Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i nosze nia hidĹźabĂłw

Data: 2017-03-26 11:57:43
Autor: Tomasz Chmielewski
Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i nosze nia hidĹźabĂłw
http://www.rp.pl/Plus-Minus/303239886-Tomasz-Terlikowski-Nie-dla-zakazu-budowy-minaretow-i-noszenia-hidzabow.html

Będę bronił prawa muzułmanek do noszenia hidżabów, a wszystkich
wyznawców islamu do budowania meczetów i minaretów. Prawa,
które chcą zniszczyć agresywni laicyzatorzy, często nieznoszący
chrześcijaństwa jeszcze bardziej niż islamu.

To, że pisiorski katotaliban chce budować w Polsce państwo religijne - to wiadomo. Teraz się okazuje, że islamskie?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-26 07:41:22
Autor: Marek Cz.
Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i noszenia hidżabów
W dniu niedziela, 26 marca 2017 04:57:46 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
[...]

Dobrze by było gdyby z taką samą atencją traktował ludzi, którzy nic nie chcą mieć wspólnego z żadną religią.

Data: 2017-03-26 16:56:07
Autor: Lolkor
Terlikowski: Nie dla zakazu ... zorganizować się.
napisał:

[...]

=====================

A dlaczego ktoś ma bronić praw niewierzących ? ot tak sobie,
za darmo.
To niewierzący muszą się zorganizować i sami bronić swoich praw.

Data: 2017-03-26 08:03:25
Autor: Marek Cz.
napisał:

> [...]

za darmo.
To niewierzący muszą się zorganizować i sami bronić swoich praw.

Prawo traktowania wszystkich tak samo, wymaga bronienia? Czy jest przejawem dobrego wychowania i szacunku do ludzi w ogóle?

Data: 2017-03-26 17:12:22
Autor: z
W dniu 2017-03-26 o 17:03, Marek Cz. pisze:
Prawo traktowania wszystkich tak samo, wymaga bronienia? Czy jest przejawem dobrego wychowania i szacunku do ludzi w ogóle?

No właśnie kto tu chce łamać prawa człowieka?
Co komu do wyznania, płci, czy orientacji? ;-)

Zakazywanie "pielęgnowania" swojej religii łamie prawa człowieka tak samo jak prawa do "nie wiary" czy wiary w wolny rynek, wspólnotę europejską czy inną marketingową bzdurę.

Czyż nie? :-)

Data: 2017-03-26 08:18:07
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 26 marca 2017 17:12:20 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Zakazywanie "pielęgnowania" swojej religii łamie prawa człowieka tak samo jak prawa do "nie wiary" czy wiary w wolny rynek, wspólnotę europejską czy inną marketingową bzdurę.

Proponuję zapoznać się ze znaczeniem słów atencja, szacunek do innych, tolerancja.

Data: 2017-03-29 05:29:38
Autor: LeoTar Gnostyk
Marek Cz. pisze:
[...]

Tolerancja znaczy tyle co akceptowanie wszystkich bzdur, które czlowiek jest w stanie wymyślić byle tylko umożliwiały mu one wywyższanie sie ponad innych lub zawładnięcie ich umysłami. Tolerancja to wielki przekręt do którego akceptowania jesteśmy zmuszani przez cwaniaków..

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

Data: 2017-03-29 14:33:48
Autor: Jackowik
Terlikowski: ... w bożnicach.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:58d7da53$0$5153$65785112news.neostrada.pl...

Zakazywanie "pielęgnowania" swojej religii łamie prawa człowieka tak samo jak prawa do "nie wiary" czy wiary w wolny rynek, wspólnotę europejską czy inną marketingową bzdurę.

Nie słyszałem, nie czytałem, aby w Europie ktoś zakazywał
wyznawania jakiejś religii.
Chodzi tylko o to by znaki/obrzędy  religijne były zakazane
w miejscach państwowych i publicznych po to by
nie prowokować innych.
Religianci niech siedzą w swoich bożnicach i niech brandzluja się
tam czym chcą.

Data: 2017-03-29 15:05:16
Autor: z
Terlikowski: ... w bożnicach.
W dniu 2017-03-29 o 14:33, Jackowik pisze:
Religianci niech siedzą w swoich bożnicach i niech brandzluja się
tam czym chcą.

A wyznawanie religii europejskiej ze sztandarami demokracji to pies czy kot? :-)

PS. Tak to religia oparta na takich samych podstawach jak inne. Na wierze że wspólnie przestrzegamy traktatów i nasze słowa cokolwiek znaczą ;-)

Data: 2017-03-29 16:14:23
Autor: Jackowik
Terlikowski: ... narkotyk.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:58dbb109$0$663$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Unia Europejska to jest organizowanie się społeczeństwa na zasadach
demokratycznych.
Religia to jest podporządkowanie się religijnie uzależnionych
właścicielom Boga i głosują tak jak właściciele Boga karzą.
Uzalezniony jest niewolnikiem narkotyku
dostarczanego przez właścicieli Boga.

Data: 2017-03-26 18:29:56
Autor: Lolkor
napisał:

> [...]

Prawo traktowania wszystkich tak samo, wymaga bronienia? Czy jest przejawem dobrego wychowania i szacunku do ludzi w ogóle?

==========================
Oczywiście, wszystko wymaga bronienia.
Nie ma traktownia wszystkich tak samo,
jest pierwszy i drugi sort, są paniska i pozostali.
Dobre wychowanie, szacunek - ale wg kogo ?
Inaczej to rozumie Rydzyk, inaczej Kaczyński,
jeszcze inaczej muzułmanin, czy katolik.

Ten co chce traktować wszystkich tak samo
też musi zebrać ludzi podobnie myślących
i razem działać.

Data: 2017-03-26 10:06:20
Autor: V.L. Pinkley
[...]

http://tinyurl.com/n4cbh39

Zwyczajnie jesteś głupi i tyle.

Terlikoski ma rację, jeżeli zakazać  hidżabów, trza by tez zakazać
zakrywania włosów przez zakonnice.

Data: 2017-03-27 02:15:29
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/27/2017 02:06 AM, V.L. Pinkley wrote:
[...]

No paczpan, bo jeszcze niedawno Terlikowski nawoływał do krucjat przeciw muzułmanom:

http://natemat.pl/146821,terlikowski-wzywa-do-krucjaty-przeciwko-islamowi-uczestnicy-krucjat-sa-godni-nasladowania

"Islamiści zabijają Europę. Jedyną nadzieją pozostaje
chrześcijaństwo. Męskie chrześcijaństwo czasów krucjat.
Liberalna demokracja nie ma mocy" - napisał na Twitterze, a
potem rozwinął tę myśl w tekście opublikowanym na Fronda.pl.

Jakieś rozdwojenie jaźni tam macie?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-26 11:13:52
Autor: V.L. Pinkley
Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i noszenia hidżabów
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

"Islamiści zabijają Europę.

Natura z zasady promuje silniejszych/płodniejszych/sprytniejszych.
Jeżeli europa chce muzułmanów, to co ja mogę?

cyt.
Autorzy zamachów terrorystycznych w Londynie byli muzułmanami, ale urodzonymi już w Wielkiej Brytanii i mającymi brytyjskie obywatelstwo. Można zatem uważać ich za Europejczyków. Czy istotnie wierzy Pani, że dla obrony naszego kontynentu i cywilizacji zachodniej należałoby w jakiś sposób usunąć wszystkich muzułmanów z Europy?

Oriana Fallaci: Przede wszystkim: oni wcale nie są Europejczykami. Nie wolno ich uważać za Europejczyków, przynajmniej w takim znaczeniu, w jakim nas nie można by traktować jako muzułmanów, gdybyśmy mieszkali w Maroku, Arabii Saudyjskiej czy Pakistanie, będąc tam zameldowani czy mając tamtejsze obywatelstwo. Obywatelstwo nie ma nic wspólnego z narodowością. http://tinyurl.com/m3apqpx

Nu ale turcy muslimy za innymi muslimami raczej nie przepadają,
tak że rozumisz, muslimy są różne jak na tym obrazku. od hidżabu do burki.
Jedyną nadzieją pozostaje
chrześcijaństwo. Męskie chrześcijaństwo czasów krucjat.

Tego nie wiem.

Liberalna demokracja nie ma mocy"

Ano nie ma, bo to są flaki z olejem.

OT. https://pbs.twimg.com/media/C7N4OkWWwAIfwla.jpg
tłiter Jakubowska

Czemu niemiec nie daje zarobić jedynej gazecie PL  w niemczech?
Przeca rząd PL i samorządy dają zarobić niemieckim gazetom w PL
umieszczając tam reklamy/ogłoszenia/przetargi?

Niewidzialna ręka działa czy co? A może niemcy są poważnym państwem?

Data: 2017-03-26 13:05:50
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik andal napisał:
On Sun, 26 Mar 2017 11:13:52 -0700, V.L. Pinkley wrote:

> http://tinyurl.com/m3apqpx

masz link do tego w angielskim

Nie mam i nie wiem gdzie można szukać po angielsku.

Data: 2017-03-26 20:06:46
Autor: Trefniś
Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretĂł w i noszenia hidĹźabĂłw
W dniu .03.2017 o 19:15 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

[...]

Tobie nigdy nie zdarza się zmienić poglądów?
Toś świni podobny...

--
Trefniś

Data: 2017-03-27 11:56:30
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/27/2017 03:06 AM, Trefniś wrote:
[...]

I tak co miesiąc zmienia te poglądy, w zależności kto mu płaci za artykuł? Jest takie słowo: hipokryzja.

Hipokryzja (od gr. ????????? hypokrisis, udawanie) -
fałszywość, dwulicowość, obłuda. Zachowanie lub sposób myślenia
i działania charakteryzujący się niespójnością stosowanych
zasad moralnych. Udawanie serdeczności, szlachetności,
religijności, zazwyczaj po to, by wprowadzić kogoś w błąd co do
swych rzeczywistych intencji i czerpać z tego własne korzyści.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-26 13:48:18
Autor: Zenek Kapelinder
Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i noszenia hidżabów
Po co zakaz budowania, zeby zbudowac potrzebne jest pozwolenie na budowe?

Data: 2017-03-26 17:07:59
Autor: z
W dniu 2017-03-26 o 04:57, Tomasz Chmielewski pisze:
To, że pisiorski katotaliban chce budować w Polsce państwo religijne -
to wiadomo. Teraz się okazuje, że islamskie?

Chcesz dyskryminować obywateli ze względu na wyznawaną religię?
Jak spojrzysz w oczy brukselskiej biurwie?
Jak śmiesz? Ty faaaszzzyyyssstttooo! ;-)

PS. Swoją drogą taki przewrotny przekaz dnia musiał wymyślić ktoś na haju. Co Wy tam palicie? :-)

Data: 2017-03-27 00:29:26
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/27/2017 12:07 AM, z wrote:
[...]

A gdzie dokładnie chcę kogokolwiek dyskryminować ze względu na cokolwiek? O_o

Piłeś - nie pisz!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-26 17:45:42
Autor: u2
W dniu 2017-03-26 o 17:29, Tomasz Chmielewski pisze:
A gdzie dokładnie chcę kogokolwiek dyskryminować ze względu na
cokolwiek? O_o

Piłeś - nie pisz!

co ty tam ćpasz chmieluś ?:)))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-26 23:18:24
Autor: z
[...]

Już nawet nie czytasz ze zrozumieniem tego co piszesz.

Zarzuciłeś katolom że bronią możliwości wyznawania religii innym i w ten sposób doprowadzą nas do zagłady...

Z islamem zakazami nie wygrasz bo nawet unijne dyrektywy przyznają im rację. Nie te metody.

Dlatego jesteś dyskryminującym faszystą zakazującym noszenia strojów religijnych :-)

Data: 2017-03-27 00:09:42
Autor: TadeuszP
Terlikowski: ... zabronić.

Dlatego jesteś dyskryminującym faszystą zakazującym noszenia strojów
religijnych :-)

To ty jesteś faszystą, bo chcesz pozwalać ludziom wyróżniać się strojami
organizacyjnymi.
Bojówki Hitlera miały brunatne koszule, bojówki Mussoliniego czarne
koszule, ci co pomagali mordować Tutsi/Hutu mieli krzyże z Chrystusem.
W jakim celu religianci mieliby nosić inne stroje.
Cel jest tylko jeden, zobaczcie my jesteśmy lepsi (nadludzie),
Zobaczcie nas jest dużo, jesteśmy silni, musicie nas słuchać,
bo jak nie tooo ...
Dlatego wszelkie znaki religijne w przestrzeni publicznej
powinny być zabronione.
Religia jest źródłem morderstw, niezgody,
oczywiście wszystko ku chwale bożej.

Data: 2017-03-26 17:33:07
Autor: Zenek Kapelinder
Terlikowski: ... zabronić.
Jakos nie ma informacji zeby Zydzi podbijali Ameryki za Kolumba. A odlam religii chrzescijanskiej, ten co ma siedzibe w Watykanie, szedl jak przecinak w nawracaniu niewiernych. I kolo wentla im latalo ze nawracani mieli swoich bogow.

Data: 2017-03-27 02:03:47
Autor: andal
Terlikowski: ... zabronić.
On Sun, 26 Mar 2017 17:33:07 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

odlam

a islam nie ma odlamow

Data: 2017-03-29 04:41:01
Autor: Jackowik
Terlikowski: ... zabronić.
Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości news:ob9ru3$qg8$1gioia.aioe.org...
[...]

Watykańscy właściciele Boga to najbardziej liczny i pazerny odłam.
Tym gorliwiej nawracają im więcej złota i srebra
wpada im do kabzy, tak było w czasie podbojów Ameryki,
tak jest i w obecnych czasach.
Ilość niewiernych zabitych przy tym nie ma znaczenia.
Ostatnio w Rwandzie pomagali w zabijaniu Tutsi.

Data: 2017-03-26 23:13:38
Autor: andal
Terlikowski: ... zabronić.
On Mon, 27 Mar 2017 00:09:42 +0200, TadeuszP wrote:

Religia jest źródłem morderstw, niezgody,
oczywiście wszystko ku chwale bożej.

jedynie islam, blednie nazywany religia

islam to system polityczny majacy na celu zapanowanie nad swiatem,
podobnie jak zydzi

a koran to islamskie wydanie talmudu

Data: 2017-03-27 07:47:50
Autor: z
Terlikowski: ... zabronić.
W dniu 2017-03-27 o 00:09, TadeuszP pisze:
To ty jesteś faszystą, bo chcesz pozwalać ludziom wyróżniać się strojami
organizacyjnymi.

Ty też chcesz gwałcić swobody obywatelskie mniejszości ;-) do wyrażania swoich poglądów? Chcesz ingerować w ich życie i zakazami/nakazami uczynić ich życie piekłem? Nie żyje wolność i swoboda! Precz z ingerencją w nasze macice, ;-) Wara od brykania i cichodajectwa... ;-)

Zastanów się. Brukselska biurokracja i trybunały juz czekają na takich ja Ty FASZYSTÓW :-)

Data: 2017-03-28 21:42:10
Autor: Olko
Terlikowski: ... zabronić.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:58d8a782$0$5147$65785112news.neostrada.pl...

 chcesz gwałcić swobody obywatelskie mniejszości ;-) do wyrażania swoich poglądów?

W Konstytucji jest zakaz istnienia niektórych partii politycznych
i niektórych organizacji.
To jest ograniczenie swobód obywatelskich.
To znaczy, że ograniczenie swobód obywatelskich
jest możliwe i jest stosowane.

Data: 2017-03-27 11:26:47
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/27/2017 06:18 AM, z wrote:
[...]

No to jak już pokażesz, w którym miejscu chcę komukolwiek dyskryminować ze względu na cokolwiek - to pokaż też, w który miejscu napisałem o jakiejś zagładzie.

Bo jak na razie opisujesz swoje fantazje.

Ale do słów Terlikowskiego możesz się oczywiście odnieść.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-27 07:42:26
Autor: z
W dniu 2017-03-27 o 04:26, Tomasz Chmielewski pisze:
No to jak już pokażesz, w którym miejscu chcę komukolwiek dyskryminować
ze względu na cokolwiek - to pokaż też, w który miejscu napisałem o
jakiejś zagładzie.

Jesteś faszystą bo krytykujesz obronę mniejszości religijnej ;-) przed faszystowskimi zakazami uniemożliwiającymi życie tejże grupy według swoich przekonań i wiary. Gwałcisz w ten sposób ich wolności obywatelskie o liberalnej demokracji nie wspominając.
Jesteś FASZYSTĄ

Wybrnij teraz :-)
Chciałeś zabłysnąć i za wszelką cenę skrytykować katola.
Masz za swoje :-)

Data: 2017-03-27 15:00:09
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/27/2017 02:42 PM, z wrote:
[...]

Najwyraźniej nie masz pojęcia, czym jest faszyzm, i czym jest demokracja.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i nosze nia hidĹźabĂłw