Termin płatności dochodowego i VAT

Data: 2015-10-27 23:11:52
Autor: Bolko
Termin płatności dochodowego i VAT
Witam
Zaczynam działalność.
Gdzieś czytałem że jak firma jest mała to
dochodowy i VAT płaci wtedy kiedy ma kase na kącie.
A nie kiedy papier wystawi.

Prawda to

Data: 2015-10-28 08:04:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-10-28 o 07:11, Bolko pisze:
[...]

Czasami. Poczytaj o kasowej metodzie rozliczania podatku.

--
Liwiusz

Data: 2015-10-30 15:51:24
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 28 Oct 2015, Liwiusz wrote:

[...]

  I o tym, że po odebraniu pierwszej faktury VAT-kasowy
kontrahenci mogą stracić zainteresowanie współpracą - też ;)
  I to niekoniecznie dlatego, że "muszą zapłacić", ale
rówież że trzeba osobno pilnować "kolumny z wpłatami"
do celów podatkowych.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-10-28 20:30:48
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Termin płatności dochodowego i VAT
W dniu 28.10.2015 o 07:11, Bolko pisze:
wtedy kiedy ma kase na kącie.

Ustawienie kasy nie wpływa na warunki płatności VAT. Czy masz kasę w kącie sklepu czy centralnie, na ladzie, warunki i stawki są te same.

Kątowe ułożenie kasy nie powinno również wpływać na jej działanie, bo tam nie ma raczej elementów wymagających określonego ułożenia, ale to już sprawdź u producenta twojej kasy.

Data: 2015-10-28 21:53:16
Autor: Tom N
Przemysław Adam Śmiejek w <news:56312268$0$686$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Przypomnieć Ci Tristan jak reagowałeś na żarty w powyższym klimacie kilka
lat temu? ;P

--
'Tom N'

Data: 2015-10-30 01:57:38
Autor: Bolko
W dniu środa, 28 października 2015 20:30:50 UTC+1 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:
W dniu 28.10.2015 o 07:11, Bolko pisze:
> wtedy kiedy ma kase na kącie.

dzięki zapamiętam :)

Termin płatności dochodowego i VAT