"Terlikowski ma mieć proces? Ja też popr oszę!"

Data: 2012-03-08 19:06:34
Autor: Marek Czaplicki
"Terlikowski ma mieć proces? Ja też popr oszę!"
Grzegorz Z. wrote:

No to ja już się też do procesu kwalifikuję. I nie tylko dlatego, że używam
słów „określających ją rodzajem męskim”, ale dlatego, że uważam iż facet
który traci jaja, który traci penisa jest nadal facetem. Tyle, że bez jaj i
penisa. Genetyki nie oszukasz, panie Grodzka. Żadnym wyrokiem sądu nie
wpłyniesz na zmianę chromosomów płci – „kobiety prawidłowo posiadają dwa
chromosomy X (XX), mężczyźni prawidłowo posiadają chromosom X oraz
chromosom Y (XY)”. Nie cechy zewnętrzne więc określają płeć, również nie
czyni tego wpis w dokumencie państwowym.
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski_ma_miec_proces__to_i_ja_poprosze_19642/

Gwoli wyjaśnienia. Jaja to mają kury i kobiety właśnie. Mężczyźni mają jądra. :-)

Data: 2012-03-08 19:08:32
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

Grzegorz Z. wrote:

[...]

Chyba znoszą - każde na swój sposób :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-08 19:12:48
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. wrote:
Marek Czaplicki napisał:

Grzegorz Z. wrote:

[...]

Od razu widać, że dzisiaj Dzień Kobiet. Same damsko-męskie tamaty. :-)

"Terlikowski ma mieć proces? Ja też popr oszę!"