Teraz wytropisz jeszcze więcej faszystów i "nazioli"

Data: 2010-11-15 11:30:13
Autor: boukun
Teraz wytropisz jeszcze więcej faszystów i "nazioli"

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:ibr0t2$b8q$1news.onet.pl...
http://img257.imageshack.us/img257/5549/5751fb37a4.jpg

Chyba tak powinno się walczyć z tą liberalną głupotą...
-- | TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

Był taki film kiedyś na ekranach tv, że obcy rozpoznawali siebie nawzajem (Żydzi?) przez te specjalne, ciemne okulary. Czasami reżyserzy pokazują nam prawdziwą rzeczywistość, choć nieraz trochę zakamuflowaną...

boukun

Data: 2010-11-16 01:38:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

--
> [...]

(Żydzi?) przez te specjalne, ciemne okulary. Czasami reżyserzy pokazują
nam prawdziwą rzeczywistość, choć nieraz trochę zakamuflowaną...

Za dużo filmów boukun oglądasz. Żydzi żadnych okularów nie potrzebują.
--
Pit

Data: 2010-11-16 02:04:20
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ibsjr7$ovd$2news.onet.pl...
boukun wrote:

> [...]

nam prawdziwą rzeczywistość, choć nieraz trochę zakamuflowaną...

Za dużo filmów boukun oglądasz. Żydzi żadnych okularów nie potrzebują.

Tyle to ja wiem... ale filmy wiele ujawniają, choć czasami poprzez przenośnie, przerysowanie...

boukun

Teraz wytropisz jeszcze więcej faszystów i "nazioli"