Teraz wóz Drzymały i dzieci wrzesińskie.

Data: 2011-11-30 15:33:44
Autor: stevep
Teraz wóz Drzymały i dzieci wrzesińskie.
# Gdy pisałem wczorajszy tekst o „cichej prezydencji” nie miałem jeszcze  zielonego pojęcia o wystąpieniu ministra Sikorskiego, które może zmienić  jej odbiór z cichej na głośną. Nie tylko ja czekałem na taki mocny akcent,  więc nie ukrywam satysfakcji, z zainteresowaniem oczekując na skutki.

Z niepokojem jednak obserwuję histeryczną akcję Prawa i Sprawiedliwości  podburzania ludzi przeciw federacyjnej Europie. Budziszyn, Niemcy,  wolność, IV Rzesza – hasła tego typu upaprane w sosie narodowo-  niepodległościowym  wylewają się z ust przedstawicieli obydwu pisowskich  partii i trafiają na przygotowane od dawna podłoże nie tylko wyznawców  religii smoleńskiej. Z tego może być niezły ferment, a co będzie gdy  jeszcze prezes uruchomi wóz Drzymały i dzieci wrzesińskie? A przecież  może! Idiotyczny pomysł postawienia ministra Sikorskiego przed Trybunałem  Stanu świadczy o tym, że pisowcy nie zawahają się przed niczym a ciemny  lud może to kupić.

Jeszcze parę dni temu próbowano wzniecić niepokój społeczny przywróceniem  kary śmierci. To odgrzewany kotlet, ale na świeżym tłuszczu Breivika.  Widziałem, jak zbulwersowany Hofman wykrzykiwał: - Czy za taką zbrodnię  nie powinien dostać kary śmierci?!!! Teraz już wiemy, że to człowiek  niepoczytalny, co dla mnie było oczywiste od początku. Normalny człowiek  nigdy nie zabije innego człowieka, nie mówiąc o takiej rzezi. Dla mnie  każdy morderca jest niepoczytalnym, chorym, żałosnym strzępem ludzkim,  wszyscy zresztą po trosze jesteśmy niepoczytalni, te granice są bardzo  płynne -  a więc co? Zabijać w majestacie prawa w zależności od tego jaką  granicę normalności wyznaczy sąd?

Polityczna aktywność pisowskich partii skupiła się teraz na drażnieniu  uczuć, wyciąganiu starych obsesji, lęków i uprzedzeń. To niebezpieczna  zabawa, podobna do zabawy zapałkami w stogu słomy. Czy jednak ktoś wie jak  zabrać te zapałki Kaczyńskiemu?! #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1z7n

--
stevep

Teraz wóz Drzymały i dzieci wrzesińskie.