Termin wyłączenia analogowej TV na Dolnym Śląsku

Data: 2011-05-16 16:19:45
Autor: bufi
Termin wyłączenia analogowej TV na Dolnym Śląsku
 Wmak wrote:

Próbuję Pani wytłumaczyć, że to będzie dla niej najlepsza metoda
oglądania telewizji a koszt abonamentu niepotrzebnie (być może) przez
jakiś czas płaconego będzie mniejszy od ewentualnego zakupu sprzętu
DVB-t.  Tak więc istotna jest data wyłączenia analogu dla tego rejonu.

http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t?oq=29

P.

Data: 2011-05-16 17:19:41
Autor: Wmak
bufi <bufi@pl.de> napisał(a):

http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t?oq=29

P.

Masz jakąś szklaną kulę, że znalazłeś na stronach Emitela termin wyłączenia analogu? Mnie się nie udało.
W 3 etapie ( do końca października 2011) na Dolnym Śląsku jest biała plama na mapie zasięgu MUX3 a w innych linkach podają termin wyłączenia analogu z Jeleniej góry na koniec września tego roku - myślisz, że zostawią ludzi bez telewizji do zakończenia 4 etapu ?!?!

Data: 2011-05-16 19:49:36
Autor: bufi
 Wmak wrote:

bufi <bufi@pl.de> napisał(a): > > http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t?oq=2
> 9

Masz jakąś szklaną kulę, że znalazłeś na stronach Emitela termin
wyłączenia analogu? Mnie się nie udało.

Nie. Mam google.

[...]

Pojęcia nie mam. Ale na oficjalnej stronie Emitela, który link
zacytowałeś, napisane jest, że będą ludzi 'szeroko informować'
o takich zmianach. Bardziej wiarygodnego źródła nie ma.
Czytasz czasami to, co masz w odpowiedzi na posty?

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 20:13:33
Autor: Wmak
Termin wyłączenia anal ogowej TV na Dolnym Śląsku
bufi <bufi@pl.de> napisał(a):
Nie. Mam google.

Ja też mam i przeszukałem przed rozpoczęciem tego wątku a stronę Emitela znam od początku jej istnienia.

[...]

Czytam i spodziewam się konkretnej informacji, najlepiej od ludzi z branży a nie odsyłania do Googli.
Tak więc uprzejmie Ci dziękuję za "wiem, że nic nie wiem".

Data: 2011-05-16 20:34:32
Autor: bufi
 Wmak wrote:

bufi <bufi@pl.de> napisał(a): > Nie. Mam google.

Ja też mam i przeszukałem przed rozpoczęciem tego wątku a stronę
Emitela znam od początku jej istnienia.

To na tej stronie znajdziesz odpoiwdzi na te pytania. Masz tam forum na
którym udzielają się ludzie z Emitela.
Jeszcze raz, czytaj co dostajesz w odpowiedzi, a nie od razu pyszczysz.

P.

Data: 2011-05-16 22:13:09
Autor: Wmak
bufi <bufi@pl.de> napisał(a):
To na tej stronie znajdziesz odpoiwdzi na te pytania. Masz tam forum na
którym udzielają się ludzie z Emitela.
Jeszcze raz, czytaj co dostajesz w odpowiedzi, a nie od razu pyszczysz.

Z Twojej odpowiedzi nie dowiedziałem się niczego nowego.
Pytanie zadałem już w tytule wątku - chciałbym się dowiedzieć kiedy wyłączą w tym rejonie analogowe nadawanie TV - tylko to mnie interesuje a nie gdzie i jak można odbierać DVB-T.
Jeśli wiesz kiedy jest planowane wyłączenie analogu to napisz albo podaj link a nie bij piany nie na temat.

Data: 2011-05-17 04:29:24
Autor: bufi
 Wmak wrote:

Z Twojej odpowiedzi nie dowiedziałem się niczego nowego.
Pytanie zadałem już w tytule wątku - chciałbym się dowiedzieć kiedy
wyłączą w tym rejonie analogowe nadawanie TV - tylko to mnie

Skoro Emitel nie wie, to nikt nie wie. Przecież to oni podejmują takie
decyzje. Możesz sobie pisać posty nawet na forach dvb-t w Bangladeszu
i tak nie dostaniesz odpowiedzi. Termin jest w tej chwili nieznany.

P.

Data: 2011-05-17 08:53:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:iqstj3$spu$1inews.gazeta.pl...
Wmak wrote:

[...]

Raczej nie - oni ją wykonują.
O zaprzestaniu nadawania decydują nadawcy lub urzędnicy, a nie operator anteny.

Data: 2011-05-17 15:13:17
Autor: bufi
Termin ląsku ?
Cavallino wrote:

> [...]
> takie decyzje.

Raczej nie - oni ją wykonują.
O zaprzestaniu nadawania decydują nadawcy lub urzędnicy, a nie

Pewnie masz rację. Decyzja zapadnie w Warszawie? Tak czy inaczej; pierwszy kto się o tym dowie to właśnie Emitel i
tam trzeba szukać i pytac się o takie informacje.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 07:27:11
Autor: pawell32
[...]

też mieszkam na dolnym śląsku, ale jak wiesz tu jeszcze nie działa
naziemna cyfrowa, ma ruszyć do końca lipca b.r.
jak się uda. ustawowy termin wyłączenia ostatniego
nadajnika analogowego w naszym kraju to 31.07.2013r.
skoro dvb-t włączą na końcu to i na końcu wyłączą analog.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Termin wyłączenia analogowej TV na Dolnym Śląsku