Teraz to PO chyba zlikwiduje pociagi?

Data: 2012-03-04 01:57:37
Autor: Beaker
Teraz to PO chyba zlikwiduje pociagi?
Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

Data: 2012-03-04 03:10:07
Autor: Grzegorz Z.
Beaker napisał:

Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

PO co ma likwidować, skoro już znane są przyczyny wypadku, a dokładniej
mówiąc - osoba odPOwiedzialna?

ps. poprzedni wątek zacząłem nie wiedząc o katastrofie.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-04 06:59:16
Autor: Wiesiaczek
Beaker wrote:

Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

Już są zlikwidowane po częśći.
Wyobraź sobie, ile byłoby wypadków gdyby było tyle połączeń kolejowych co w PRL-u?

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma?

Data: 2012-03-04 07:49:08
Autor: abc
Teraz to PO chyba zlikwiduje pociagi?
A czy już zapodano, że Kaczyński wywierał presję na maszynistę pociągu?

Data: 2012-03-05 06:15:25
Autor: stevep
Dnia 04-03-2012 o 07:49:08 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

A czy już zapodano, że Kaczyński wywierał presję na maszynistę pociągu?

Następna hiena.

--
stevep

Data: 2012-03-05 06:15:01
Autor: stevep
Dnia 04-03-2012 o 06:59:16 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Beaker wrote:

[...]

O nie rozczarowujesz jako hiena.
--
stevep

Data: 2012-03-04 07:48:40
Autor: abc
Teraz to PO chyba zlikwiduje pociagi?
Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

Doświadczenie z likwidacji wojska może być przydatne.

Data: 2012-03-04 08:27:29
Autor: pluton
Teraz to PO chyba zlikwiduje pociagi?

> Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
> W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

Doświadczenie z likwidacji wojska może być przydatne.

Kazde doswiadczenie sie przyda przy likwidacji sekty.

Nullification

Data: 2012-03-04 08:26:11
Autor: pluton
Teraz to PO chyba zlikwiduje pociagi?
Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

Lepiej bedzie wyciac te brzozy na torach,
co to je Lech z Jaroslawem sadzili.

Nullification

Data: 2012-03-04 08:41:40
Autor: u2
W dniu 2012-03-04 01:57, Beaker pisze:
Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

No nie, zawsze moga sie stuknac samochody na przejezdzie kolejowym :)

Data: 2012-03-04 11:44:55
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f531cb4$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-03-04 01:57, Beaker pisze:
Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

No nie, zawsze moga sie stuknac samochody na przejezdzie kolejowym :)

To zlikwidować przejazdy.

bolek

Data: 2012-03-04 11:56:52
Autor: u2
W dniu 2012-03-04 11:44, bolek pisze:
No nie, zawsze moga sie stuknac samochody na przejezdzie kolejowym :)

To zlikwidować przejazdy.

Na to nie ma pieniedzy, bo wszystko poszlo na stadiony i do kiesy pelomafii.

Data: 2012-03-05 06:18:04
Autor: stevep
Dnia 04-03-2012 o 11:44:55 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2012-03-04 01:57, Beaker pisze:
Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

No nie, zawsze moga sie stuknac samochody na przejezdzie kolejowym :)

To zlikwidowaĂŚ przejazdy.

bolek

I zabraknie tematu dla podobnych tobie hien.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-03-05 13:01:02
Autor: bolek

U?ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa3 w wiadomo?ci
W dniu 2012-03-04 01:57, Beaker pisze:
Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

No nie, zawsze moga sie stuknac samochody na przejezdzie kolejowym :)

To zlikwidowaa przejazdy.

bolek

I zabraknie tematu dla podobnych tobie hien.

--
Ale jak spadnie liczba wypadków !

Data: 2012-03-06 05:32:42
Autor: stevep
Dnia 05-03-2012 o 13:01:02 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia 04-03-2012 o 11:44:55 bolek <bolek@neostrada.pl> napisaÂł(a):

[...]

Ale jak spadnie liczba wypadkĂłw !

Wypadku występowania podobnych tobie hien- nigdy.

Data: 2012-03-04 23:15:20
Autor: raff
On Sun, 4 Mar 2012 01:57:37 +0100, "Beaker" <beaker@muppet.pl> wrote:

Brak wypadkow - rzad odtrabi kolejny sukces.
W statystykach bedzie ladnie i premie wpadna.

Obnizy sie srednia predkosc do 20 km i oglosi "stan przejezdnosci" na
Euro.

R.

Data: 2012-03-05 06:34:11
Autor: stevep
Dnia 04-03-2012 o 23:15:20 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

W twoim przypadku będzie ogłoszona ograniczona poczytalność Kurweikowski.

--
stevep

Teraz to PO chyba zlikwiduje pociagi?