Terminy

Data: 2009-10-22 22:37:51
Autor: Marcus
Terminy
Witajcie!

Czy sąd obowiązują jakiekolwiek terminy na wysłanie pozwu pozwanemu? Mam taki ból, że na pierwszej rozprawie pozwany nie zjawił się i nie odebrał   pozwu, w związku z czym przyszła zwrotka z poczty. Okazało się jednak, że mój pozew zawiera błędy, w związku z czym sąd nakazał mi wprowadzenie poprawek w ciągu dwóch tygodni, konkretnie do 9 września. Terminu dotrzymałem. Nowy pozew został wysłany przez sąd 29 września. Na poniedziałek jest wyznaczony drugi termin, a do tej pory w sądzie nie ma zwrotki. W związku z tym obawiam się, że sędzia sędzie będzie zmuszony zwów odroczyć sprawę, bo przecież bez zwrotki nie będzie wiadomo, czy pozew dotarł do pozwanego ani czy w ogóle doręczyciel próbował go dostarczyć.
Póki co, nie zamierzam robić zadymy w sądzie, ale czy jednak sąd nie powinien szybciej wysłać nowy pozew tak, żeby była gwarancja, że w razie nieodebrania zwrotka wróci na czas?

Pozdro
Marek

Data: 2009-10-22 22:44:27
Autor: Baczek
Terminy
Podepne sie
Czy sad ma jakis termin na rozpatrzenie sprawy: pozew w trybie uproszczonym o nakaz zapłaty ?
Złożyłem dokumenty 01.07.2009 i do dziś nic.
Czy można w sadzie się dowiedzieć cos o mojej sprawie?

Pozdrawiam

Terminy