Teraz tego durnia

Data: 2010-07-05 02:01:16
Autor: awe
Teraz tego durnia
bedziemy musieli ogladac w TV;-) Te jego wyegzaltowane teksty doprowadzaja mnie do mdlosci. Wlasnie slysze tego buraka Bartoszewskiego. Tragedia. Klasa polityczna - job twoju mac
awe

Data: 2010-07-05 02:04:21
Autor: zazolty
Teraz tego durnia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0r791$ipb$1news.onet.pl...
bedziemy musieli ogladac w TV;-) Te jego wyegzaltowane teksty doprowadzaja mnie do mdlosci.

Mnie też denerwuje nieco Kormoranowy 'ambonalny' głos - gada jak ksiądz.
Ale to detal.

Data: 2010-07-05 02:09:59
Autor: awe
Teraz tego durnia

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0r7i2$j8a$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
biesiadny prezydent. jebnac mu trzy piorka w kapelusz i posadzic przy kapusniaku i piwie i spijac te powiedzonka
awe

Data: 2010-07-05 02:13:43
Autor: zazolty
Teraz tego durnia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0r7p9$jk0$1news.onet.pl...

[...]

A sam sie jebnij w czerep, jak nie w piórka, to se sam znajdź, co Ci tam wystaje.
Dobranoc.

Data: 2010-07-05 02:23:13
Autor: awe
Teraz tego durnia

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0r83k$k96$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie moj styl ale za to bronek sie w nim kocha
awe

Data: 2010-07-05 02:44:18
Autor: the_foe
Teraz tego durnia
W dniu 2010-07-05 02:04, zazolty pisze:

[...]

bo to straszny katol i to mnie przeraza.

--
the_foe

Data: 2010-07-05 02:00:20
Autor: Antenka
Teraz tego durnia
bo to straszny katol i to mnie przeraza.<

Tutaj się mylisz. To jest katol koniunkturalny, który lubi pokazywać
się na uroczystościach kościelnych i robić sobie zdjęcia w
towarzystwie "postympowych" księży bez koloratki i bez sutanny.  To,
co głosi, a pragnę zauważyć, że jego głównym motywem kampanii
prezydenckiej było "in vitro", które jest sprzeczne z nauką KK, stawia
go zdecydowanie poza nawiasem Kosicioła katolickiego. Dla mnie
Komoruski popierający aborcję, "in vitro", małżeństwa homoseksualne,
głoszący anytkatolickie poglądy w sferze publicznej, automatycznie sam
stawia się poza Kościołem. To miękkie jajo, ludzik z palsteliny jak
każdy platfus, drewniany pajac pociągany za sznurki - pociecha Moskwy.
A katolik z niego żaden.

Antenka

Data: 2010-07-05 15:48:09
Autor: Dape
Teraz tego durnia
W dniu 2010-07-05 11:00, Antenka pisze:
[...]

A dla ciebie katolik to ktoś, kto bez używania własnego mózgu robi co mu klechy polecą ? Komorowski powiedział jasno: "jestem katolikiem i dlatego najważniejsze dla mnie jest życie, dla tego jestem za invitro"

i to do mnie przemawia dużo mocniej: niż "jestem katolikiem, jestem katolikiem, zarodek to człowiek, zarodek to człowiek, jestem katolikiem, nie odpowiem bezpośrednio na pytanie bo mnie przerasta, jestem katolikiem i zarodek to człowiek".

D.

Data: 2010-07-06 17:50:06
Autor: awe
Teraz tego durnia

Użytkownik "Dape" <dape_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0snqt$5mg$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -
jestes dupa jas. nie chodzi o invitro jako takie ale o metode zapladniania wiecej niz jeden potrzebny zarodek i a reszte po udanym zaplodnieniu sie niszczy a tego panstwo nie moze finansowac. wystarczy tylko zaostrzyc procedure ale ty glupi dupku sie podniecasz, a partie potrzebuja tego jak wode na mlyn aby sie czyms wyrozniac
awe

Data: 2010-07-06 18:00:05
Autor: Coco Chanel
Teraz tego durnia

[...]

Tu to chyba bobr powinien sie wypowiedziec, on wie najlepiej jak sie zapladnia :)

Data: 2010-07-06 18:00:34
Autor: Coco Chanel
Teraz tego durnia

"Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> wrote in message news:i0vjua$be0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zwlaszcza kaszaloty :>

Data: 2010-07-05 08:44:08
Autor: zazolty
Teraz tego durnia

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i0r9t0$2tn$2news.dialog.net.pl...
[...]

Ja myślę, że w tym akurat względzie mozesz się pozytywnie rozczarować.
'Trudna przyjaźń' Komorowskiego z Palikotem to wyraźny dowód
na to, że Komorowski ma żywy, w dużej części akceptujący kontakt
z ideami antyklerykalnymi. A zauważ, że Palikot nie został na czas
kampanii wywalony poza nawias - on też w tej kampani moze czuć się
zwycięzcą.

Data: 2010-07-05 10:41:15
Autor: awe
Teraz tego durnia

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0ruvk$vht$1news.onet.pl...

[...]

gowno prawda. to kamraci kazdy na swoj sposob ubrudzony w polityce
awe

Teraz tego durnia