Termin wyłączenia analogowej TV na Dolnym Śląsku

Data: 2011-05-17 07:28:29
Autor: pawell32
Termin wyłączenia analogowej TV na Dolnym Śląsku
W dniu 2011-05-16 18:10,  Wmak pisze:
Szukałem w necie ale znalazłem tylko mało aktualne i sprzeczne informacje.
Interesuje mnie, kiedy zakończy sie odbiór analogowej TV w Kowarach -
przypuszczam, że odbiera się tam TV z Jeleniej Góry / Śnieżnych Kotłów, bo do
Wrocławia chyba za daleko.

ale we Wrocławiu nie ma nadajnika, poza tv4 analog.
bliżej tylko Ślęża

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Termin wyłączenia analogowej TV na Dolnym Śląsku