Terminy administracyjne

Data: 2010-11-03 18:37:41
Autor: pawel
Terminy administracyjne
Wojewoda swoim Postanowieniem poinformował mnie, że
1. z powodu dużej ilości zażaleń, odwołań i wniosków (sic!) nie jest w stanie, w terminie określonym par. 35 KPA odnieść się do mojego odwołania
2. wyznaczył termin (konkretna, odległa data) w którym moje odwołanie zostanie rozpatrzone
3. Boldem, – że na to jego Postanowienie nie przysługuje mi odwołanie.

Oczywiście minął termin określony w pkt. 2. Mam jakiś ruch do wykonania, czy cierpliwie czekać?

Data: 2010-11-03 21:28:58
Autor: cezarys
Terminy administracyjne

Użytkownik "pawel" <102pawel.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iasa5l$lnc$1inews.gazeta.pl...
[...]
3. Boldem, &#8211; że na to jego Postanowienie nie przysługuje mi odwołanie.

To komunizm czy faszyzm?
Odwołanie do musi przysługiwać.
Pozostaje Sąd (ale to chyba rok= następne wybory)
Napisz do Premiera (tylko nie elektronicznie bo odpowie jakiś adminstrator bez imienia i nazwiska).
A nie masz znajomych w gazecie? Tak mie się wydaje że to zawsze pomaga
CEzarys

Terminy administracyjne