Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki

Data: 2013-01-15 17:51:16
Autor: Marek Czaplicki
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 15:46:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13204678,Owsiak_na_korytarzu_do_Terlikowskiego__Dlaczego_pan.html

Moim zdaniem pytanie można by rozszerzyć. Dlaczego nie lubi wszystkich "innych" niż odbicie w lustrze? :)

Data: 2013-01-15 17:11:55
Autor: Sevek
On 15/01/13 16:51, Marek Czaplicki wrote:
[...]

Bo on jest tozsamy z prawda (tak mu sie wydaje przynajmniej). Chlop
kladzie sie wieczorem do lozka z przeswiadczeniem ze odwalil "kawal
dobrej roboty w imieniu Jezusa". Takim ludziom nie przychodzi do glowy,
ze moga nie miec racji. Jak moga nie miec racji jak sa tozsami z
Jezusem? No sam powiedz jak?

--
Sevek

Data: 2013-01-15 18:01:44
Autor: u2
[...]

Moze nie lubi swojej facjaty kiedy przeglada sie w lustrze prawdziwej jazni ? :-)

Data: 2013-01-15 18:14:33
Autor: Paweł
W dniu 15.01.2013 17:51, Marek Czaplicki pisze:
[...]

ale on jest przesłodki. po tym jak dostał zaproszenie na Woodstok
zadeklarował, że jak dostanie zaproszenie to przyjedzie. i nawet z
puszka stanie za rok, kwestować, wystarczy że Owsiak odwoła swoje
poparcie dla eutanazji. wprawdzie Owsiak nie ma co odwoływać, bo żadnego
poparcia nie zadeklarował, ale mógłby powiedzieć coś w stylu 'dobrze
Terliku, odwołuję, za rok zgodnie z umową kwestujesz'. chciałbym to zobaczyć

--
paweł

Data: 2013-01-15 18:33:57
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 18:14, Paweł pisze:
[...]

Nie deklarowal ? Ale, ale. Sa posty na psp, ze deklarowal.

Data: 2013-01-15 18:49:48
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 18:33:

[...]

Ciekawe jakby tak zapytać się lekarzy geriatrów, tych od opieki paliatywnej, pielęgniarek no i samych tych cierpiących ludzi to, czy też p. Terlikowski znielubiłby ich, gdyby odważyli się głośno powiedzieć swoje i tylko swoje zdanie? Owsiak jest sekowany za to, że głośno powiedział to co ludzie, którzy się napatrzyli na cierpiących mówią w zaciszu. Zresztą ma taki sam wpływ na ustawodawcę jak zwykły obywatel. Chyba że cały czas pokutuje myśl, że ten którego pokazują w tv to naprawdę, jak coś powie to wszyscy "ruki po szwam"? A zresztą, jest ta wolność słowa, czy tylko wolność "słusznego" słowa? Jurek Owsiak nikogo nie obraził, nikogo nie wyzwał, nikogo nie zniszczył. Powiedział to co myśli, a nie to co karzą myśleć.
Poza tym uważam, że w Polsce porobiło się tak, że jedna instytucja przyznała sobie wyłączne prawo do mówienia o ludziach "na progu" wieczności.  A ludzi w Polsce są miliony i naprawdę wydaje mi się, że ich zdanie też jest ważne.

Data: 2013-01-15 19:07:33
Autor: u2
[...]

Byles kiedykolwiek w hospicjum na wizycie u swojego krewnego, czy tylko tak sobie pierdolisz czaplik ?

Data: 2013-01-15 19:18:53
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 19:07:

[...]

Nie Tobie dociekać.  Wsłuchałeś kiedyś w zdanie kogo innego niż swoich idoli? :) Czy chcesz, powiedzieć że człowiek który zmontował wielką akcję społeczną na rzecz potrzebujących nie może mieć własnego zdania? Bo on mówi prezentując swój wizerunek. Ty wyzywasz bo ksywka daje Ci pozór anonimowości. :)

Data: 2013-01-15 19:21:32
Autor: u2
> [...]
społeczną na rzecz potrzebujących nie może mieć własnego zdania? Bo on mówi
prezentując swój wizerunek. Ty wyzywasz bo ksywka daje Ci pozór

Nie o to sie pytam czaplik. Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie tobie bliskich ? Bo jak nie, to spierdalaj !

Data: 2013-01-15 19:28:26
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 19:21:

> [...]

Nie o to sie pytam czaplik. Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie
tobie bliskich ? Bo jak nie, to spierdalaj !

No to chodzi Ci tylko o Twoje zdanie i Twoje potrzeby. Twoi bliscy mają żyć dłużej od Ciebie, bo jak nie to Twój ból po stracie będzie nie do wytrzymania i jeszcze sobie coś zrobisz? Ludzie są śmiertelni i masz czas do swojej śmierci, aby to sobie zapamiętać. Poza tym ludzie mają wolną wolę, mogą mieć swoje zdanie na każdy temat. Każdy, nie tylko "wybrańcy". I właśnie tego zdania chciałbym się dowiedzieć. Jak na razie to nie dowiaduję się od Ciebie nic nowego, oprócz tego, ze lubisz pisać "dupa" na murach. :)

Data: 2013-01-15 19:32:27
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
Jak na razie to nie dowiaduję
się od Ciebie nic nowego, oprócz tego, ze lubisz pisać "dupa" na murach.

Nigdy nie pisalem po murach debilny czapliku. Lubisz podsmiechujki z cierpienia innych. Idealny material na ubola.

Data: 2013-01-15 19:45:15
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 19:32:

[...]

Ja robię podśmiechujki? Człowieku żyjesz w jakimś matrixie. Czy człowiek który chce aby brać pod uwagę zdanie cierpiących robi sobie z nich jaja? Pisze o tym, żeby  w dyskusji nie słuchać tylko jednej strony. Jakiś czas temu pisałem w tej sprawie, aby dopuścić do głosu: etyków, lekarzy, księży, teraz dodałem aby i ludzi którzy cierpią też. Masz pretensje do Owsiaka, że powiedział o swoim widzeniu tej sprawy i że powiedział swoje zdanie? Teraz zapytałeś się mnie czy przeżywałem ból po stracie najbliższych, bo jak? Wydaje się Ci że człowiek, który chce brać pod uwagę ich zdanie to od razu "potwór"? No kurna. Jak się kogoś kocha to daje mu się wolność, nie niewolę. Daje mu się wolność do decydowania, przede wszystkim o samych sobie, bo człowiek nie należy do innych, należy do samego siebie. Innym może nieść dobro, miłość, przyjaźń, ale w końcu odchodzi i na tyle jesteś dorosły aby się z tym pogodzić.

Data: 2013-01-15 19:51:41
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
Nigdy nie pisalem po murach debilny czapliku. Lubisz podsmiechujki z
>cierpienia innych. Idealny material na ubola.
Ja robię podśmiechujki?

A co sqrwielu innego ? Zadalem proste pytanie, a ty chodzaca qrwo ubecka kpisz z cierpienia innych. Bodajbys sczezl. Bodajbys cierpial do 7-ego pokolenia wlacznie !

Data: 2013-01-15 20:05:22
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
Ja robię podśmiechujki?

A co sqrwielu innego ? Zadalem proste pytanie, a ty chodzaca qrwo ubecka kpisz z cierpienia innych.

Cierpisz na ból dupy?

#16: "Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia."
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2013-01-15 20:08:09
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:05, Grzegorz Z. pisze:
A co sqrwielu innego ? Zadalem proste pytanie, a ty chodzaca qrwo ubecka
kpisz z cierpienia innych.
Cierpisz na ból dupy?

Nie, hemoroidy mi nie dokuczaja.

Data: 2013-01-15 20:10:41
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Miałem na myśli ten twój ból dupy z powodu utraty bliskich.

#19: "Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś
zioła." Pani Doda

Data: 2013-01-15 20:12:22
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:10, Grzegorz Z. pisze:
Nie, hemoroidy mi nie dokuczaja.
Miałem na myśli ten twój ból dupy z powodu utraty bliskich.

Mi dupa nie boli. Mi dusza peka. Jak Leszkowi P., zabojcy z Bytowa.

Data: 2013-01-15 20:15:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-01-15 20:10, Grzegorz Z. pisze:
Nie, hemoroidy mi nie dokuczaja.
Miałem na myśli ten twój ból dupy z powodu utraty bliskich.

Mi dupa nie boli. Mi dusza peka.

Z ciebie taki niewierzący jak za mnie pedał.

#9: "Zostawcie kżyża mjastu."

Data: 2013-01-15 20:19:49
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:15, Grzegorz Z. pisze:
Mi dupa nie boli. Mi dusza peka.
Z ciebie taki niewierzący jak za mnie pedał.

Niczego nie biore na wiare, czyli ty pedzik.

Data: 2013-01-15 20:24:36
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:19, u2 pisze:
W dniu 2013-01-15 20:15, Grzegorz Z. pisze:
Mi dupa nie boli. Mi dusza peka.
Z ciebie taki niewierzący jak za mnie pedał.

Niczego nie biore na wiare, czyli ty pedzik.

A ponizej masz dowod :

http://www.youtube.com/watch?v=CbiPDSxFgd8

Data: 2013-01-15 20:33:09
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-01-15 20:19, u2 pisze:
W dniu 2013-01-15 20:15, Grzegorz Z. pisze:
Mi dupa nie boli. Mi dusza peka.
Z ciebie taki niewierzący jak za mnie pedał.

Niczego nie biore na wiare, czyli ty pedzik.

Uzasadnij racjonalnie istnienie duszy. --
#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2013-01-15 20:37:16
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:33, Grzegorz Z. pisze:
Niczego nie biore na wiare, czyli ty pedzik.
Uzasadnij racjonalnie istnienie duszy.

Nie musze niczego racjonalnie uzasadniac, to tylko niewolnicy muszom. Polacy to wolni ludzie.

Data: 2013-01-15 20:40:38
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Pełna zgoda, nie musisz. Możesz. Ja też mogę to i owo. I też nic nie muszę.

#20: "Słowo 'bóg' jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem
ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych,
legend które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od
tego jak subtelna, nie może dla mnie tego zmienić" Albert Einstein

Data: 2013-01-15 20:44:19
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:40, Grzegorz Z. pisze:
Pełna zgoda, nie musisz. Możesz. Ja też mogę to i owo. I też nic nie muszę.

-- #20: "Słowo 'bóg' jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem
ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych,
legend które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie
od tego jak subtelna, nie może dla mnie tego zmienić" Albert Einstein

Zyd Zyda Zydem pogania.

A ja swoja piesn dospiewam, until the end :

http://www.youtube.com/watch?v=G9DBFj9E8eM

Data: 2013-01-15 20:50:01
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Nie musisz wekslować.

#20: "Słowo 'bóg' jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem

Data: 2013-01-15 20:51:36
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
W dniu 2013-01-15 20:50, Grzegorz Z. pisze:
Nie musisz wekslować.

[...]

E tam, znam kilku Zydow, ktorzy wierzyli w Einsteina. Ale juz umarli.

Data: 2013-01-15 22:41:44
Autor: mkarwan
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomości news:kd4bt9$rpq$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-15 20:48:43
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 19:51:

> [...]

A co sqrwielu innego ? Zadalem proste pytanie, a ty chodzaca qrwo ubecka
kpisz z cierpienia innych. Bodajbys sczezl. Bodajbys cierpial do 7-ego

Posłuchaj. Jak Ty cierpisz z powodu czyjegoś odejścia to co? Do kogo masz pretensje, że odszedł? Jak odczuwasz brak kogoś nie do wytrzymania to wyobraź sobie czyjeś cierpienie tak wielkie, że chce się, pragnie się przekroczyć ten próg, za którym jest jak wierzą niektórzy i chyba Ty, czeka inny, lepszy świat. Wiesz co ja w unikaniu przez rządzących i Kościół jakiejkolwiek dyskusji na naprawdę ważne tematy dostrzegam. Strach. Ten, że tak jak w przypadku otwarcia granic. Mnóstwo porządnych ludzi po prostu zabierze swoje manatki i wyjedzie. Dokąd? Ano tam gdzie będą docenieni. Nie tylko materialnie, ale w taki zwykły ludzki sposób. Bo w Polsce to zwykli ludzie są przestawiani jak meble. Za każdy przejaw samodzielności myślenia są ochrzaniani, jak jakieś postkomunistyczne złogi. Rządzący i tacy którzy pretendują do rządzenia myślą, ze wygrać wybory trzeba wymyślając większa bzdurę i ciemnotę niż "przeciwnik", "wróg, "ta swołocz i ubole". I Ty się też wpisujesz. Wystarczy jak Twoi polityczni guru nazwą kogoś ubolem a z pianą lecisz i wypisujesz "żeby spierdalali". Chcesz dyskusji? Na jaki temat? Nie umiesz mówić o śmierci, a chcesz zabierać głos w sprawie decyzji innych ludzi i przyznania im swobody wyboru w tej ostatecznej sprawie.

Data: 2013-01-15 20:53:23
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
Nie umiesz mówić o
śmierci, a chcesz zabierać głos w sprawie decyzji innych ludzi i przyznania
im swobody wyboru w tej ostatecznej sprawie.

Jakiej qrwa smierci, pchli wypierdku, tak naprawde to nie ma smierci. Jestem tylko ja BÓG. :-)))

Data: 2013-01-15 21:44:45
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 20:53:

[...]

No widzisz. Tu się kończy dyskusja. Nie sposób dyskutować z kimś, który swe istnienie opiera na wierze, nie na wiedzy. :)

Data: 2013-01-15 21:49:00
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
No widzisz. Tu się kończy dyskusja. Nie sposób dyskutować z kimś, który swe
istnienie opiera na wierze, nie na wiedzy.

Ja opieram sie na wiedzy. Caly czas jestem ja, a ty konusie pojawiasz sie jako czaplik na psp. Taki maly zydek, ktory chce wszedzie zrobic przekrecik.

Data: 2013-01-15 21:51:22
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 21:49:

[...]

No proszę napisz list do Episkopatu. Temat: Jestem BOGIEM i potrafię to udowodnić. :)

Data: 2013-01-15 21:56:00
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
No proszę napisz list do Episkopatu. Temat: Jestem BOGIEM i potrafię to
udowodnić.

Oczywiscie, ze potrafie to udowodnic. Swiat powstal z malego punkciku. Ja tez powstalem z malutkiego punkciku. Jestem tym punkcikiem, czy chcesz tego czy nie.

A nie znam nikogo z episkopatu, i nie zamierzam sie z nikim z episkopatu zapoznawac. To zreszta bez sensu, skoro sa tylko malymi swiecacymi punkcikami dla mnie.

Ale ty czaplik to co innego, ty wypelniasz cala przestrzen. Ty smierdzisz jak Lenin, jego dziadek mial na imie Izrael.

Data: 2013-01-15 21:59:34
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Widzisz małe punkciki?

#32: "Ci, którzy przemawiają w imieniu boga, powinni pokazać listy
uwierzytelniające." Julian Tuwim

Data: 2013-01-15 22:03:37
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
W dniu 2013-01-15 21:59, Grzegorz Z. pisze:
Widzisz małe punkciki?

Kazdy widzi debilu. To neurony. A dokladniej koncowki neuronow.

Data: 2013-01-15 22:06:54
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-01-15 21:59, Grzegorz Z. pisze:
Widzisz małe punkciki?

Kazdy widzi debilu.

Jak można widzieć coś co nie ma rozmiarów?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Punkt_%28geometria%29

Data: 2013-01-15 22:16:56
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 22:06, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2013-01-15 21:59, Grzegorz Z. pisze:
Widzisz małe punkciki?

Kazdy widzi debilu.

Jak można widzieć coś co nie ma rozmiarów?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Punkt_%28geometria%29

Neuron jest doskonale opisany i zdefiniowany :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Neuron

Zostal wymyslony eony temu. Nic na to nie poradzisz debilu :-)

Data: 2013-01-15 22:20:21
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 22:18, Grzegorz Z. pisze:
Neuron jest doskonale opisany i zdefiniowany :
Nie na temat.

Na temat. Dla mnie jestes nic nie znaczacym punkcikiem.

#16: "Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia."
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2013-01-15 22:28:10
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 22:21, Grzegorz Z. pisze:
Kazdy widzi debilu.
Jak można widzieć coś co nie ma rozmiarów?

A ty wierzacy jestes, czy tez widzisz co piszesz ? Jak widzisz, to musisz wierzyc w nauke, a nie w religie, bo to ciagle deklarujesz.

Data: 2013-01-15 22:30:07
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Nauka w odróżnieniu od religii podaje weryfikowalne fakty. Gdy nauka czegoś
nie rozumie odpowiada "jeszcze nie wiem" a nie "wierzę że jest tak a nie
inaczej".

#31: "Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju
nie uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w
przejściowych tarapatach." John Steinbeck

Data: 2013-01-15 22:33:25
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 22:30, Grzegorz Z. pisze:
Nauka w odróżnieniu od religii podaje weryfikowalne fakty. Gdy nauka czegoś
nie rozumie odpowiada "jeszcze nie wiem" a nie "wierzę że jest tak a nie
inaczej".

Neurony sa weryfikowalne, jesli w nie nie wierzysz to nie wierzysz w nauke.

Podobnie widzenie punkcikow (koncowek neuronow) jest jak najbardziej weryfikowalne.

Podobnie big bang theory (powstanie wszechswiata z punkcika) jest jak najbardziej weryfikowalne.

Tylko takie zydowskie dinozaury jak ty nie wierza w nauke.

Data: 2013-01-15 22:45:28
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Są, w odróżnieniu od percepcji pozazmysłowej.

Podobnie big bang theory (powstanie wszechswiata z punkcika) jest jak najbardziej weryfikowalne.

Teoria jak sama nazwa wskazuje jest tylko teorią. Poleciałeś o jeden most
za daleko, ale to nic, Polakom to się akurat zdarza.

#22: "Kapłan jest potomkiem maga, choć nie tak dostojnym, gdyż o ile tamten
był czarownikiem - twórcą fałszu i urojeń, ten jest tylko klechą -
głosicielem urojeń."

Data: 2013-01-16 13:22:31
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomości news:kd4iln$8qk$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

Data: 2013-01-16 17:22:43
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 22:45, Grzegorz Z. pisze:
Neurony sa weryfikowalne
Są, w odróżnieniu od percepcji pozazmysłowej.

Poczytaj prace naukowe o mediumizmie. Autorow juz podawalem.

Data: 2013-01-16 20:26:13
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 16 Jan 2013 17:22:43 +0100, wychodek u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-15 22:45, Grzegorz Z. pisze:
Neurony sa weryfikowalne
Są, w odróżnieniu od percepcji pozazmysłowej.

Poczytaj prace naukowe o mediumizmie. Autorow juz podawalem.

Czyżbyś był zdolny do dyskusji na poziomie dotychczas nieosiągalnym dla
ciebie?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-16 21:02:04
Autor: u2
W dniu 2013-01-16 20:26, Przemysław M. pisze:

Czyżbyś był zdolny do dyskusji na poziomie dotychczas nieosiągalnym dla
ciebie?

Niemozliwe kalecki, ty nigdy nie wyjdziesz z poziomu GWna.

Data: 2013-01-18 00:07:35
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-01-15 22:45, Grzegorz Z. pisze:
Neurony sa weryfikowalne
Są, w odróżnieniu od percepcji pozazmysłowej.

Poczytaj prace naukowe o mediumizmie. Autorow juz podawalem.

A nie są to prace z zakresu psychiatrii klinicznej?

#16: "Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia."
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2013-01-18 11:27:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomości news:kda07j$mjn$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Za każdy taki post powinno ci się wyrywać parę tysięcy włosów i wybijać
jeden ząb."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

Data: 2013-01-15 22:29:17
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 21:56:

[...]

Nie jestem fachowcem  od tego co mówisz. Myślę, że dobrze by było gdybyś skontaktował się z fachowcami od "wsłuchiwania się" w różne głosy. Oni za to biorą duży szmal.

Data: 2013-01-15 22:35:36
Autor: u2
[...]

Nigdy nie dalem zlamanego grosza dla twoich ubeckich fachowcow.

A extrasensory perception to fakt.

Data: 2013-01-15 22:43:59
Autor: u2
Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki
Składka zdrowotna.

?

Nic to nie ma do esp. Jestes jak ubecki automat.

Data: 2013-01-15 19:38:55
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
anonimowości.:)

Nie o to sie pytam czaplik. Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie tobie bliskich ?

Bul komorowski?

#28: "Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2013-01-15 19:41:44
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 19:38, Grzegorz Z. pisze:
Nie o to sie pytam czaplik. Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie
>tobie bliskich ?
Bul komorowski?

"Jaki prezydent, taki zamach" (c)

Data: 2013-01-15 19:44:33
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 19:41, u2 pisze:
W dniu 2013-01-15 19:38, Grzegorz Z. pisze:
Nie o to sie pytam czaplik. Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie
> [...]

Грандиозно :-)

Data: 2013-01-15 19:54:43
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-01-15 19:38, Grzegorz Z. pisze:
Nie o to sie pytam czaplik. Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie
> [...]

"Nie lękajcie się"

#10: "Zimny Lech w nowej puszce dobrze się trzyma."

Data: 2013-01-15 19:57:37
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 19:54, Grzegorz Z. pisze:
"Jaki prezydent, taki zamach" (c)
"Nie lękajcie się"

Q. Każdy musi umrzec

A. Nie lekajcie sie ! :)

Data: 2013-01-15 20:03:35
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-01-15 19:54, Grzegorz Z. pisze:
"Jaki prezydent, taki zamach" (c)
"Nie lękajcie się"

Q. Każdy musi umrzec

A. Nie lekajcie sie ! :)

Skąd więc u niewierzącego "bol po stracie bliskich" skoro "każdy musi
umrzeć" ? --
#7: "Mam kurwa w dupie twój dar życia i nie chcę mieć dzieci." Grześ

Data: 2013-01-15 20:10:30
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:03, Grzegorz Z. pisze:
Q. Każdy musi umrzec

A. Nie lekajcie sie !:)

Skąd więc u niewierzącego "bol po stracie bliskich" skoro "każdy musi
umrzeć" ?

Ja nie jestem niewierzacy. Wiem, ze tam sa moi krewni.

On the other side.

No one will get alive.

Break on thru.

Data: 2013-01-15 20:34:28
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Dam to sobie do zakładek i przypomnę gdy następnym razem po pijaku
samookreślisz się tu mianem boga.

#26: "Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2013-01-15 20:39:07
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 20:34, Grzegorz Z. pisze:
Ja nie jestem niewierzacy. Wiem, ze tam sa moi krewni.
Dam to sobie do zakładek i przypomnę gdy następnym razem po pijaku
samookreślisz się tu mianem boga.

Ja nijak nie pijany. Ja BÓG. Możesz sie nie zgadzać, możesz mnie otruć polonem i radem, a i tak sqrwielu tobie sie wymkne :-)))

Data: 2013-01-15 20:54:13
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Pogrzeb - wdowa chowa swego męża. Grabarz pyta:
- Ile lat miał mąż?
- 98.
- A pani ile ma?
- 97.
- To opłaca się pani wracać do domu?

#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2013-01-15 21:28:21
Autor: u2
#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Zyd Zyda Zydem pogania.

http://www.youtube.com/watch?v=5UWRypqz5-o

Data: 2013-01-15 22:22:32
Autor: Grzegorz Z.

#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Zyd Zyda Zydem pogania.

http://www.youtube.com/watch?v=5UWRypqz5-o

Zajebiemy dzisiaj mkarwana tymi dwoma wątkami.

#33: "Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi." mkarwan

Data: 2013-01-15 22:30:41
Autor: u2

#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Zyd Zyda Zydem pogania.

http://www.youtube.com/watch?v=5UWRypqz5-o

Zajebiemy dzisiaj mkarwana tymi dwoma wątkami.

Pewnie jest tobie przykro, ze pisze o Zydach takich jak ty. Ale niestety tylko tacy jak ty sie ostali na psp. Niestety daleko tobie do Steppen Wolf.

Data: 2013-01-15 22:46:33
Autor: Grzegorz Z.

#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

[...]

Nic mi nie wiadomo na temat mojego ewentualnego posiadania żydowskich
przodków.

#19: "Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś
zioła." Pani Doda

Data: 2013-01-15 22:23:26
Autor: andal

#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

[...]

Nic mi nie wiadomo na temat mojego ewentualnego posiadania Ĺźydowskich
przodkĂłw.

moze znalezli cie w polu kapuscianym, stad tez buraczana inteligencja

#27: "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

[...]

Dawaj dowody na potop. Nie upiecze ci się.

Data: 2013-01-16 17:24:54
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 23:26, Grzegorz Z. pisze:
Nic mi nie wiadomo na temat mojego ewentualnego posiadania żydowskich
przodków.

moze znalezli cie w polu kapuscianym, stad tez buraczana inteligencja
Dawaj dowody na potop. Nie upiecze ci się.

Buraczana inteligencja to pewnie od Jana Burego z PSL. Wlasnie sobie obejrzalem gostka we WSI24. Tragedia, podobnie jak Halicczuk, czy Olszewik.

Data: 2013-01-16 20:25:27
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 16 Jan 2013 17:24:54 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Przyjrzyj się czopkom Jarosława - Błaszczykowi i Hofmanowi.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-16 21:03:23
Autor: u2
W dniu 2013-01-16 20:25, Przemysław M. pisze:
Buraczana inteligencja to pewnie od Jana Burego z PSL. Wlasnie sobie
>obejrzalem gostka we WSI24. Tragedia, podobnie jak Halicczuk, czy Olszewik.
Przyjrzyj się czopkom Jarosława - Błaszczykowi i Hofmanowi.

Czopki to ty bedziesz mial w dupie i to wkrotce kalecki :-)

Data: 2013-01-15 20:28:08
Autor: u2

http://www.dailymotion.com/video/x1fdgz_the-doors-people-are-strange_music

Data: 2013-01-15 21:25:27
Autor: Trybun
[...]

Z kolei teraz Ty zabraniasz mieć własne zdanie panu Terlikowskiemu. ;-)

Terikowi odechce się brylowania u Lisa i Stokrotki