Termin składania informacji o spadku, otwarcie prz ed 2007 rokiem

Data: 2009-06-11 10:56:22
Autor: ąćęłńóśźż
Termin składania informacji o spadku, otwarcie prz ed 2007 rokiem
Złóż na dziennik w urzędzie gminy za potwierdzeniem na kopii, urząd będzie miał kodeksowy obowiązek przekazać do właściwego organu.

BTW kiedy wreszcie to pi.....ne sq.....wo z urzedów skarbowych zostanie wysypane azotoksem i wyplenione ze wszystkimi jajami???
JaC

-- -- -

Chciałem dzisiaj złożyć formularz SD-3 w US, gdzie poinformowano mnie, że nie zostanie on przyjęty, dopóki

Termin składania informacji o spadku, otwarcie prz ed 2007 rokiem