Terlikowski: Obrzezanie jest OK

Data: 2011-11-16 14:01:25
Autor: Grzegorz Z.
Terlikowski: Obrzezanie jest OK
(...) Jeśli bowiem zaakceptujemy dokument, w którym zawarcie przymierza z
Bogiem uznawane jest za „sprzeczne z z prawem dziecka do autonomii
osobistej i fizycznej integralności”, to za kilka lat może pojawić się
oświadczenie, w którym podobnie określony zostanie chrzest. Uzasadnieniem
może być na przykład obawa przed szokiem, jakim może być „niehigieniczne
użycie wody w odniesieniu do dziecka”. A jakiś ekspert oznajmi – oczywiście
udając, że chodzi wyłącznie o medycynę – że polewanie dziecka wodą może być
usprawiedliwione wyłącznie higieną osobistą, ale nie względami religijnymi.
(...)

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski:_a_kiedy_holendrzy_nieterapeutycznego_polewania_woda_dzieci__16917/

--
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2011-11-16 22:04:55
Autor: kefirh
Terlikowski: Obrzezanie jest OK
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski:_a_kiedy_holendrzy_nieterapeutycznego_polewania_woda_dzieci__16917/

..... a ten pierwszy klaps w zakrwawionÄ… pupciÄ™, ... czyĹĽ nie jest wystarczajÄ…co sexy, Grzegorzu?
Trzeba jeszcze małemu człowieczkowi wpalać ten obozowy numer identyfikacyjny na siusiaku?

kefirh

Data: 2011-11-16 22:12:39
Autor: Grzegorz Z.
kefirh napisał:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski:_a_kiedy_holendrzy_nieterapeutycznego_polewania_woda_dzieci__16917/

.... a ten pierwszy klaps w zakrwawion± pupcię, ... czyż nie jest wystarczaj±co sexy, Grzegorzu?
Trzeba jeszcze małemu człowieczkowi wpalać ten obozowy numer identyfikacyjny na siusiaku?

Ależ ja wcale nie twierdzę że obrzezanie jest OK.

A klitoridektomia w szczególno¶ci.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-16 22:39:25
Autor: kefirh
W dniu 2011-11-16 22:12, Grzegorz Z. pisze:
Ależ ja wcale nie twierdzę że obrzezanie jest OK.

A klitoridektomia w szczególno¶ci.

Różnicowanie płci pod tym względem jest nie fair.

kefirh

Data: 2011-11-16 22:40:27
Autor: Grzegorz Z.
kefirh napisał:

W dniu 2011-11-16 22:12, Grzegorz Z. pisze:
Ależ ja wcale nie twierdzę że obrzezanie jest OK.

A klitoridektomia w szczególno¶ci.

Różnicowanie płci pod tym względem jest nie fair.

Dlaczego?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-16 22:46:50

[...]