"Terlikowski ma mieć proces? Ja też poproszę!"

Data: 2012-03-08 21:31:01
Autor: Przemysław W
"Terlikowski ma mieć proces? Ja też poproszę!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał

 Bo to jest już ideologia i
polityka, a Grodzka chcąca narzucić swoją wizję świata jest brutalnym
politykiem pozbawionym w politycznej walce wszelkich skrupułów. I właśnie
tak, jako brutalnego polityka, należy go traktować. I słusznie tak
potraktował Annę Grodzką redaktor Terlikowski.

Ciekawe jak Terlikowski potraktowałby siedemdziesięcioletnią staruszkę protestującą przeciwko aborcji?

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

"Terlikowski ma mieć proces? Ja też poproszę!"