Termin zapłaty odroczonego podatku - nie dam rady.

Data: 2018-01-27 14:07:21
Autor: kroczekadam63
Termin zapłaty odroczonego podatku - nie dam rady.
Mam odroczony do 31.01 na mój optymistyczny wniosek termin zapłaty zaległego podatku. Nawet nie mam z czego tego zapłacić - mogę tylko pożyczyć, jeśli ktoś się znajdzie chętny.
Czy ja mogę jeszcze np. przed tym 31 stycznia złożyć wniosek o kolejne odroczenie, rozłożenie na raty, albo nawet umorzenie? I nie dostanę jakiejś kary za to, że nie zapłaciłem nic w terminie(odroczonym). No bo przecież nie rozpatrzą mi pisma od ręki.
W ogóle, jeśli po prostu nie zapłacę w terminie, to nowym terminem wg decyzji jest termin określony w art. 47 $1,2,3 - czyli nie wiem jaki. Wracam wtedy do pkt. wyjścia - jakbym nigdy tego wniosku o odroczenie nie złożył?

Termin zapłaty odroczonego podatku - nie dam rady.