Termin wypowiedzenia umowy - jak to siÄ? liczy?

Data: 2011-02-27 18:12:54
Autor: Samotnik
Termin wypowiedzenia umowy - jak to siÄ? liczy?
Mam umowę u operatora telekomunikacyjnego. Cyrograf kończy się 30.
kwietnia. Okres wypowiedzenia jest miesięczny. Kiedy i jak sformułowane
wypowiedzenie mam złożyć, żeby rozstać się z nimi z upływem dnia 30. kwietnia?
Domyślam się, że w dowolnym momencie przed 30. marca ze wskazaniem, że umowę
wypowiadam z dniem 30. kwietnia, tak? --
Samotnik

Data: 2011-02-28 12:16:57
Autor: Krystian
Termin wypowiedzenia umowy - jak to si? liczy?
On 27 Lut, 19:12, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
Mam umow u operatora telekomunikacyjnego. Cyrograf ko czy si 30.
kwietnia. Okres wypowiedzenia jest miesi czny. Kiedy i jak sformu owane
wypowiedzenie mam z o y , eby rozsta si z nimi z up ywem dnia 30. kwietnia?
Domy lam si , e w dowolnym momencie przed 30. marca ze wskazaniem, e umow
wypowiadam z dniem 30. kwietnia, tak?
--
Samotnik

a nie można tak po prostu:
Z dniem 30.04.2011 r. wypowiadam umowę o numerze ________.
Podpis

Takie jedno zdanie wysłałem do operatora telewizji cyfrowej i przyjęli
bez zająknięcia

Data: 2011-02-28 22:46:24
Autor: Wampir Energetyczny
W dniu 27-02-2011 19:12, Samotnik pisze:
[...]

najlepiej zeby dotarlo do nich przed koncem marca. jest to wypowiedzenie z miesiecznym terminem ze skutkiem na koniec nastepnego okresu rozliczeniowego.

Data: 2011-03-01 01:30:18
Autor: ąćęłńóśźż
Termin wypowiedzenia umowy - jak to si? liczy?
Skoro się kończy cyrograf, to umowy nie wypowiadasz (bo pewnie bez odszkodowania z Twojej strony się nie da), lecz umowa ulega rozwiązaniu z upływem terminu, na jaki zostałą zawarta, a Ty winieneś złożyć oświadczenie woli o nieprzedłużeniu umowy na kolejny okres.
Rzuć okiem co tam masz napisane (bo potrafią napisać zarówno "nie później niż" jak i "nie wcześniej niż xxx dni przed upływem).

-- -- -