Termometr

Data: 2010-01-26 10:46:39
Autor: Kuczu
Termometr
Wojda Tomasz pisze:

1. Jaka jest dokladnosc takiego termometru?

Wystarczajaca

2. Czy temperatura oleju nie jest czasem wyzsza niz te 140 C? Jesli tak, to termometr z max 140 C nie bedzie spelnial swojego zadania.

A to nie wiem, ja mam w Fahrenheitach

Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

Se bedziesz mial gadzeta

Prosze o powazne potraktowanie tematu:)

Prosic to sobie mozesz...

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-01-26 05:03:55
Autor: Nikanor
Termometr
On 26 Sty, 10:46, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony
> powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.
Se bedziesz mial gadzeta

No a jeśli np. zrobił duży rozwiert, zmienił tłok itp.? Skąd będzie
wiedział, że chłodzenie jednak nie wyrabia i trzeba dołożyć chłodnicę
oleju?

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

Data: 2010-01-26 14:21:07
Autor: trud
Termometr
Dnia Tue, 26 Jan 2010 05:03:55 -0800 (PST), Nikanor napisał(a):

[...]

Pozna po kolorze silnika. :)

trud
bj250

Data: 2010-01-26 14:32:12
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Termometr
Nikanor napisał(a):

No a jeśli np. zrobił duży rozwiert, zmienił tłok itp.? Skąd będzie
wiedział, że chłodzenie jednak nie wyrabia i trzeba dołożyć chłodnicę
oleju?

Spyta na preclach.

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-01-26 14:51:21
Autor: Kuczu
Termometr
Nikanor pisze:

No a jeśli np. zrobił duży rozwiert, zmienił tłok itp.? Skąd będzie
wiedział, że chłodzenie jednak nie wyrabia i trzeba dołożyć chłodnicę
oleju?

Gdyby mial wiedze i umiejetnosci potrzebne do tuningu to by nie pytal tutaj. Zwlaszcza nie tutaj.