Terminarz serialowy

Data: 2009-03-02 17:39:42
Autor: Pawel 'Jarod'
Terminarz serialowy
Witam

Trochę denerwuje mnie ciągłe sprawdzanie na oddzielnych stronach
czy jest już nowy odcinek jakiegoś serialu. Jeśli ktoś z Was zna
jakoś jedną stronę, na której można co dzień sobie sprawdzić czy
właśnie nie wyszedł nowy odcinek serialu, niech się podzieli ;)

pzdr
--
[        ODPISUJ NA -> mailto:my_usenet(MAŁPA)poczta.onet.pl          ]
[              "Who are you? Im Jusus, you are a sinner               ]

Data: 2009-03-02 18:05:01
Autor: Bula
Terminarz serialowy
[...]

http://www.pogdesign.co.uk/cat/3-2009

Bula

Data: 2009-03-03 08:05:56
Autor: Brodi
Terminarz serialowy
Data: 2009-03-03 08:26:46
Autor: Tiber
Terminarz serialowy
Brodi wrote:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/3-2009

http://eztv.it

myepisodes.com

Kiepskie.

--
tbr

Data: 2009-03-04 10:04:30
Autor: Loki
Terminarz serialowy
Użytkownik "Pawel 'Jarod'" <PrawdziwyAdresJest@sygnaturka.xx> napisał w wiadomości news:goh5kv.3vk.1jarod.overmind...
[...]

http://tvcountdown.com/

Jak jakiegos serialu nie ma to autor strony po prosbie bez problemu dodaje

Loki

Data: 2009-03-04 12:25:18
Autor: Tiber
Terminarz serialowy
Loki wrote:

[...]

Dobry link, ale ciągle nie uwzględniający czasu trwania (1h), czasu na zripowanie (0,5-1h) i zmiany strefy czasowej (6h), a chyba na tym przede wszystkim wątkądawcy zależy :>

--
tbr

Data: 2009-03-04 12:38:31
Autor: Tiber
Terminarz serialowy
Tiber wrote:

http://tvcountdown.com/

Dobry link, ale ciągle nie uwzględniający czasu trwania (1h), czasu na
zripowanie (0,5-1h) i zmiany strefy czasowej (6h), a chyba na tym
przede wszystkim wątkądawcy zależy :>

Wątkodawcy.

A przepraszam, strefę zmienia.

--