Teraz zrobią z bohatera wariata

Data: 2011-09-24 17:49:19
Autor: boukun
Teraz zrobią z bohatera wariata
W urzędzie skarbowym, w którym pracował mężczyzna, który w piątek podpalił się przed kancelarią premiera, przeprowadzono liczne kontrole. Nie wykazały one nadużyć, które uprawdopodabniałyby jego podejrzenia - powiedział Donald Tusk.

A co ma powiedzieć teraz premier? Przecież to było do przeiwdzenia, że mafia nie da sobie zrobić krzywdy. Każdy w Polsce wie, że władza jest skorumpowana do szpiku kości..., to jest system nieludzki, system niereformowalny. Przecież władza nie będzie teraz krótko przed wyborami, w czasie jej najgorętszej kampanii przyznawać, że była na niesprawiedliwości człowieka bezczynna...

Dla mnie, człowiek który dokonał w proteście przeciwko tej władzy, przeciwko temu skorumpowanemu systemowi jest bohateram na miarę Ryszarda Siwca, który także dokonał samospalenia w proteście przeciwko najazdu Układu Warszawskiego na Czechosłowację.
Nazwisko tego człowieka będzie przez lata pamiętane jako tego, który obalił rząd Tuska!

boukun

Data: 2011-09-24 19:22:53
Autor: Przemysław W
Teraz zrobią z bohatera wariata
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

[...]

Przyszło ci do głowy, że ten człowiek robił ruchy, które miały na celu pozorować sytuację bezradności. Myślisz, że prawnik z zawodu nie wiedział, że od decyzji prokuratury może się odwołać do sądu? To po pierwsze, po drugie jak ktoś naprawdę chce się zabić, to nie ma problemu zrobić to skutecznie. Prawdziwym bohaterem był Walenty Badylak,
 żołnierz AK oraz Kedywu, emerytowany krakowski piekarz, który przykuł się łańcuchem do hydrantu na krakowskim rynku, oblał się benzyną i dokonał aktu samospalenia. Jego czyn był protestem przeciwko przemilczeniu przez władzę zbrodni katyńskiej. Badylak tym różnił się od wczorajszego "samobójcy", że zanim uporano się z łańcuchami, którymi był przykuty, już nie żył.

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-24 19:27:45
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j5l3lf$e41$1news.onet.pl...
[...]

Kurwa, ja tą ścieżkę sam przerabiałem w Polsce kilka razy, mnie nikt nie musi nic tłumaczyć, ja to wszystko znam z autopsji. Tu na te nieludzkie krzywdy, na te bezprawie można się odwołać tylko do pana boga, sądy są reżimowe i od picu... W mojej ostaniej sprawie o kapitał poczatkowy wyśmiałem sędziów od ostatnich, a ci w sądzie apelacyjnym spuścili głowy i stronniczo trzymali stronę reżimu...
www.zus-okrada-ludzi.za.pl

W Polsce nie ma sprawiedliwości, wbrew pozorom jest gorzej jak na Białorusi. Cytowałem osttnio wdowę po górniku z Wujka, nie chciała mądra kobiecina nawet spojrzeć w reżimową kamerę TVP...

boukun

Data: 2011-09-24 21:28:25
Autor: Przemysław W
[...]

Potrafisz odpowiedzieć dlaczegonie odwołał się od decyzji prokuratury? Kto tobie albo jemu zamyka drogę do Strasburga? Twoje narzekanie byłbym w stanie zrozumieć gdyby tak jak za komuny droga prawna kończyła się w Polsce. Co dzień się słyszy, że ktoś wygrał sprawę w Strasburgu i Polska musi wypłacić, czy coś podobnego. Tylko trzeba chcieć działać, bo z narzekania nic nie przyjdzie. Facet próbuje popełnić samobójstwo (teoretycznie), bo ma tylko kilka tysięcy policyjnej emerytury, a jego rówieśnicy, którzy stracili pracę i zasiłek dla bezrobotnych nie mają niczego! Co dzień widzę takich zbierających puszki, kartony itp. Jak ostatni kretyn cieszysz się, że to "bohater, który obali rząd Tuska". Szczena ci opadnie jak się dowiesz całej prawdy o tej sprawie. Zachowujesz się jak dziecko z Downem, któremu marzy się poprzedni peerelowski burdel i stanowisko tow. sekretarza.

  Przemek

Data: 2011-09-24 23:09:07
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j5lb0q$72r$1news.onet.pl...
[...]

Odwołał się, do samego premiera. Ja ci powiem, że ja odwołałem się raz od decyzji prokuratury, która prowadziła dochodzenia w sprawie pobicia mnie przez profosa na dołku, a sąd przyklepał umorzenie prokuratury, bo rezim broni swoich. I taka jest prawda...

Jest w kraju burdel gorszy niż w PRLu, mamy w końcu PRL-bis. Prawdy się nigdy nie dowiemy, prędzej gościu zejdzie z tego świata...

boukun

Data: 2011-09-25 07:48:35
Autor: Przemysław W
Teraz zrobią z bohatera wariata

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Odwołał się, do samego premiera.

Gdzie ty widziałeś taką drogę prawną ?   Od kiedy premier jest sądem?

[...]

Apelowałeś? A może po prostu kłamiesz?

Jest w kraju burdel gorszy niż w PRLu, mamy w końcu PRL-bis. Prawdy się nigdy nie dowiemy, prędzej gościu zejdzie z tego świata...

To po jaką cholerę tu wracałeś tow. bokun? Niemcy przestali karmić darmozjada?

Przemek

Data: 2011-09-25 12:21:56
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j5mfbl$8fq$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Odwołał się, do samego premiera.

Gdzie ty widziałeś taką drogę prawną ?   Od kiedy premier jest sądem?

Sąd sądem, a sprawiedliwość jest po ich stronie...
Odwołać się w tym kurewskim systemie mógł nawet do samego pana boga i tak mu nic nie pomogło...
Sądy w Polsce to fikcja..., to reżimowe instancje.

[...]

Nic nie kłamię, odwołować się możesz w Polsce tylko do pana boga... Obudź się w końcu człowieku, co daje ci podstawę, żeby bronić reżimu władzy? Jaką masz podstawę, żeby ufać bardziej władzy, niź jej ofiarom? Co spowodowało w twoim życiu, że masz zaufanie do opresyjnej, złodziejskiej i bezczynnej władzy i nie widzisz niesprawiedliwości społecznej?

Dlaczego nie stać cię na to, żeby wejśc w skórę niszczonego przez władzę człowieka, dlaczego potępiasz zgnębionych przez władzę ludzi, a władzę próbujesz za wszelką cenę bronić. Skąd ten fanatyzm władzy?

boukun

Data: 2011-09-24 19:35:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-24 19:22, Przemysław W pisze:

[...]

Obydwa te akty nie mają nic z bohaterstwa. Przynajmniej jak dla mnie. Bohater to dla mnie taki ktoś kto robi coś dla innych.

Data: 2011-09-24 19:46:37
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-24 19:35, jadrys pisze:
Obydwa te akty nie mają nic z bohaterstwa. Przynajmniej jak dla mnie.
Bohater to dla mnie taki ktoś kto robi coś dla innych.

Tak jak komuniści ?

Data: 2011-09-25 09:52:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-24 19:46, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 19:35, jadrys pisze:
Obydwa te akty nie mają nic z bohaterstwa. Przynajmniej jak dla mnie.
Bohater to dla mnie taki ktoś kto robi coś dla innych.

Tak jak komuniści ?

Tak, jak prawdziwe komuchy, - Guevara, Sorge, Gandhi czy Matka Teresa.

Data: 2011-09-25 10:17:15
Autor: HeÂŽSk
On Sun, 25 Sep 2011 09:52:56 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Tak jak komuniści ?

Tak, jak prawdziwe komuchy, - Guevara, Sorge, Gandhi czy Matka Teresa.

 jadrys, mylisz poglady z ludzmi.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-25 10:28:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5mmle$rh4$1news.onet.pl...
[...]

Jezuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matka Teresa w grobie się przewraca!

Data: 2011-09-25 14:09:39
Autor: stevep
Dnia 25-09-2011 o 10:28:36 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Niezłe zestawienie- bandziory i wartości.

--
stevep

Data: 2011-09-25 04:20:24
Autor: stevep
Teraz zrobią z bohatera wariata
Dnia 24-09-2011 o 17:49:19 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

boukun
Raczej z wariata bohatera.

--
stevep

Data: 2011-09-25 08:10:36
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-25 04:20, stevep pisze:
Dnia 24-09-2011 o 17:49:19 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Raczej z wariata bohatera.

Czytałem pobieżnie jego list, nie wyglądał jak od wariata. Wariatów przypominają niektórzy nasi politycy np. Palikot ze sztucznym penisem i branią

Data: 2011-09-25 08:58:32
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-25 08:10, zdumiony pisze:
[...]

Zwłaszcza list do Pitery jest długi i rzeczowy
https://docs.google.com/document/d/1hWE2jynOfibi5sduOCDaJXft8nW4LJn5bH1jM2EZZvM/edit?hl=pl

(czy da się go w jakiś sposób skopiować?)

Teraz zrobią z bohatera wariata