Teraz to Ukraińcy są okupantami na Krymie

Data: 2014-03-18 19:18:55
Autor: boukun
Teraz to Ukraińcy są okupantami na Krymie
Podczas szturmu rosyjskich żołnierzy na ukraińską jednostkę wojskową w Symferopolu na Krymie zastrzelony został wojskowy sił zbrojnych Ukrainy - poinformował przedstawiciel ukraińskiego ministerstwa obrony na półwyspie Władysław Selezniow. Zastrzelony to sierżant. Ranny został także kapitan jednostki, którego przewieziono do szpitala.

Tymczasem Agencja Kryminform poinformowała, że również w Symferopolu zastrzelono jednego i raniono innego członka tzw. rosyjskiej samoobrony półwyspu. Do mężczyzn strzelano z okna jednego z budynków.

~AdamAHC (19:06)
Jestem dumny z Rosji i z tego w jaki sposób Putin wykpił jałowe działania zachodu! Konkretna polityka - konkretne rezultaty. Wstyd mi, że trzymamy się jak pajacyk strony zachodniej a nie budujemy partnerstwa z naszymi sąsiadami. To dostaliście utrzymanka - Ukrainkę. Brawo!

~TVN klamie (19:04)
Polskie pismaki ciesza sie jak idioci . Huraa bedzie wojna !

~poloczek (18:52)
szkoda ze Tusk i jego rzad nie dba tak o Polakow ! mamy robic do poznej starosci zeby dostac 750zl emerytury , zalosny rzad PO brzydze sie taka Polska i wstydze , to nie moja Polska , Polska bez perspektyw i za pensje glodowe ! Wstyd panie Tusk wstyd ! zajmij sie pan Polakami

Teraz to Ukraińcy są okupantami na Krymie