Terminarz serialowy

Data: 2009-03-02 18:05:01
Autor: Bula
Terminarz serialowy
Witam,

Trochę denerwuje mnie ciągłe sprawdzanie na oddzielnych stronach
czy jest już nowy odcinek jakiegoś serialu. Jeśli ktoś z Was zna
jakoś jedną stronę, na której można co dzień sobie sprawdzić czy
właśnie nie wyszedł nowy odcinek serialu, niech się podzieli ;)

http://www.pogdesign.co.uk/cat/3-2009

Bula

Data: 2009-03-03 08:05:56
Autor: Brodi