Terlikowski u Lisa: Mog?em nie mie? dzieci. Wia(g)ra pomog?a.

Data: 2011-02-22 17:45:57
Autor: Hans Koss
Terlikowski u Lisa: Mog?em nie mie? dzieci. Wia(g)ra pomog?a.

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ik0aov$ir3$1inews.gazeta.pl...
U mojej żony zdiagnozowano niepłodność, wymagającą wieloletniego leczenia. Wtedy postanowiliśmy powiedzieć Panu Bogu, że my już nic nie możemy zrobić, lekarze na razie też nie, ty nam pomóż. Modliliśmy się przed relikwiami. I mamy czwórkę dzieci. Proszę mi nie mówić, że to jest magia, że to jest głupota ludzi wierzących. Ja tego doświadczyłem - Tomasz Terlikowski opowiedział swoją historię w programie "Tomasz Lis na żywo".

Odpowiedz jest prosta jak 5 m sznurka w kieszeni! Koleś ma dobrych kolegów!

HansKoss

Terlikowski u Lisa: Mog?em nie mie? dzieci. Wia(g)ra pomog?a.