Terminarz 2011/2012

Data: 2011-06-02 12:35:51
Autor: PawelC
Terminarz 2011/2012
Wypuścili właśnie terminarz na nowy sezon.
Miałem nadzieje, że w związku z Euro, ruszy liga dużo wcześniej, a tu zaś to samo. Eliminacje do pucharów nasi zaczną z drużynami, które będą w normalnym rytmie meczowym.
Kurcza, zastanawiam się kto ma w tym interes i jedyny winowajca to ...analplus przychodzi mi do głowy.

Data: 2011-06-02 12:41:21
Autor: Cavallino
Terminarz 2011/2012
Użytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4de76787$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
Wypuścili właśnie terminarz na nowy sezon.
Miałem nadzieje, że w związku z Euro, ruszy liga dużo wcześniej, a tu zaś to samo.

W sumie sprawiedliwie, niech teraz inni ligę zawalą, jak będą próbowali przygotować się do pucharów. ;-)
Ale od przyszłego roku powinniśmy startować najpóźniej na początku lipca, a kończyć w połowie listopada.

Data: 2011-07-23 09:01:31
Autor: etyci
Terminarz 2011/2012
wystartowa³a kolejka nr 1 pierwszoligowców :

Kolejarz Stró¿e  vs. Olimpia Grudzi±dz  (jutro)
Wis³a P³ock  vs. Piast Gliwice  (jutro)
dzi¶ graj± -
Dolcan Z±bki  vs. Ruch Radzionków  Bogdanka £êczna  vs. Olimpia Elbl±g  Zawisza Bydgoszcz  vs. Sandecja Nowy S±cz  Arka Gdynia  vs. Warta Poznañ  Pogoñ Szczecin  vs. Polonia Bytom  i wczorajszy mecz-
GKS Katowice  0~1  Termalica Bruk-Bet Nieciecza  (widzow ponad 3000)

oraz odwo³any z powodu braku licencji Flota ¦winouj¶cie  vs. Górnik Polkowice   --

Terminarz 2011/2012