Teraz to pielęgniary oszustki

Data: 2011-03-21 14:32:26
Autor: Hans Kloss
Teraz to pielęgniary oszustki
On 20 Mar, 21:23, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[stek bredni]
..a jak "białe miasteczko" kaczorom zakładały i wdzierały się na chama
do kancelarii Premiera to były kochane, mądre uczciwe i cud miód. Oto
jak punkt widzenia zależy u platfonsa od punktu gdzie aktualnie
spoczywa jego tłusta dupa.

J-23

Data: 2011-03-22 11:23:46
Autor: Azxse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5e92c4b7-7c4f-40ef-b924-27f1b1803debu3g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Jesteś łapserdaku! Pielegniarki koczujące pod pokojami sejmowymi to reprezentantki OPZZ, jesteś za tymi komuchami?

AAA

Data: 2011-03-22 11:39:39
Autor: Hans Kloss
Azxse <azxse@fristunit.uk> napisał(a):
 Pielegniarki koczujące pod pokojami sejmowymi to reprezentantki OPZZ, jesteś za tymi komuchami?
 Pielęgniarki koczujące gdziekolwiek to reprezentantki pielęgniarek, a w
jakiej przestępczej jaczejce są akurat zrzeszone to nie ma najmniejszego
znaczenia.
Ważne że jak koczują przeciw kaczorowi to są cacy a jak przeciw nam- to są be.
J-23

Data: 2011-03-22 07:46:33
Autor: zbig
On 22 Mar, 12:39, "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Azxse <az...@fristunit.uk> napisał(a):

>  Pielegniarki koczujące pod pokojami sejmowymi to
> reprezentantki OPZZ, jesteś za tymi komuchami?

 Pielęgniarki koczujące gdziekolwiek to reprezentantki pielęgniarek,
Kolejny pożyteczny idiota. Panie przebrane za pielęgniarki  (piszę tak
bo od lat nie widziałem pielęgniarki w czepku!) reprezentują aparat
związkowy i promują same siebie przed startem do sejmu. Pytana o start
w wyborach Gardias kręciła jak Błaszczak.

Data: 2011-03-22 14:40:44
Autor: Axzse

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ima1pr$hb8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Od kiedy to kilka napasionych, tłustych bab jest "reprezentantami" kogokolwiek?

AAA

Data: 2011-03-22 12:26:37
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Azxse" <azxse@fristunit.uk> napisał w wiadomości news:4d8878a8$0$2503$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dla picowskiej hołoty jest bez różnicy za kim są, byleby przeciw PO. Bez zasad, bez rozumu.

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-22 12:54:13
Autor: u2
W dniu 2011-03-21 22:32, Hans Kloss pisze:
[...]

Pielęgniarki chcą standardów europejskich. A w Europie nie ma kontraktów
dla pielęgniarek. Są dla lekarzy ale to inna bajka.

--
"Dno intelektualne i moralne" Prof. Balcerowicz o obecnym rządzie PO-PSL.

Data: 2011-03-22 14:41:27
Autor: Axzse

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d888de7$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ty kmieciu pierdolisz? Byłeś kiedykolwiek poza granice mazur?

AAA

Teraz to pielęgniary oszustki