Termin rozwi±zania umowy ubezpieczenia

Data: 2010-03-05 20:05:57
Autor: Sofija
Termin rozwi±zania umowy ubezpieczenia
Witam!

Jaki jest termin rozwi±zania umowy ubezpieczenia samochodu:
- OC
- AC
- NNW
- Kraj Pomoc 24
- Dom Pomoc 24
Czy s± to przepisy obowi±zuj±ce we wszystkich towarzystwach
ubezpieczeniowych? Je¶li tak, to gdzie te przepisy s± opublikowane?

W polisie nigdzie tych terminów nie mogê znale¼æ.
Bardzo proszê o pomoc.

Pozdrawiam
Zo¶ka

Data: 2010-03-05 12:27:19
Autor: BearBag
Termin rozwi±zania umowy ubezpieczenia
dzien przed koncem umowy musisz dostarczyc wypowiedzenie do TU, czyli
jak np msz do 31marca to 30tego musi sie znale¼æ na biurku
ubezpieczyciela.

Data: 2010-03-05 21:59:23
Autor: Sofija
Termin rozwi±zania umowy ubezpieczenia
Dziêki.

W przypadku OC jest sprawa jasna.

- AC
- NNW
- Kraj Pomoc 24
- Dom Pomoc 24
Zgodnie z tre¶ci± umowy
Nie mam umowy. Mam polisê oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia
w postaci pliku .pdf.  Jest tam tylko mowa o odst±pieniu od zawarcia
ubezpieczenia na pocz±tku okresu, a nie o terminie rozwi±zania
gdy nie chcê kontynuowaæ ubezpieczenia w danym TU.
Czy wystarczy nie zap³aciæ sk³adki za kolejny okres?

Pozdrawiam
Zo¶ma

Data: 2010-03-05 23:19:29
Autor: Bydlê
Termin rozwiÄ…zania umowy ubezpieczenia
On 2010-03-05 21:59:23 +0100, "Sofija" <abc@xyz.pl> said:

Dziêki.

[...]

To mia³em na my¶li.
W polisie masz podany czas objêcia ubezpieczeniem.
Po jego up³yniêciu nie jeste¶ ubezpieczona i nie masz zobowi±zañ.
:-)

--
Bydlê

Data: 2010-03-05 21:24:28
Autor: Bydlê
On 2010-03-05 20:05:57 +0100, "Sofija" <abc@xyz.pl> said:

Witam!

Jaki jest termin rozwi±zania umowy ubezpieczenia samochodu:
- OC

Ustawowy.

- AC
- NNW
- Kraj Pomoc 24
- Dom Pomoc 24

Zgodnie z tre¶ci± umowy.

Zazwyczaj minimum dzieñ przed up³ywem terminu.

--
Bydlê

Termin rozwi±zania umowy ubezpieczenia