"Terlik Niesioła wy bał z Kościoła"

Data: 2012-12-18 00:43:57
Autor: Grzegorz Z.
"Terlik Niesioła wy bał z Kościoła"
Monika Olejnik zaprosiła do swojego programu obu panów w związku z ostatnią
wypowiedzią redaktora naczelnego "Frondy", który powiedział o
Niesiołowskim, że wykluczył się on z Kościoła, głosując za kompromisem
aborcyjnym, który wypracowała jego partia. Prowadząca utrzymywała, że
chciała obu pogodzić, choć jej goście nie chcieli raczej o tym słyszeć.

"Pan Terlikowski reprezentuje nienawiść i kłamstwo"

- Mało mnie obchodzi, z czego wyklucza mnie pan Terlikowski. Ten człowiek
wyrządził Kościołowi więcej szkód niż "Fakty i Mity", bo tego nikt nie
czyta - oświadczył na wstępie poseł Platformy. - Pan Terlikowski
reprezentuje nienawiść i kłamstwo, a religia katolicka miłość i prawdę.
Cokolwiek więc on o mnie nie powie, to dla mnie zaszczyt... Na szczęście to
nie on decyduje o tym, kto jest w Kościele - dodał.

- Jeżeli to był język miłości i prawdy, to ja współczuję miłości i
prawdzie. A mówiąc już na poważnie, nauczanie Kościoła jest oczywiste.
Polityk, który opowiada się za in vitro czy aborcją, sam siebie wyklucza ze
wspólnoty komunii świętej. Bycie katolikiem w polityce zobowiązuje do tego,
by się kierować w swojej działalności nakazem obrony życia człowieka,
małżeństwa czy rodziny, a nie własnym widzimisię czy partyjnymi poleceniami
- odparł na to Terlikowski.

"Pan siada na tronie Pana Boga i wypowiada mądrości..."

Niesiołowski odpowiedział, że poglądy dziennikarza - czy też jego
"połajanki i nonsensy" - nie przystają do politycznej rzeczywistości. -
Mamy kompromis aborcyjny i to ja doprowadziłem do tego, że tych aborcji
jest mniej... Trzeba pamiętać, że ustanawianie prawa to nie jest
ustanawianie prawa tylko dla ludzi o mentalności pana Terlikowskiego. Są i
inni ludzie. My nikogo nie zmuszamy do in vitro czy aborcji...

Szef "Frondy" próbował w tym momencie przerwać politykowi PO, na co polityk
odpowiedział mu: - Ja słuchałem pana połajanek. To jest taka stała litania,
którą pan wypowiada... Pan siada na tronie Pana Boga i wypowiada jakieś
mądrości, kto jest poza Kościołem, kto się sam wyklucza... Niech pan to
zostawi, nie pan będzie mnie sądził, tylko pełen miłości Jezus Chrystus.

"Mord na dzieciach nienarodzonych i narodzonych..."

Olejnik przywołała słowa przewodniczącego fundacji Pro, który przyrównał
masakrę w amerykańskiej szkole podstawowej w Newtown do godzenia się na
aborcję. Zapytany o to Terlikowski oświadczył, że według niego porównanie
jest bardzo adekwatne. - To nie jest przekroczona granica. Ponad 600
dzieci, w tym dzieci chore na zespół Downa, zostały zamordowane w bardzo
brutalny sposób w 23.-24. tygodniu życia. Można przecież porównać zabijanie
ludzi do zabijania ludzi - mówił. - Zabijanie dzieci nienarodzonych to
zabijanie dzieci narodzonych - dodał.

Na te słowa oburzył się Niesiołowski. - To porównanie jest niesłychane. To
jest zupełna pogarda dla tych ofiar, dla ludzi, którzy tam zginęli. To jest
po prostu tak niebywały cynizm, żeby mówić, że to, co ma miejsce w Polsce,
to jest jak mord w Newtown w Ameryce, że ja po prostu nie mam słów - unosił
się poseł.

- Trudno tego nie porównywać! Ja panu posłowi powiem, jak wygląda późna
aborcja w Polsce, w której likwiduje się dzieci, np. z zespołem Downa. A
więc wywołuje się poród, panie pośle. Dziecko rodzi się żywe...

"Panie redaktorze, ja nie będę tego słuchała!"

W tym momencie zdecydowanie w słowo dziennikarzowi weszła prowadząca: -
Panie redaktorze, ja nie będę tego słuchała! Naprawdę nie będę tego
słuchała! Pan ma jakąś obsesję na tym punkcie. Każdy ma prawo decydować...

Olejnik wtórował Niesiołowski. - Jeżeli pan przekona te matki, które mają
takie dzieci, do urodzenia, to chwała panu za to - mówił Terlikowskiemu. -
I wielka chwała tym osobom, które wychowują takie dzieci. To są
bohaterowie, godni najwyższego szacunku. Ale nie pan, którego nic nie
kosztuje wypowiadanie na cudzy koszt takich mądrości. Pan tak szkodzi
Kościołowi... Po co ten człowiek jest w ogóle w telewizji? - zapytał na
koniec polityk. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13068911,Masakra_w_Newtown_a_aborcja__Terlikowski__To_samo_.html

--
"Ci, którzy przemawiają w imieniu boga, powinni pokazać listy
uwierzytelniające." Julian Tuwim

Data: 2012-12-18 07:54:18
Autor: mkarwan
"Terlik Niesioła wy bał z Kościoła"
Użytkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisał w wiadomości news:kaoanq$emi$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl