Teren pod zarzadem

Data: 2017-11-23 01:24:01
Autor: RadoslawF
Teren pod zarzadem
W dniu 2017-11-22 o 19:36, J.F. pisze:

Na osiedlu tabliczki "Droga wewnetrza" zostaly zastapione tablic(zk)ami z napisem
"Teren pod zarzadem społdzielni ..."

No i teraz - wyjezdzajacy z prawej strony z takiej ulicy pojazd ma pierwszenstwo, czy musi ustapic tym jadącym "ulicą miejską" ?

Nie musi, bo droga spółdzielni nie dochodzi do skrzyżowania.
Ale praktyka jeżdżących może być całkiem inna. U mnie jest.
Po prostu uważamy wyjeżdżając.

Pozdrawiam

Data: 2017-11-23 01:44:47
Autor: J.F.
Teren pod zarzadem
Dnia Thu, 23 Nov 2017 01:24:01 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

Dochodzi. No dobra - tablica jest powiedzmy 5m od linii kraweznika
drogi publicznej. od tego odliczyc ze 2m na chodnik.

Ale praktyka jeżdżących może być całkiem inna. U mnie jest.
Po prostu uważamy wyjeżdżając.

Ale kto ma uwazac, a kto nie musi ?

J.

Data: 2017-11-23 03:55:46
Autor: RadoslawF
Teren pod zarzadem
W dniu 2017-11-23 o 01:44, J.F. pisze:

[...]

Nie uważają ci którym się wydaje że jadą drogą z pierwszeństwem.
Uważają ci którzy wyjeżdżają i wiedza że co drugi czy co trzeci
z nadjeżdżających jest idiotą i uważa że jedzie drogą z pierwszeństwem.

Pozdrawiam

Data: 2017-11-23 10:33:50
Autor: J.F.
Teren pod zarzadem
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ov5dc2$1nu$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A moze nieslusznie im sie wydaje ze ten drugi jest idiota ?

J.

Data: 2017-11-24 02:15:12
Autor: RadoslawF
Teren pod zarzadem
W dniu 2017-11-23 o 10:33, J.F. pisze:
[...]

Wedle mojej znajomości przepisów uważają słusznie.
Przy skrzyżowaniu dróg równorzędnych pierwszeństwo ma ten z prawej.
Mylę się?

Pozdrawiam

Teren pod zarzadem