Termin składania ofert w przetargu.

Data: 2009-05-17 21:41:46
Autor: CUT_INZ
Termin składania ofert w przetargu.
Witam,

Czy jest jakaś ustawowa ilość dni na przygotowanie oferty przetargowej?
Przykładowo chciałem wystartować w przetargu. Zerkałem na stronę gminy 4-5 razy w miesiącu. Okazało się, że 7 maja ogłoszono przetarg, a 20 maja mija termin zgłaszania ofert. Pech chciał, że ogłoszenie zauważyłem dopiero 11 maja. Pozostały czas jest dla mnie niewystarczający do przygotowania oferty i dostosowania się do nowych (nie było ich na poprzednich przetargach) wymagań (zatrudnienie ludzi z odpowiednimi uprawnieniami, zakup sprzętu)

Tak jak w temacie. Jest jakaś ustawowy czas na przygotowanie ofert? (lub podanie do publicznej wiadomości nowych wymagań)

Data: 2009-05-18 11:26:54
Autor: TomaSz.
Termin składania ofert w przetargu.
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'CUT_INZ' Wpis z dnia 17-05-2009:

[...]

Ustawę Prawo Zamówień Publicznych widziałeś na oczy?
ftp://ftp.uzp.gov.pl/Ustawa_PZP  patrz  Art. 43.
Na stronę to się zagląda 4,5 razy w tygodniu, żeby nie przegapić przetargu.

Przy tzw. małych przetargach ogłoszenie musi wisieć:
7 dni - przy dostawach i usługach,
20 dni - przy robotach budowlanych.

Przy czym małe, to odpowiednio w zależności od Zamawijacego
a) 133.000 lub 206.000 lub 412.000 euro - dla dostaw lub usług,
b) 5.150.000 euro - dla robót budowlanych.

--
TomaSz.

Data: 2009-05-18 22:03:37
Autor: CUT_INZ

[...]