Termometr

Data: 2010-01-26 11:05:38
Autor: marider
Termometr
Wojda Tomasz pisze:
Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

Tez toto kupilem do R1 (moze na jakies cieple poludniowe kraje sie nada jak oleum bedzie rozgrzane na maxa), wczoraj przyszlo ale sie wlasnie zastanawiam po jakiego grzyba mi gruby patyk na 5cm wystajacy w bok zamiast korka wlewu oleju O_o Myslalem ze toto mniejsze bedzie.. Czy dziala - nie wiem, jeszcze nie montowalem ani nie sprawdzalem czy gwint jest prawidlowy.

Prosze o powazne potraktowanie tematu:)

"Jaja se robisz?" ;)

Pzdr
--