Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i noszenia hidżabów

Data: 2017-03-26 07:41:22
Autor: Marek Cz.
Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i noszenia hidżabów
W dniu niedziela, 26 marca 2017 04:57:46 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
http://www.rp.pl/Plus-Minus/303239886-Tomasz-Terlikowski-Nie-dla-zakazu-budowy-minaretow-i-noszenia-hidzabow.html

Będę bronił prawa muzułmanek do noszenia hidżabów, a wszystkich
wyznawców islamu do budowania meczetów i minaretów. Prawa,
które chcą zniszczyć agresywni laicyzatorzy, często nieznoszący
chrześcijaństwa jeszcze bardziej niż islamu.

To, że pisiorski katotaliban chce budować w Polsce państwo religijne - to wiadomo. Teraz się okazuje, że islamskie?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Dobrze by było gdyby z taką samą atencją traktował ludzi, którzy nic nie chcą mieć wspólnego z żadną religią.

Data: 2017-03-26 16:56:07
Autor: Lolkor
Terlikowski: Nie dla zakazu ... zorganizować się.
napisał:

[...]

=====================

A dlaczego ktoś ma bronić praw niewierzących ? ot tak sobie,
za darmo.
To niewierzący muszą się zorganizować i sami bronić swoich praw.

Data: 2017-03-26 08:03:25
Autor: Marek Cz.
napisał:

> [...]

za darmo.
To niewierzący muszą się zorganizować i sami bronić swoich praw.

Prawo traktowania wszystkich tak samo, wymaga bronienia? Czy jest przejawem dobrego wychowania i szacunku do ludzi w ogóle?

Data: 2017-03-26 17:12:22
Autor: z
W dniu 2017-03-26 o 17:03, Marek Cz. pisze:
Prawo traktowania wszystkich tak samo, wymaga bronienia? Czy jest przejawem dobrego wychowania i szacunku do ludzi w ogóle?

No właśnie kto tu chce łamać prawa człowieka?
Co komu do wyznania, płci, czy orientacji? ;-)

Zakazywanie "pielęgnowania" swojej religii łamie prawa człowieka tak samo jak prawa do "nie wiary" czy wiary w wolny rynek, wspólnotę europejską czy inną marketingową bzdurę.

Czyż nie? :-)

Data: 2017-03-26 08:18:07
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 26 marca 2017 17:12:20 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Zakazywanie "pielęgnowania" swojej religii łamie prawa człowieka tak samo jak prawa do "nie wiary" czy wiary w wolny rynek, wspólnotę europejską czy inną marketingową bzdurę.

Proponuję zapoznać się ze znaczeniem słów atencja, szacunek do innych, tolerancja.

Data: 2017-03-29 05:29:38
Autor: LeoTar Gnostyk
Marek Cz. pisze:
[...]

Tolerancja znaczy tyle co akceptowanie wszystkich bzdur, które czlowiek jest w stanie wymyślić byle tylko umożliwiały mu one wywyższanie sie ponad innych lub zawładnięcie ich umysłami. Tolerancja to wielki przekręt do którego akceptowania jesteśmy zmuszani przez cwaniaków..

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

Data: 2017-03-29 14:33:48
Autor: Jackowik
Terlikowski: ... w bożnicach.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:58d7da53$0$5153$65785112news.neostrada.pl...

Zakazywanie "pielęgnowania" swojej religii łamie prawa człowieka tak samo jak prawa do "nie wiary" czy wiary w wolny rynek, wspólnotę europejską czy inną marketingową bzdurę.

Nie słyszałem, nie czytałem, aby w Europie ktoś zakazywał
wyznawania jakiejś religii.
Chodzi tylko o to by znaki/obrzędy  religijne były zakazane
w miejscach państwowych i publicznych po to by
nie prowokować innych.
Religianci niech siedzą w swoich bożnicach i niech brandzluja się
tam czym chcą.

Data: 2017-03-29 15:05:16
Autor: z
Terlikowski: ... w bożnicach.
W dniu 2017-03-29 o 14:33, Jackowik pisze:
Religianci niech siedzą w swoich bożnicach i niech brandzluja się
tam czym chcą.

A wyznawanie religii europejskiej ze sztandarami demokracji to pies czy kot? :-)

PS. Tak to religia oparta na takich samych podstawach jak inne. Na wierze że wspólnie przestrzegamy traktatów i nasze słowa cokolwiek znaczą ;-)

Data: 2017-03-29 16:14:23
Autor: Jackowik
Terlikowski: ... narkotyk.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:58dbb109$0$663$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Unia Europejska to jest organizowanie się społeczeństwa na zasadach
demokratycznych.
Religia to jest podporządkowanie się religijnie uzależnionych
właścicielom Boga i głosują tak jak właściciele Boga karzą.
Uzalezniony jest niewolnikiem narkotyku
dostarczanego przez właścicieli Boga.

Data: 2017-03-26 18:29:56
Autor: Lolkor
napisał:

> [...]

Prawo traktowania wszystkich tak samo, wymaga bronienia? Czy jest przejawem dobrego wychowania i szacunku do ludzi w ogóle?

==========================
Oczywiście, wszystko wymaga bronienia.
Nie ma traktownia wszystkich tak samo,
jest pierwszy i drugi sort, są paniska i pozostali.
Dobre wychowanie, szacunek - ale wg kogo ?
Inaczej to rozumie Rydzyk, inaczej Kaczyński,
jeszcze inaczej muzułmanin, czy katolik.

Ten co chce traktować wszystkich tak samo
też musi zebrać ludzi podobnie myślących
i razem działać.

Terlikowski: Nie dla zakazu budowy minaretów i noszenia hidżabów