Teraz skończą się prześladowania Rosjan

Data: 2014-03-23 15:07:40
Autor: boukun
Teraz skończą się prześladowania Rosjan
Jarosław jest ubrany po cywilnemu, ale twierdzi, że służył w ukraińskiej armii. Do dzisiaj, bo właśnie tutaj, pod zdobytą bazą, podjął decyzję: wstępuje do rosyjskiej armii. Chce zostać w Sewastopolu za wszelką cenę, a teraz to jedyne wyjście. Nikt go nie przekupił, decyzję o wstąpieniu do rosyjskiej armii podjął sam. - Nie gonię za pieniędzmi. Po prostu lubię to miasto, tu się wychowałem i tu chcę zostać. Nie widzę większej różnicy między służbą w tej czy tamtej armii. Poza tym, że będę musiał nauczyć się rosyjskiego i będę dostawał dwa razy większy żołd - mówi w rozmowie z Wirtualną Polską.

Kilka metrów dalej kłębił się mały tłumek "tutejszych". Przyszli obserwować, jak "Rosja stawia kropkę nad i". - Wróciliśmy do domu - powiedział sołtys sąsiedniej wsi. Dodaje, że teraz skończą się prześladowania Rosjan. - Studiowałem w Moskwie, na Krymie nie mogłem znaleźć pracy, bo nie znam ukraińskiego. Słyszeliśmy, że nie możemy mówić po rosyjsku. Że nie powinniśmy nawet myśleć po rosyjsku. To była iskra, która wywołała pożar.

~vogmug 1 godzinę i 7 minut temu
Rosyjska armia zasługuje na pokojową nagrodę nobla! Nauczyli się przeprowadzać bezkrwawe szturmy! Tej zdolności nie mają nawet Amerykanie!

Data: 2014-03-23 15:54:50
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgmqoq$8mt$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wychodzi na to, że Ukraińcy masowo wstepują do putinowskiego wojska. Na co czekasz, ze swoją sylwetką rasowego NKWDzisty na pewno przyjmą cię na generała. Jedź na Krym dobry człowieku! Dostaniesz 2x większe pobory niż te które ci płacą za propagandowe pisanie na psp.

MW

Teraz skończą się prześladowania Rosjan