Terenowy rower poziomy - jednak istnieje

Data: 2010-08-25 11:23:48
Autor: Fabian
Terenowy rower poziomy - jednak istnieje
W dniu 25.08.2010 11:09, Maciej pisze:
Gdyby ktoś non stop twierdził że nie ma terenowych rowerów poziomych, to radzę
ten fakt zrewidować. Od razu uprzedzam że trasy DH/FR/Dual i inne mają ustawiane
profile trasy więc wtedy jazda jest spektakularna. Często rower terenowy musi
się też ślimaczyć gdy jest np. trudna sekcja - np. mokre wystające korzenie
drzew, błoto, zwalony pień drzewa, itp.

Podaję link gdzie można "rzucić okiem" na terenowe rower poziome:

http://forum.poziome.pl/index.php?topic=587.0

Cacko za 26000 zł, które nie przejedzie żadnej prawdziwej terenowej
trasy dla rowerów. To ma jeździć po śladach quadów? Słaba przyjemność ;)
Rozumiem, że ktoś może mieć problemy z błędnikiem, ale poza tym chyba
nie ma zastosowania.

Fabian.

Data: 2010-08-25 11:33:03
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-25 11:23, Użytkownik Fabian napisał:

[...]

Wypożyczalnie rowerów, tam będzie sporo chętnych aby wsiąść
i przejechać kilka kilometrów za cenę godzinnego wypożyczenia.
Pod warunkiem że cena nie będzie dużo większa niż za zwykły rower.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-08-25 12:29:03
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 25-08-2010 o 11:33:03 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

[...]

zakladajac ze "zwykly rower" kosztuje 1500zl, to cena za godzine  wypozyczenie w tej kwocie to jakby nie bylo atrakcja ;P

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-08-25 12:08:26
Autor: Maciej
> [...]

trasy dla rowerów. To ma jeździć po śladach quadów? Słaba przyjemność ;)
Rozumiem, że ktoś może mieć problemy z błędnikiem, ale poza tym chyba

Wiesz - za 26 000 zł możesz też kupić Cannondale. Podana cena nie oznacza że
masz iść zaraz do sklepu i wybrać sobie model z najwyższej półki. Ja to
postrzegam inaczej - po testach (odbyłem jazdę próbną tym QBX) można pokusić się
o skonstruowanie takiego roweru. Jest wiele tras - mi np. do zabawy w terenie
taki terenowy rower poziomy spokojnie wystarczy. Tobie wystarczy dwukołowy MTB.
OK. Miałem rower Scott Intoxica i pomimo że był wąski i mieścił się "na trasie
dla rowerów" to znudził mnie. Dla mnie np. przyszła pora na nowe rowery i
eksperymenty.

Data: 2010-08-25 12:16:54
Autor: kml

Użytkownik "Maciej" <zenonka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.000000c2.4c74eb9anewsgate.onet.pl...

[...]

Dla mnie to nie jest rower a główny rynek zbytu to USiA pod hasłem "na tym pojeździe się nie przewrócisz na bok nawet jak przestaniesz pedałować". Co on ma takiego fajnego dla pełnosprawnej osoby? Jak dla mnie nic. Może w Alpy, albo na inne szutry ale klasycznemu rowerowi MTB ten patent nie podskoczy i już. Oczywiście jako zabawa techniczna, która ukazuje możliwości konstruktora to może to by i było fajne ale poza tym nic ciekawego.

Mnie na kolana rzucają konstrukcje Rollinsa czyli HandBike MTB. To jest COŚ! Jestem pod ogromnym wrażeniem tym bardziej, że HB MTB otwiera zupełnie nowe możliwości dla osób niepełnosprawnych.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Terenowy rower poziomy - jednak istnieje