Teraz wytropisz jeszcze więcej faszystów i "n azioli"

Data: 2010-11-15 11:09:45
Autor: Tomaszek
Teraz wytropisz jeszcze więcej faszystów i "n azioli"
http://img257.imageshack.us/img257/5549/5751fb37a4.jpg

Chyba tak powinno się walczyć z tą liberalną głupotą...

Data: 2010-11-15 11:28:42
Autor: mi
On 15.11.2010 11:09, Tomaszek wrote:
http://img257.imageshack.us/img257/5549/5751fb37a4.jpg
Chyba tak powinno się walczyć z tą liberalną głupotą...

To co Ty i mainstream nazywacie "liberalizmem" jest zwykłym lewactwem. Liberalizm nie ma z tym nic wspólnego, jest doktryną głównie ekonomiczną i nazwa jego jest przez lewaków zawłaszczana.

mi

Data: 2010-11-15 12:06:10
Autor: boukun

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ibr20q$eoh$1news.onet.pl...
[...]

Fałsz, to "lewactwo", które się uwłaszczyło i broni stanu posiadania, to synkowie komunistów, którzy stali się w ciągu jednego dnia kapitalistami, radykalnymi kapitalistami, właścicielami Polski, którzy teraz pobierają czynsz od bazarowych handlarzy dzierżawiąc im pomieszczenia w wybudowanych na miejscu zlikwidowanych targowisk galeriach i cantrach handlowych...
Patrz mój wątek "Komuniści zrobili nam kapitalizm"...

boukun

Data: 2010-11-15 11:30:13
Autor: boukun

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:ibr0t2$b8q$1news.onet.pl...
http://img257.imageshack.us/img257/5549/5751fb37a4.jpg

Chyba tak powinno się walczyć z tą liberalną głupotą...
-- | TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

Był taki film kiedyś na ekranach tv, że obcy rozpoznawali siebie nawzajem (Żydzi?) przez te specjalne, ciemne okulary. Czasami reżyserzy pokazują nam prawdziwą rzeczywistość, choć nieraz trochę zakamuflowaną...

boukun

Data: 2010-11-16 01:38:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Teraz wytropisz jeszcze wiêcej faszystów i "nazioli"
boukun wrote:

U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
http://img257.imageshack.us/img257/5549/5751fb37a4.jpg

Chyba tak powinno siê walczyæ z t± liberaln± g³upot±...
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^czê¶ci rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

By³ taki film kiedy¶ na ekranach tv, ¿e obcy rozpoznawali siebie nawzajem
(¯ydzi?) przez te specjalne, ciemne okulary. Czasami re¿yserzy pokazuj±
nam prawdziw± rzeczywisto¶æ, choæ nieraz trochê zakamuflowan±...

Za du¿o filmów boukun ogl±dasz. ¯ydzi ¿adnych okularów nie potrzebuj±.
--
Pit

Data: 2010-11-16 02:04:20
Autor: boukun
Teraz wytropisz jeszcze wiêcej faszystów i "nazioli"

U¿ytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibsjr7$ovd$2news.onet.pl...
boukun wrote:

> [...]

nam prawdziw± rzeczywisto¶æ, choæ nieraz trochê zakamuflowan±...

Za du¿o filmów boukun ogl±dasz. ¯ydzi ¿adnych okularów nie potrzebuj±.

Tyle to ja wiem... ale filmy wiele ujawniaj±, choæ czasami poprzez przeno¶nie, przerysowanie...

boukun

Teraz wytropisz jeszcze więcej faszystów i "n azioli"