Terminal i podpis w jednym

Data: 2010-05-13 10:10:03
Autor: kashmiri
Terminal i podpis w jednym

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hsf42j$mr2$3news.net.icm.edu.pl...

Tytuł posta wydaje się może trochę enigmatyczny, ale już wyjaśniam o co chodzi. Będąc kilka dni temu w Madrycie, płacąc na lotnisku za kawę kartą Polbank era, wiadomo czemu ;) Pani po przeciągnięciu karty kazała mi się podpisać w małym okienku terminala rysikiem - coś mniej więcej jak w Aliorze albo w niektórych firmach kurierskich. U nas w Polsce jeszcze się z takim terminalem nie spotkałem, ale być może nie wszystko wiem. Oszczędza się jeden kwitek i trochę szybciej, bo praktycznie od razu chciał podpis.

Prywatna firma pocztowa w Tbilisi ma coś takiego, ilekroć u nich w biurze odbieram przesyłkę, muszę podpisać się na czymś takim. Ładnie i nowocześnie toto wygląda, ale rzeczywiście litery wychodzą kanciato, nie wspominając już, że "kropki nad i" się nie odbijają.

k.

Terminal i podpis w jednym