorajszych marszów-zadym powinny zostaæ zamkniête.
Proponujê zacz±æ od Sejmu.

Data: 2011-11-12 11:12:15
Autor: pax
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Nadarzyla sie okazja .
Mo¿na sie zgodziæ na dro¿sze wej¶ciówki do sejmu !
Bed± negocjowaæ na zbiorówki dla partii , bo niektórych mo¿e nie staæ.
Wiele dla priorytetów polityka mozna zbudowaæ dla pi³ki no¿nej,
dla sortu , dla kraju .
Potem bed± chcieli utargowaæ p³atno¶æ niegotówkow± .
Wiêc tak:
ka¿de ugrupowanie tyle ile procent taki stadion dla kibiców polskich...
przyk³adowo RP op³aca³oby sie 10 % na trybunie i zwolnienia naszych obywateli z pracy ?
No to funkcjonalny gospodarczo prawie 10 tysiêcznik z ca³m zapleczem infrastrukturalnym w wybranym demokratycznie miejscu w Polsce gdzie brak.
Obiekty o pojemno¶ci poni¿ej 5 000 nie bylyby uwzgledniane .
I tak samo opozycja jak i nie.
Warunek to stadion nie moze byc wiekszy niz ilosc wyborcow w mie¶cie
ze wzgledow ekonomicznych.
Przerobi naród ca³± lige to przyjdzie czas zaj±æ sie skomunikowaniem.
Wtedy nie tylko niedopuszcz± do mediów , ale kaza nam placic za nieuzywane Vatem, akcyza etc. Jak zaczna rozdawac w dobie kryzysu kie³basy wyborcza no to my zalegalizujemy tak (chyba troche znaja co to internet):
Tyle ile mandatów tyle nowego taboru szybkiej kolei (jako dodatek).
Jakby okazali sie normalni no to bedzie oszczednie (samo ponizsze).
Jedna partia na kadencje, _nowa_ linia wiêcej na po³±czenie (t± sam± trase mo¿na raz unowocze¶niaæ).
Oczywiste , ze mialby wskazywac elektorat frekwencj±.

Po latach stabilnosci,
zbudowania dla ka¿dego klubu rozgrywek centralnych , to zostanie dostarczenie energii odnawialnej , zeby zazegnac kryzys do minimum.
Obysmy wspolnie doszli do tego levelu

Data: 2011-11-12 11:28:54
Autor: zurnalysta
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
pax <paxx@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
Nadarzyla sie okazja .
Mo¿na sie zgodziæ na dro¿sze wej¶ciówki do sejmu !
Bed± negocjowaæ na zbiorówki dla partii , bo niektórych mo¿e nie staæ.

Polityk tez czlowiek , a nawet kibic , moze dojezdzac za panstwowe .

Wiele dla priorytetów polityka mozna zbudowaæ dla pi³ki no¿nej,
dla sPortu , dla kraju .
[...]

Wszystkich ewentualnych utraconych w administracji mozna przywracac po 4 latach rozwoju.
Mogloby byc gorzej .

[...]

publiczna tv na kanal obywatelski nie ma , ale na cyfyzacje znalazla .
Juz pewnie szuka na transmisje meczy polskich ,
Niezle jak nieszyfrowane :D

jesli predzej tym fajniej, a niech maj±

Data: 2011-11-12 11:37:23
Autor: paxx
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
takie ¿ycie jak nie jedne miejsca pracy to drugie, zeby nie by³o ¿e 2,
a o ró¿no¶ciach nie wspominaj±c

Data: 2011-11-13 10:26:36
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 12.11.2011 09:37, Cavallino pisze:
[...]

Ja tam nie wierzy³em kibolii, ¿e milicja prowokuje zadymy, ale wobec twardej empirii ustêpujê.
Ciekawe, ¿e stosowne materia³y filmowe prezentuje zagraniczna TV a nie nasza jak za komuny,

Data: 2011-11-13 11:15:11
Autor: danpe_
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Sun, 13 Nov 2011 10:26:36 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

A o co w ogole chodzi, jakies prowokacje MO byly na marszu?

danpe_
gg:827748

Data: 2011-11-13 13:41:52
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 13.11.2011 11:15, danpe_ pisze:
/..../
A o co w ogole chodzi, jakies prowokacje MO byly na marszu?

No stary. Linki z filmikami. Nakopali go¶ciowi po ryju:
http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/krzyz_wciaz_aktualny_31636

http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/marsz_niepodleglosci:_gorzka_refleksja._31622

Data: 2011-11-13 18:10:53
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok_eustachy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9odug$hcq$1news.onet.pl...
[...]

Nie no stary.
Pod tym linkiem to jest jaki¶ stek bredni którego¶ faszysty, a nie ¿adna odpowied¼ na to pytanie.
Wysil siê trochê i wyt³umacz o co Ci chodzi³o.

Data: 2011-11-13 19:06:58
Autor: danpe_
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Sun, 13 Nov 2011 18:10:53 +0100, Cavallino napisa³(a):

[...]

Jakiego faszysty...
Wiesz co to w ogole faszysta?

Generalnie poszperalem  w internecie: okazalo sie jak zwykle zreszta, ze
policja paluje nie tego co trzeba, tylko tego, kogo maja blizej, kogo moga
dogonic, kogo im sie podoba.
W tym przypadku okazalo sie tez, ze policja na rozkaz pewnie kogos wyzej
postawionego zamiast ochraniac legalna manifestacje przed banda komuchow i
pedalow chcacych bitki, robila wszystko kombinujac z trasa przemarszu, aby
doszlo do bojki.

Swoja droga nie dziwi mnie, ze akurat woz TVN ktos podpalil, podejrzewam
nawet kto to zrobil.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-11-13 21:48:05
Autor: Pablo
Teraz powinni zamkn±æ Sejm

[...]

Lol, a teraz to do³o¿y³e¶ do pieca... W pi±tek rano by³em ¶wiadkiem, jak kilku ³ysoli, pakowa³o siê do "beemki" z narzêdziami, które bynajmniej na kuchenne nie wygl±da³y. A z widzenia zna³em tych go¶ci z go¶cinnych wystêpów w Krakowie, podczas derbów. Jak chcesz komu¶ wmówiæ, ¿e to te¿ prowokacja to poszukaj g³upszych od siebie.

Data: 2011-11-13 22:46:43
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 13.11.2011 21:48, Pablo pisze:
/.../
[...]

Ogl±daj filmiki na yutubie mo¿e w akcji zaoczysz.

Data: 2011-11-13 23:08:17
Autor: danpe_
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Sun, 13 Nov 2011 21:48:05 +0100, Pablo napisa³(a):

Przeciez wyraznie napisalem, cytuje siebie:
"okazalo sie jak zwykle zreszta, ze
policja paluje nie tego co trzeba, tylko tego, kogo maja blizej"

Jak chcesz komu¶ wmówiæ, ¿e to te¿ prowokacja to poszukaj g³upszych od siebie.

Skoro nie rozumiesz slowa pisanego, to Ty jestes tym glupszym.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-11-13 23:13:16
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1xf81ou10m2tc$.h1r2nl060rlr.dlg40tude.net...
[...]

Tego co pisa³e te nzdury.

Wiesz co to w ogole faszysta?

Noooo, na tym marszu wiêkszo¶æ idealnie wpasowywa³a siê t± ramkê.

[...]

Je¶li ju¿ to ochraniali legaln± manifestacjê przed band± skinów i innych pojebów z kibolstwem w sk³adzie rzecz jasna.

Data: 2011-11-14 17:04:55
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
> [...]

Je¶li ju¿ to ochraniali legaln± manifestacjê przed band± skinów i innych pojebów z kibolstwem w sk³adzie rzecz jasna.

Manifestacja, której ide± jest blokowanie innej manifestacji, nie powinna byæ
legalna. Szkoda, ¿e nasze prawo tego nie uwzglêdnia.

Data: 2011-11-14 20:37:44
Autor: danpe_
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Mon, 14 Nov 2011 17:04:55 +0000 (UTC), UGI napisa³(a):

[...]

Dzis slyszalem w radio, ze uwzglednia, tylko urzednicy z Warszawy tego nie
moga pojac.
Jakis mecenas sie wypowiadal, ze wedle przepisow powinni odmowic
organizacji manifestacji bandy pedalow, lesbijek i innych komunistycznych
zjebow z Polski i Niemiec. Wiadomo, ze zboki przyjechaly tylko po to, zeby
blokowac manifestcje patriotyczna.
Wstyd, ze czesc Polakow ich popiera.
No ale coz, jak ktos donosil na SB to wcale niestety nie znaczy, ze genow
nie przekazal dalej...

danpe_
gg:827748

Data: 2011-11-14 21:16:32
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
[...]

To pewnie by³ jaki¶ mecenas z krótko przystrzo¿onymi w³osami, w brunatnej koszulce i w swastyce na tatua¿u?
Bo nikt normalny nie by³ w stanie wyg³osiæ podobnej bzdury, która dawa³aby jakie¶ prawo hajluj±cym bandziorom, a nie dawa³a takiego samego prawa komukolwiek innemu, choæby takiemu któremu siê takie hajlowanie po publicznych ulicach nie podoba.

Wiadomo, ze zboki przyjechaly tylko po to, zeby
blokowac manifestcje patriotyczna.

Nie patriotyczn±, tylko nazistowsk±.
Zasadnicza ró¿nica.

I dobrze ¿e przyjecha³y - niech siê faszy¶ci za pewnie nie czuj± w ¯ADNYM miejscu na ziemi.

P.S.
Komunistów dotyczy to oczywi¶cie w dok³adnie taki samym stopniu.

Data: 2011-11-15 18:42:36
Autor: Fedor
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-14 21:16, Cavallino pisze:
Nie patriotyczn±, tylko nazistowsk±.
Zasadnicza ró¿nica.

Byles? Widziales kto szedl na marszu? Czy byly jakies nazi symbole albo przyspiewki?

Uprzedzam: w TV sie nie dowiesz jak bylo na samym marszu, bo tam puszczaja tylko zamieszki debili sprzed wyruszenia.

Data: 2011-11-15 18:50:09
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9u8ad$7ae$1news.onet.pl...
W dniu 2011-11-14 21:16, Cavallino pisze:
Nie patriotyczn±, tylko nazistowsk±.
Zasadnicza ró¿nica.

Byles? Widziales kto szedl na marszu? Czy byly jakies nazi symbole albo przyspiewki?

W sensie ¿e jak nazista nie we¼mie gdzie¶ ze sob± flagi, to przestaje byæ nazist±?

Uprzedzam: w TV sie nie dowiesz jak bylo na samym marszu, bo tam puszczaja tylko zamieszki debili sprzed wyruszenia.

No popatrz, a ja jako¶ ogolonych panów posuwaj±cych wraz z reszt± da³em radê zauwa¿yæ.

Data: 2011-11-15 18:54:42
Autor: Fedor
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-15 18:50, Cavallino pisze:
> Byles? Widziales kto szedl na marszu? Czy byly jakies nazi symbole
albo przyspiewki?

W sensie ¿e jak nazista nie we¼mie gdzie¶ ze sob± flagi, to przestaje
byæ nazist±?

Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.

[...]

To moge Cie zapewnic, ze ma samym marszu bylo spokojnie, bezpiecznie, bylo na pewno ponad 20 tys osob. Caly przekroj spoleczenstwa, od dresow do krawatow, od dzieci do staruszkow. Wiadomo, jakies skrajnosci pojedyncze sie zdarzaly, ale byly znikome. Przyspiewki ONR i MW (po prostu zaznaczajace ich obecnosc) nie byly praktycznie podchwytywane przez tlum (w odrozneniu od innych hasel) tylko przez pojedyncze male grupki. To naprawde byla patriotyczna manifestacja, bez zadnych skrajnych zlych emocji! Media uczepily sie awantur i pokazuja tylko to i nic innego. A one byly marginalne podobnie jak ludzie, ktorzy w nich uczestniczyli. Tamtych trzeba napietnowac, a nie mowic, ze to byl marsz nazistow!

Data: 2011-11-15 19:15:54
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9u913$a34$1news.onet.pl...
> [...]
albo przyspiewki?

W sensie ¿e jak nazista nie we¼mie gdzie¶ ze sob± flagi, to przestaje

To nie ja wrzucam, wszyscy obecnie sami siê wrzucili id±c pod rêkê z debilami.
Zw³aszcza ¿e nie by³o to niespodziank±, jak wygl±da³a frekwencja na poprzednich marszach by³o powszechnie wiadomo.

[...]

LOL !!!
A kibolstwo t³uk±ce siê z policj± i pal±ce samochody, to nie by³a czê¶æ marszu?
Czyim zdaniem?

bylo na pewno ponad 20 tys osob. Caly przekroj spoleczenstwa, od dresow do krawatow, od dzieci do staruszkow.

I jeden wspólny mianownik - zryty ³eb.
Ca³y przekrój tych co to jeszcze my¶l±, to by³ wtedy na Kolorowej.

Data: 2011-11-15 19:56:54
Autor: Fedor
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-15 19:15, Cavallino pisze:
[...]

Nikt mnie pod reke nie trzymal. Dlaczego nazywasz wszystkich uczestniczacych w marszu debilami? Bo ogladales tylko relacje w TV i uwazasz, ze wszyscy, ktorzy tam poszli to debile niszczacy Twoja stolice, prawda?

A kibolstwo t³uk±ce siê z policj± i pal±ce samochody, to nie by³a czê¶æ
marszu?
Czyim zdaniem?

Bojki byly _przed_ marszem i _po_ marszu. To byly marginalne sprawy, ktore trzeba pietnowac, ale nie wolno oceniac kilkudziesieciu tysiecy ludzi po postawie tych kretynow w liczbie okolo dwustu.

I jeden wspólny mianownik - zryty ³eb.
Ca³y przekrój tych co to jeszcze my¶l±, to by³ wtedy na Kolorowej.

Dlaczego zryty leb? Bo _zdecydowana wiekszosc_ poszla po prostu manifestowasc swoja polskosc?

Data: 2011-11-15 21:31:16
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9ucln$m11$1news.onet.pl...
[...]

Bo za takowych ich uwa¿am.

Bo ogladales tylko relacje w TV i uwazasz, ze wszyscy, ktorzy tam poszli to debile niszczacy Twoja stolice, prawda?

LOL !!!
Moj± stolicê?

A kibolstwo t³uk±ce siê z policj± i pal±ce samochody, to nie by³a czê¶æ
marszu?
Czyim zdaniem?

Bojki byly _przed_ marszem i _po_ marszu. To byly marginalne sprawy,

Jasne.
Tylko dziêki sprawnej akcji policji oby³o siê bez ofiar w ludziach, a i tak ciê¿ko to nazwaæ marginaln± spraw±.
Marginalne by³o ³a¿enie po ulicach bandy skretynia³ych nazistów i innych prawicowców.

I jeden wspólny mianownik - zryty ³eb.
Ca³y przekrój tych co to jeszcze my¶l±, to by³ wtedy na Kolorowej.

Dlaczego zryty leb?

Bo tylko takiemu nie przeszkadza marsz pod rêkê z faszystami.

Bo _zdecydowana wiekszosc_ poszla po prostu manifestowasc swoja polskosc?

S± ku temu lepsze okazje i towarzystwa.

Data: 2011-11-15 21:12:39
Autor: Cap
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
LOL !!!
Moj± stolicê?

Sorry, zapomnieli¶my, ¿e mieszkasz w Bangladeszu.

Data: 2011-11-15 23:48:21
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Tue, 15 Nov 2011 19:56:54 +0100, Fedor zatrybił (a):
/.../
[...]

General-Gubernator Hans Frank zakazał zgromadzeń powyżej 7 osób, a tu se zrobili Marsz na trzydzieści tysięcy. Nie ma zgody na takie lekceważenie porządku w Distrikt Galicja.

Data: 2011-11-16 16:44:30
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
W sensie ¿e jak nazista nie we¼mie gdzie¶ ze sob± flagi, to przestaje byæ nazist±?

A gdy nazista nie bierze ze sob± flagi, nie wykrzykuje hase³ nazistowskich to
znaczy, ¿e propaguje nazizm? :-)

No popatrz, a ja jako¶ ogolonych panów posuwaj±cych wraz z reszt± da³em radê zauwa¿yæ.

Bo by³o ich 4,5 tysiêcy. Gdy tylko zacz±³ siê dym na pl. Konstytucji, to
organizatorzy Marszu, na sugestiê policji, postanowili zmieniæ trasê i od razu
ruszyli, ¿eby w tym nie uczestniczyæ.   --

Data: 2011-11-17 18:24:15
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

A gdy nazista nie bierze ze sob± flagi, nie wykrzykuje hase³ nazistowskich to
znaczy, ¿e propaguje nazizm? :-)

Czasem tak, wystarczy ¿e wyskoczy na taki marsz w stroju organizacyjnym i nikt nie ma w±tpliwo¶ci o co biega.

No popatrz, a ja jako¶ ogolonych panów posuwaj±cych wraz z reszt± da³em radê
zauwa¿yæ.

Bo by³o ich 4,5 tysiêcy.

I co tu jeszcze nie rozumieæ?

Data: 2011-11-18 14:20:11
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
Czasem tak, wystarczy ¿e wyskoczy na taki marsz w stroju organizacyjnym i nikt nie ma w±tpliwo¶ci o co biega.

Rozumiem, ¿e jak Litar pojawi siê na meczu z szalikiem owiniêtym wokó³ twarzy
to nie ma w±tpliwo¶ci, ¿e propaguje chuligankê stadionow± :-).

> Bo by³o ich 4,5 tysiêcy.

I co tu jeszcze nie rozumieæ?

¯e jest wiêcej odcieni szaro¶ci. To w³a¶nie faszysta nie rozumie, ¿e s± wiêcej
ni¿ dwa kolory. Dla niego s± zawsze 'oni' i 'my' i nic wiêcej. I zupe³nie nie
rozumiem dlaczego tak± postawê tu przyjmujesz. Tym bardziej, ¿e w identycznych
przyk³adach z podwórka pi³karsko-kibicowskiego, zazwyczaj piszesz zupe³nie co¶
przeciwnego.

Data: 2011-11-18 19:05:44
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja5piq$kbq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Je¶li pojawi siê na meczu, to o niczym nie bêdzie ¶wiadczy³o, ale pojawienie siê na kibolskiej manifestacji jak najbardziej bêdzie.

> Bo by³o ich 4,5 tysiêcy.

I co tu jeszcze nie rozumieæ?

¯e jest wiêcej odcieni szaro¶ci.

W tym przypadku brunatno¶ci.
Ja sobie zdajê sprawê, ¿e odcienie s± ró¿ne, ale wszystkie równo do wyciêcia (w tym przypadku).
Folgowanie im prowadzi tylko do eskalacji i radykalizacji takiego towarzystwa.
Gdyby zdusiæ t± brunatn± awanturê gdy siê zaczyna³a (czyli kilka lat temu), to dzi¶ nie by³o by z ni± problemu.

Data: 2011-11-18 18:40:09
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
Je¶li pojawi siê na meczu, to o niczym nie bêdzie ¶wiadczy³o, ale pojawienie siê na kibolskiej manifestacji jak najbardziej bêdzie.

Aha. I jego uczestnictwo w manifestacji np. przeciwko dzia³aniom Tuska po
Bydgoszczy uzna³by¶ za propagowanie chuligañstwa stadionowego?

> ¯e jest wiêcej odcieni szaro¶ci.

W tym przypadku brunatno¶ci.
Ja sobie zdajê sprawê, ¿e odcienie s± ró¿ne, ale wszystkie równo do wyciêcia (w tym przypadku).

¯e te¿ w XXI wieku kto¶ jeszcze boi siê grup o pogl±dach faszystowskich. I tak
wiadomo, ¿e nastêpna wojna ¶wiatowa bêdzie o surowce :-)

Data: 2011-11-18 21:47:50
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja68q9$3nc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poniek±d tak.
Ka¿d± jego obecno¶æ gdziekolwiek w ¿yciu publicznych - pisa³em ju¿ to po aferze z opluciem.

> [...]

(w tym przypadku).

¯e te¿ w XXI wieku kto¶ jeszcze boi siê grup o pogl±dach faszystowskich.

Ja osobi¶cie siê nie bojê, po prostu uwa¿am za s³uszne têpienie faszyzmu w ka¿dej postaci i ka¿dymi sposobami.
Komunizmu równie¿.

Data: 2011-11-15 23:43:13
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Tue, 15 Nov 2011 18:42:36 +0100, Fedor zatrybił (a):
/..../
Byles? Widziales kto szedl na marszu? Czy byly jakies nazi symbole albo
przyspiewki?

Tu dokładny link do foty z kibolem, który wlazł do auta i wyciągnął racę i ugasił.
http://s1.pokazywarka.pl/i/779829/823994/qba-6959.jpg

Uprzedzam: w TV sie nie dowiesz jak bylo na samym marszu, bo tam
puszczaja tylko zamieszki debili sprzed wyruszenia.

TVN nie dało żadnej kamery na trasę Marszu dlatego nie puszczają żadnego filmu bo nie mają. W każdym razie było tam sporo kibolii która ma normalnie kosy i zachowywała się spokojnie a nawet godnie (jak na nią).
Najlepszy reportaż

Data: 2011-11-14 20:54:47
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9rhnn$2vn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pojebów z kibolstwem w sk³adzie rzecz jasna.

Manifestacja, której ide± jest blokowanie innej manifestacji, nie powinna byæ

Podobnie jak promowanie faszyzmu, nazizmu i innych tego typu wypaczeñ.

Data: 2011-11-14 21:27:53
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
> [...]
> legalna.

Podobnie jak promowanie faszyzmu, nazizmu i innych tego typu wypaczeñ.

Zgadza siê, dlatego ja nie mam problemów z krytykowaniem bojówkarzy, którzy
do³±czyli siê z obu stron. Rzecz w tym, ¿e ide± manifestacji zorganizowanej
przez praw± stronê by³o uczczenie ¶wiêta pañstwowego, natomiast ta druga by³a
zupe³nie bezideowa, chodzi³o o zak³ócenie obchodów, z czym w ogóle siê nie
kryli. Dlatego nie powinno byæ zgody na jej organizowanie.

Data: 2011-11-14 23:01:04
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 14.11.2011 22:27, UGI pisze:
/.../
Zgadza siê, dlatego ja nie mam problemów z krytykowaniem bojówkarzy,

UGI przez Cavka tradycyjnie dyskutujemy o pierdo³ach a nie o problemie.

Tzn tera nie ma bola, kibolia mia³a racje opisuj±c patologiê policji.

Data: 2011-11-15 18:19:29
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Rzecz w tym, ¿e ide± manifestacji zorganizowanej
przez praw± stronê by³o uczczenie ¶wiêta pañstwowego

Bzdura.
To by³ pretekst.
Ide± by³ pokaz nazizmu/nacjonalizmu/faszyzmu - do wyboru, co któremu z uczestników tego kretynizmu tam bli¿sze by³o.

I takie idee w³a¶nie nale¿y têpiæ w zarodku.
Ka¿dym sposobem.

Data: 2011-11-16 16:39:42
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
> [...]

Bzdura.
To by³ pretekst.
Ide± by³ pokaz nazizmu/nacjonalizmu/faszyzmu -

We¼ siê nie wyg³upiaj. Gdyby ktokolwiek z organizatorów da³ pokaz wy¿ej
wymienionych w czasie tej manifestacji, gdy wszystkie oczy i kamery w Polsce
by³y tam zwrócone, to dzi¶ czeka³by z zarzutami na wyrok. Mo¿e chocia¿ spróbuj
udowodniæ jakimi¶ linkami swoj± tezê. Je¿eli nie chcesz to przynajmniej nie
baw siê w Fortune.

Data: 2011-11-16 22:38:51
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 16.11.2011 17:39, UGI pisze:
/..../
[...]

E no jest nagrane hailowanie. Przez kolesia z Antify.

Data: 2011-11-17 18:23:07
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja0p0e$lio$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Bzdura.
To by³ pretekst.
Ide± by³ pokaz nazizmu/nacjonalizmu/faszyzmu -

We¼ siê nie wyg³upiaj.

Niestety, to nie ja.
Tylko ka¿dy kto broni prawicowych oszo³omów.

Gdyby ktokolwiek z organizatorów da³ pokaz

Wystarczy ONR czy M³odzie¿ Wszechpolska w sk³adzie organizatorów.

Data: 2011-11-18 14:14:25
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):
>Gdyby ktokolwiek z organizatorów da³ pokaz

Wystarczy ONR czy M³odzie¿ Wszechpolska w sk³adzie organizatorów.

Nie wystarczy. Tak samo jak nie wystarczy skrzyd³o bojówkarzy w Wierze Lecha
by wszystkich kibiców bior±cych udzia³ w meczu wyjazdowym nazywaæ pseudokibicami. --

Data: 2011-11-18 19:03:18
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja5p81$j8h$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):

>Gdyby ktokolwiek z organizatorów da³ pokaz

Wystarczy ONR czy M³odzie¿ Wszechpolska w sk³adzie organizatorów.

Nie wystarczy.

Zale¿y komu.
Mi wystarczy i ka¿demu my¶l±cemu (czytaj nie bêd±cemu oszo³omem z ciemnogorodu) równie¿.

Tak samo jak nie wystarczy skrzyd³o bojówkarzy w Wierze Lecha
by wszystkich kibiców bior±cych udzia³ w meczu wyjazdowym nazywaæ pseudokibicami.

Ale ju¿ ich manifestacjê jutrzejsz± owszem.

I to jednak inne sprawy, celem meczu jest jednak mecz, a nie pokazanie rozpierduchy brunatnych g³upoli, które le¿y u podstaw marszów w 11.XI.

Data: 2011-11-18 18:31:32
Autor: UGI
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
> [...]

Zale¿y komu.
Mi wystarczy i ka¿demu my¶l±cemu (czytaj nie bêd±cemu oszo³omem z ciemnogorodu) równie¿.

Czyli chcesz prewencyjnie zakazywaæ prawa do manifestacji (które zapewnia
ustawa zasadnicza) organizacjom, maj±cym w swoich szeregach cz³onków o
skrajnych pogl±dach, nawet je¶li w czasie danej manifestacji nie bêd± ich
g³osiæ? I¶cie faszystowskie podej¶cie :-)

Ale ju¿ ich manifestacjê jutrzejsz± owszem.

I to jednak inne sprawy, celem meczu jest jednak mecz,

Serio? :-) Ci od dopingu, rozwijania szmat na ca³y sektor z wypisanymi swoimi
has³ami i pogl±dami to jad± ¿eby obejrzeæ mecz? Nocoty. --

Data: 2011-11-18 21:45:50
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
> [...]

ciemnogorodu) równie¿.

Czyli chcesz prewencyjnie zakazywaæ prawa do manifestacji

Nie.
Rozpêdzaæ j± cztery wiatry i surowo karaæ winowajców za ka¿de heil hitler czy inn± swastykê na szmacie.
A takich przypadków by³o w przesz³o¶ci co niemiara, polucja udawa³a i¿ tego nie widzi.

Ale ju¿ ich manifestacjê jutrzejsz± owszem.

I to jednak inne sprawy, celem meczu jest jednak mecz,

Serio? :-)

Tak.
A to, ¿e czê¶æ przyg³upów uwa¿a inaczej, to ju¿ jest ich problem.

Ci od dopingu, rozwijania szmat na ca³y sektor z wypisanymi swoimi
has³ami i pogl±dami to jad± ¿eby obejrzeæ mecz? Nocoty.

Na szczê¶cie nikt specjalnie dla nich meczu nie ogranizuje.
Czego nie mo¿na powiedzieæ o brunatnych marszach.

Data: 2011-11-14 22:54:27
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 14.11.2011 20:54, Cavallino pisze:
/../

Podobnie jak promowanie faszyzmu, nazizmu i innych tego typu wypaczeñ.

Marksizmu, leninizmu, cavallinizmu...

Data: 2011-11-13 23:30:38
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 13.11.2011 19:06, danpe_ pisze:
/.../
Swoja droga nie dziwi mnie, ze akurat woz TVN ktos podpalil, podejrzewam
nawet kto to zrobil.

Kibol Legii za¶ ugasi³....

Data: 2011-11-15 16:13:21
Autor: RedLite
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-13 23:30, Smok Eustachy pisze:

Swoja droga nie dziwi mnie, ze akurat woz TVN ktos podpalil, podejrzewam
nawet kto to zrobil.

Kibol Legii za¶ ugasi³....

Jeste¶ idiot±?

--

*RedLite*

Data: 2011-11-15 18:21:35
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "RedLite" <yazmaq@berdicheev.ua> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ec2818a$0$8437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A masz co do tego w±tpliwo¶ci?
Nikt normalny nie napisa³by nawet s³owa na czym¶ takim jak fronda, (ani nie wzi±³ udzia³u w marszu skinów).

Data: 2011-11-15 23:34:15
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Tue, 15 Nov 2011 16:13:21 +0100, RedLite zatrybił (a):

W dniu 2011-11-13 23:30, Smok Eustachy pisze:

Swoja droga nie dziwi mnie, ze akurat woz TVN ktos podpalil,
podejrzewam nawet kto to zrobil.

Kibol Legii zaś ugasił....

JesteÅ› idiotÄ…?
Patrz i podziwiaj skuteczne działanie kibolstwa:
http://pokazywarka.pl/4oed8m/
I zapłacz głośno nad swoim dyletantyzmem.

Data: 2011-11-16 20:12:23
Autor: RedLite
Teraz powinni zamknąć Sejm
W dniu 2011-11-16 00:34, Smok Eustachy pisze:

Patrz i podziwiaj skuteczne działanie kibolstwa:
http://pokazywarka.pl/4oed8m/
I zapłacz głośno nad swoim dyletantyzmem.

Jako dowód uniewinniający pokazujesz niezbity dowód winy :/
Nie ma bata - idiotą jesteś skończonym.

Mógłbym ewentualnie zapłakać nad twoją bezdenną głupotą, ale jakoś nie mogę się zmusić :/D

--

*RedLite*

Data: 2011-11-15 18:44:38
Autor: Fedor
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-13 19:06, danpe_ pisze:
Swoja droga nie dziwi mnie, ze akurat woz TVN ktos podpalil, podejrzewam
nawet kto to zrobil.

A nie zastanawia was po co byl tam woz TVN Meteo? W ogole w tamtym miejscu nie powinno byc _zadnych_ wozow, ale ok, TVN24 jeszcze rozumiem. Ale Meteo? Nie bawie sie w teorie spiskowe, ale takie akcje pachna prowokacja na kilometr.

Data: 2011-11-15 19:56:53
Autor: RedLite
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-15 18:44, Fedor pisze:

A nie zastanawia was po co byl tam woz TVN Meteo? W ogole w tamtym
miejscu nie powinno byc _zadnych_ wozow, ale ok, TVN24 jeszcze rozumiem.
Ale Meteo?

Czemu mia³o by go tam nie byæ?
  Mo¿e dziennikarz Wizjera czy innej bzdury po¿yczy³ od kolegów z rodzimej stacji. Co to kogo obchodzi
Meteo ma na pieñku z debili± Legii? Bardziej ni¿ TVN24?

Nie bawie sie w teorie spiskowe, ale takie akcje pachna
prowokacja na kilometr.

Tak to zaprawdê jest prowokacj±, ¿e nie pochowali samochodów TVNu gdzie¶ w schronach przed kibicami Legii. ;D
Biedny idioto.

--

*RedLite*

Data: 2011-11-15 19:59:31
Autor: Fedor
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-15 19:56, RedLite pisze:
Czemu mia³o by go tam nie byæ?

Bo TVN Meteo to woz dla stacji meteorologicznej i akurat wiadomosci o pogodzie byly najmniej wazne wtedy?

Data: 2011-11-16 00:07:51
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
Dnia Tue, 15 Nov 2011 18:44:38 +0100, Fedor zatrybił (a):

[...]

Przypuszczalnie kierowca był idiotą i czerpał informację z TVN. A TVN puszczała tylko zadymę z pl Konstytucji więc myślał, że tam nie dotrą. Ale są przecieki, że Policja zwracała mu uwagę. NA forum policyjnym. http://www.youtube.com/watch?v=4iSwjKupCO0&feature=player_embedded Ci nawaleni kolesie w 5 minucie 6 sekundzie to inspiracja postawy Cavka.

Data: 2011-11-13 22:44:44
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 13.11.2011 18:10, Cavallino pisze:
/.../
Nie no stary.
Pod tym linkiem to jest jaki¶ stek bredni którego¶ faszysty, a nie ¿adna
odpowied¼ na to pytanie.

A popatrz kto jest autorem.

Wysil siê trochê i wyt³umacz o co Ci chodzi³o.

A linki s± z filmami czy nie ma?
Jeste¶ nie w temacie. Faktycznie jeden jeden prowokator jest rozpoznany, s± filmiki z dzia³añ tajniaków w t³umie:
http://www.youtube.com/watch?v=JzChQ7P2_Nw&feature=colike
Co by nie powiedzieæ jojczenia kibolstwa siê potwierdzaj±.
Same exscesa udokomentowane to:
- kopanie po g³ówce przez br±zowego
- lanie go¶cia z flag±.
- podpalony samochód TVN ugaszony przez kibola Legii, potem Policja siê wycofa³a ¿eby nieznani sprawcy mogli dokoñczyæ dzie³a.
- zatrzymanie Korwina

To jest ciekawe bo tam kobitka mówi: jeste¶my normalnymi lud¼mi dlaczego nas zatrzymujecie?
I Policja co ma powiedzieæ?

Ty chocia¿ na prawo zajrzyj a nie mnie od faszysty wyzywaj nieszczêsna ofiaro mediów

Data: 2011-11-13 23:15:07
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok_eustachy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9pdoc$b4e$1news.onet.pl...
[...]

No nikt normalny na tym portalu byæ nie mo¿e, tak co do zasady.

Wysil siê trochê i wyt³umacz o co Ci chodzi³o.

A linki s± z filmami czy nie ma?

Nie sprawdza³em wszystkiego, mam obrzydzenie do tego typu pulgastwa, które by³o zawarte na tej stronie, ale w to co klikn±³em, nie zawiera³o ¿adnych informacji.

Data: 2011-11-13 23:21:38
Autor: Smok Eustachy
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 13.11.2011 23:15, Cavallino pisze:
/.../

Nie sprawdza³em wszystkiego, mam obrzydzenie do tego typu pulgastwa,
które by³o zawarte na tej stronie, ale w to co klikn±³em, nie zawiera³o
¿adnych informacji.

¦lepy jeste¶, g³uchy i zamkniêty na prawdê lewak.

Data: 2011-11-13 23:25:01
Autor: Cavallino
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok_eustachy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9pfth$hha$2news.onet.pl...
[...]

Nie trafi³e¶, a bzdury które Ty nazywasz prawd±, maj± z ni± tyle wspólnego, co Rydzyk z bibli±.

Data: 2011-11-13 16:26:31
Autor: maciej
Teraz powinni zamkn±æ Sejm
W dniu 2011-11-13 10:26, Smok Eustachy pisze:

Ja tam nie wierzy³em kibolii, ¿e milicja prowokuje zadymy, ale wobec
twardej empirii ustêpujê.
Ciekawe, ¿e stosowne materia³y filmowe prezentuje zagraniczna TV a nie
nasza jak za komuny,

Telewizja niestety dawno przesta³a pe³niæ rolê informacyjn±, a jej g³ówne zadanie obecnie to manipulacja. Wszystko ok, gdy ogl±daj±c j± zdajesz sobie  z tego sprawê i wiêkszo¶æ traktujesz jako "znowu k³ami±", niestety wiêkszo¶æ wierzy w te brednie.

Polecam film "Wag the dog" (u nas "Fakty i akty") - fajnie pokazuje mechanizm manipulacji (w du¿ym przerysowaniu oczywi¶cie).

Data: 2011-11-15 16:18:31
Autor: RedLite
Teraz powinni zamkn±æ Sejm

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10645947,Prowokator___A_nie__to_jednak_nasz_czlowiek_.html