Termin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowe j"

Data: 2009-05-12 09:57:48
Autor: MK
Termin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowe j"
Witam Grupę.

Dłuższy czas temu złożyłem odwołanie od "nałożenia opłaty dodatkowej"
za brak ważnego biletu.
Jakie przepisy określają termin rozpatrzenia takiego odwołania, jeżeli
regulamin przewoźnika tego nie precyzuje?
Podejrzewam, że nie mają tu zastosowania zwykłe przepisy
"reklamacyjne".
Zastanawiam się, czy po upływie ponad 60 dni (!) mogę już uważać
sprawę za zamkniętą?

Z góry dzięki, pozdrawiam,

MK

Data: 2009-05-13 12:57:37
Autor: kuba
MK pisze:
[...]

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego.

§ 6. 1. Odpowiedź na reklamację powinna być udzielona niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez przewoźnika.

§ 10. Nieudzielenie przez przewoźnika odpowiedzi na reklamację w wymaganym terminie skutkuje uwzględnieniem reklamacji.

pozdrawiam
kuba

Data: 2009-05-13 06:11:53
Autor: MK
On 13 Maj, 12:57, kuba <jturbanow...@gmail.com> wrote:
MK pisze:

> [...]

§ 10. Nieudzielenie przez przewoźnika odpowiedzi na reklamację w
wymaganym terminie skutkuje uwzględnieniem reklamacji.

Dziękuję :)

--
MK

Termin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowe j"