Tereny dla MTB w okolicy Łodzi

Data: 2010-01-23 03:44:10
Autor: Miecho
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
Witam

W przyszłym tygodniu odbieram ramkę od lakiernika i zabieram się za
montaż.
W następny weekend powinienem mieć gotowy sprzęcik.
I tu powstaje pytanie, gdzie w okolicy Łodzi, dokładnie Pabianic można
sobie pobrykać w miłym otoczeniu?? no powiedzmy do 20km od Łodzi.
Pytam gdyż od niedawna mieszkam w tej okolicy, moim domem do tej pory
była Wielkopolska.

Może ktoś chętny na mały trening zimowy ;)

Pozdrawiam
Miecho

P.S.
Uprzedzając docinki, opony już zakolcowane

Data: 2010-01-23 04:03:39
Autor: domino
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi

Miejsc dookoła Pabianic jest sporo ale zdecydowanie najlepiej pokręcić
na południowy-zachód od miasta zaczynając za szpitalem miejskim. Lasy
w kierunku Ldzania, Dłutowa oferują kilka fajnych tras. W obecnych
warunkach zamiast roweru używam raczej nart biegowych ale w ubiegłą
niedzielę koledzy na rowerkach jak najbardziej jeździli po lesie. Ku
mojemu zdziwieniu drogi przelotowe przez las były odśnieżone lepiej
niż moja ulica w centrum miasta więc z przedarciem się przez śniegi
też nie ma problemu. Jeśli chcesz więcej informacji odezwij się na
maila - xinet@o2.pl

Data: 2010-01-23 04:12:43
Autor: domino
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
Generalnie najlepsze są tereny na południowy-zachód od miasta
zaczynając za szpitalem miejskim. Lasy w kierunku Ldzania czy Dłutowa
oferują wiele ciekawych ścieżek. W obecnych okolicznościach rower
trzymam na wieszaku a jeżdżę raczej na nartach biegowych ale w ubiegłą
niedzielę chłopaki kręcili na rowerach. Ku mojemu zdziwieniu drogi
przelotowe przez las były lepiej odśnieżone niż moja ulica w centrum
miasta więc z przejechaniem przez śniegi nie było żadnego problemu.
Jeśli chcesz więcej informacji odezwij się do mnie na   xinet (małpka)
02.pl  . Jestem też z Pabianic więc może coś doradzę.

Data: 2010-01-23 04:32:50
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 23 Sty, 13:12, domino <xi...@o2.pl> wrote:
Generalnie najlepsze są tereny na południowy-zachód od miasta
zaczynając za szpitalem miejskim.
Czyli Las Karolewski, oraz lasy przy Kolumnie (przed Łaskiem, nawet
trochę "górek"). W stronę Tuszyna też jest gdzie pojeździć (np.wzdłuż
Dobrzynki)

Data: 2010-01-23 09:15:37
Autor: Miecho
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
On 23 Sty, 13:12, domino <xi...@o2.pl> wrote:
W obecnych okolicznościach rower
trzymam na wieszaku a jeżdżę raczej na nartach biegowych

Na narty pogoda wymarzona, niestety ze względów zdrowotnych u mnie
odpadają (pamiątka z dzieciństwa)

Co do roweru na razie nie planuje długich tras, tak ok godzinki żeby
się rozruszać i nie skostnieć.
Przez samochód człowiek się uwstecznia.

A powidz mi Domino, gdzie w Pabianicach można sie fachowo zaopatrzyć
lub serwisować? Dodam, że "sklep" na ul.Warszawskiej jakos mnie
odstrasza.
obecnie korzystam z MaxBike'a w łodzi ale zmieniam prace i będzie mi
do nic nie po drodze.

Data: 2010-01-25 07:52:29
Autor: domino
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
Sklepów w Pabianicach masz kilka, powyżej pietrek już ci wymienił. Na
Moniuszki w Bicyklu można śmiało zaopatrzyć się w drobiazgi i właśnie
tam zazwyczaj zawijam choć polecam omijać właściciela bo gość ma chyba
wrażenie, że o rowerach wie wszystko. Na Warszawską wcale nie chodzę
bo ceny są średnio o połowę większe niż w innych miejscach. Do Wojtka
na Gryzla to zaglądam tylko niekiedy w niedziele na 10 na kółko z
grupą szosową. Kiedyś był jeszcze serwis na Narutowicza, po lewej
jadąc od miasta ale dawno nie byłem więc pewności nie mam czy jeszcze
istnieje. Po większe czy droższe zakupy warto podjechać jednak do
Łodzi np. do Roweromaniaka na Rzgowską (to z tych bliżej nas). Latem
śmigam też po klamoty do Bełchatowa do Kality - wycieczka akurat na
sobotnie przedpołudnie na szosie.

Data: 2010-01-25 17:32:22
Autor: Tomasz Minkiewicz
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
On Mon, 25 Jan 2010 07:52:29 -0800 (PST)
domino <xinet@o2.pl> wrote:

Latem śmigam też po klamoty do Bełchatowa do Kality - wycieczka akurat na
sobotnie przedpołudnie na szosie.

A w najbliższym czasie nie planujesz się tam przejechać? Tak z raz,
żeby pokazać grupie i samemu sobie, że jesteś prawdziwym, twardzielskim
cyklotykiem, aury się nie boisz i masz cojones de ferro.
Bo bełchatowska firma Koltech jest najbliższym dystrybutorem narzędzi
Uniora, w tym takiego fajnego kieszonkowego kluczyka do kaset, ktĂłry
chętnie bym nabył, tylko temperatura dziwnie jakoś mię zniechęca do
wycieczki (do Pabianic to jeszcze bym się zdecydował), a za przesyłkę
liczą sobie 2x więcej, niż ten kluczyk kosztuje. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-01-25 12:13:11
Autor: domino
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
Póki słupek rtęci nie wyjdzie dobrze powyżej zera szosa na wieszaku
drażni tylko oko w pokoju. Teraz to co najwyżej biegówki ale na
nartach do Bełchatowa raczej biegał nie będę ;))

Data: 2010-01-28 00:12:25
Autor: Miecho
On 25 Sty, 21:13, domino <xi...@o2.pl> wrote:
 Teraz to co najwyżej biegówki ale na
nartach do Bełchatowa raczej biegał nie będę ;))

No ale dlaczego ;) mała rozgrzewka na sobotnie przedpołudnie :)
Nie wiedziałem że aż tak obrodziło w sklepy w Pabianicach.
Oczekując na ramę od lakiernika (odbiór był na 22,01) przejrzałem
dokładnie osprzęt i się okazało ze dumper mi popuścił, już latem jakoś
tak twardo dobijał i teraz wiem dlaczego.
Musze jakiś niskobudżetowy zakupić, taki do jeżdżenia bez skakania
dostanę w okolicy 100zł? niestety na więcej mnie nie stać :(

Miecho

Data: 2010-01-28 07:17:27
Autor: domino
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
Za 100PLN to raczej nie liczyłbym na cuda, może jakaś używka ale i to
wątpliwe. W sklepie nie kupisz nic poza chińską sprężyną. Chyba ratuje
cie tylko Alledrogo i śledzenie aukcji.

Data: 2010-01-23 14:13:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tereny dla MTB w okolicy Łodzi
Miecho bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Pytam gdyż od niedawna mieszkam w tej okolicy, moim domem do tej pory
była Wielkopolska.

Nie chcesz tanio mapy "Okolice Łodzi" kupić? :-> Wydawnictwo Compass, mam
do pchnięcia sztukę niedrogo.

Data: 2010-01-24 19:44:07
Autor: skarb
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
 Nie chcesz tanio mapy "Okolice Łodzi" kupić? :-> Wydawnictwo Compass, mam
do pchnięcia sztukę niedrogo.

Problem z mapami okolic Łodzi jest taki, że obejmują bardziej północne niż południowe rejony. I ta Compassu (przynajmniej moja ;-)) również. Na południe dochodzi zaledwie do Ksawerowa (Widzewa).
Chyba że ktoś widział jakąś bardziej "południową"?

--
Pozdrawiam,
Magda

Data: 2010-01-24 12:34:06
Autor: pietrek
On 24 Sty, 19:44, skarb <wan...@op.pl> wrote:
> Nie chcesz tanio mapy "Okolice odzi" kupi ? :-> Wydawnictwo Compass, mam
> do pchni cia sztuk niedrogo.

Problem z mapami okolic odzi jest taki, e obejmuj bardziej p nocne
ni po udniowe rejony. I ta Compassu (przynajmniej moja ;-)) r wnie . Na
po udnie dochodzi zaledwie do Ksawerowa (Widzewa).
Chyba e kto widzia jak bardziej "po udniow "?
Ja mam Okolice Łodzi Copernicusa (1:100k), jest od Łęczycy (płn), do
Bełchatowa. Są szlaki rowerowe, piesze, konne i mapki miast większych..

Co do sklepów rowerowych w Pabianicach:
ul. Armii Krajowej (SPRINT): serwis i narzędzia, polecam:)
ul. Narcyza Gryzla: sprzęt i akcesoria, ubiór, markowe rzeczy
Bicykl na Moniuszki - nie przepadam

Tereny dla MTB w okolicy Łodzi