Termometr

Data: 2010-01-26 15:13:53
Autor: Zapek
Termometr

Użytkownik "Wojda Tomasz" <wojdat@ibles.waw.pl> napisał

Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

Mam taki termometr w xr - podobny silnik do Twojego.
Nie kupowalem go-byl juz w komplecie z motocyklem ;)

Czy sie przydaje ? Nie wiem. temperatura wg jego wskazan nie przekroczyla nigdy 120st.
Z tym,ze mam dolozona chlodnice oleju.

Ot gadzet.

--
Zapek
XR600R

Data: 2010-01-26 15:37:26
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Termometr
Zapek napisał(a):
Z tym,ze mam dolozona chlodnice oleju.

I co ona chlodzi? Piwo serwisantom jak dlubiom przy zaworach?

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-01-26 16:20:50
Autor: Zapek
Termometr

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał
Zapek napisał(a):
Z tym,ze mam dolozona chlodnice oleju.

I co ona chlodzi? Piwo serwisantom jak dlubiom przy zaworach?

Jest dla lansu.Tak jak termometr.

--
Zapek
xr600r

Data: 2010-01-26 15:23:04
Autor: AZ
Termometr
On 2010-01-26, Zapek <zapek@konto.pl> wrote:

I co ona chlodzi? Piwo serwisantom jak dlubiom przy zaworach?

Jest dla lansu.Tak jak termometr.

Widze ze sie znacie. Nie wiecie moze czy jest sens z takim termometrem
jechac pod kolumne?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-26 16:27:32
Autor: Monster
Termometr
W dniu 2010-01-26 16:23, AZ pisze:

Widze ze sie znacie. Nie wiecie moze czy jest sens z takim termometrem
jechac pod kolumne?

Nie,masz za stary motocykl i za mało lanserskie kombi:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-01-26 16:28:43
Autor: Glub
Termometr
Monster <alpy2@op.pl> wrote:
> [...]

> termometrem
> jechac pod kolumne?

Nie,masz za stary motocykl i za mało lanserskie kombi:-)

Ale do galerii siÄ™ nada:)
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-26 16:27:49
Autor: Zapek
Termometr

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal
Widze ze sie znacie. Nie wiecie moze czy jest sens z takim termometrem
jechac pod kolumne?

Jak masz ladna przyczepke to mozna.

--
Zapek