Terminal NTT Gigabyte GA-TA7

Data: 2013-05-05 15:07:12
Autor: Marek
Terminal NTT Gigabyte GA-TA7
Szukam specyfikacji, danych technicznych, opisu małego terminala jak w temacie na płycie Gigabyte model GA-TA7 ale w googlach i nigdzie indziej w necie nie ma nic, albo już ja nie umiem szukać...
w morde jeża

Data: 2013-05-05 20:33:17
Autor: PiteR
Marek pisze tak:

Szukam specyfikacji, danych technicznych, opisu małego terminala
jak w temacie na płycie Gigabyte model GA-TA7 ale w googlach i
nigdzie indziej w necie nie ma nic

taki?

http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2355#dl

--
Piotr

Data: 2013-05-05 21:36:16
Autor: BartekK
Terminal NTT Gigabyte GA-TA7
W dniu 2013-05-05 15:07, Marek pisze:
Szukam specyfikacji, danych technicznych, opisu maÂłego terminala jak w
temacie na pÂłycie Gigabyte model GA-TA7 ale w googlach i nigdzie indziej w
necie nie ma nic, albo juÂż ja nie umiem szukaĂŚ...
w morde jeÂża
To może wpisz w google "gigabyte TA7" (GA-TA7 faktycznie mało znajduje)

Data: 2013-05-06 21:07:48
Autor: Marek
Terminal NTT Gigabyte GA-TA7
To może wpisz w google "gigabyte TA7" (GA-TA7 faktycznie mało znajduje)
To pomogło znalazłem co nieco. Mam takie pudełko od znajomego. Obejrzałem brak pamięci, ale pasuje DDR2 1GB jak w opisie więc to nie problem, natomiast głowie się jak podłączyć tam dysk twardy. Jest tam moduł dyskowy w czerwonym slocie 128 MB i jest drugi biały port IDE 40 pin, ale nie bardzo wiem czy się da zmieścić zwykły dysk i jak podłączyć zasilanie, nie ma tam molexa a samo podłączenie taśmą 40 pin chyba za mało.
Ktoś kiedyś wystawiał taki terminal znalazłem w archiwach Allegro i było napisane, że miał dysk 120 GB i Windows XP home więc jakimś cudem dysk był wpakowany w środek i jakoś podłączony?

Pomóżcie jak coś wiecie prosze :/

Terminal NTT Gigabyte GA-TA7