Termometr

Data: 2010-01-27 08:11:50
Autor: Wojda Tomasz
Termometr
Dzieki za wszystkie odpowiedzi, nie spodziewalem sie az takiego odzewu! Szczegolnie dziekuje Kolegom - specjalistom kucharzom (grillowanie i gotowanie:). Jednak wniosek wyciagnalem, oszczedze sobie zarowno stresu, jak i pieniedzy.
Pozdro!
TomekW.

Data: 2010-01-27 07:12:01
Autor: robertbig
Termometr
On 27 Sty, 08:11, "Wojda Tomasz" <woj...@ibles.waw.pl> wrote:
[...]

No to ci doradzili :)))
Ja powiem ,że w chłodzonym wiatrm moto ,termometr  w upalny dzień w
miescie jest bezcenny. A i na trasie tez cos daje.
Wszystkim mundrym , proponuje wyjebać/zamalowac na czarno  wskazniki
temperatury . Przecież w chłodzonych ciczą moto , sa asolutnie
niepotrzebne. Toć mata wiatraki.
Jak dominator nie porzebuje, to CBR tym bardziej. Taka tu logika :)
Jaka przysługe może oddac ter. oleju to w dominatorze ,to przeciez
takie cymbałay i tak nie zrozumia.
Szkoda pradu.
Ja ci powiem kolego . Kup ,nie pożałujesz.
A jaki to ci na pw powiem.
Nie bede douczał bandy durnych motonitów. Niech oni też powydaja kasy
na Motorrad i inne . To i o termometrach sie dowiedza co nieco.
I o tym jak wielkie niektóre robia błedy we wskazaniach . Do 15oC w
jedna mańke.
Ale sa też takie co nie robia żadnego...

Data: 2010-01-27 15:17:01
Autor: AZ
Termometr
On 2010-01-27, robertbig <robertbig@wp.pl> wrote:
[...]
Ale sa teĹź takie co nie robia Ĺźadnego...

O Wielki Robercie dobrze ze przynajmniej Ty czuwasz nad ta banda durnych motonitow sprecla.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-27 12:45:08
Autor: robertbig
Termometr
On 27 Sty, 16:17, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2010-01-27, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:> Nie bede douczał bandy durnych motonitów. Niech oni też powydaja kasy
> [...]
> Ale sa też takie co nie robia żadnego...

O Wielki Robercie dobrze ze przynajmniej Ty czuwasz nad ta banda durnych

Jak nie masz nic do roboty, te se  zamluj wskaznik temeratury.
Szprejem.
Po chuj sie masz stresowac i rozpraszać ???  :)

Data: 2010-01-28 02:12:42
Autor: marider
Termometr
robertbig pisze:

Ja ci powiem kolego . Kup ,nie pożałujesz.

A ja kupilem, 80zl + 15zl przesylka to zaden wydatek, jak sie nie sprawdzi - to wyladuje w koszu. Tyle.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-01-28 16:12:21
Autor: tomek
Termometr

"marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message news:hjqoa9$7et$2inews.gazeta.pl...

A ja kupilem, 80zl + 15zl przesylka to zaden wydatek, jak sie nie sprawdzi - to wyladuje w koszu. Tyle.

A sprzedaca gdzie? Pewnie w pudle.

--
T.

Data: 2010-01-28 08:04:18
Autor: Wojda Tomasz
Termometr
"A jaki to ci na pw powiem."

Ja widzialem tylko 2 rodzaje, jeden byl Motodetail, drugiego nie pamietam. Podziel sie (moze jednak ze wszystkimi), ktore wg Ciebie sa najlepsze. Dzieki
Pozdro,
TomekW

Data: 2010-01-28 13:04:06
Autor: robertbig
Termometr
On 28 Sty, 08:04, "Wojda Tomasz" <woj...@ibles.waw.pl> wrote:
[...]

Te motodetaile i inne badziewie to sie nadaje na balast do kutra na
szprotki  np.  :)Akurat  firma moto-detail , chyba biła rekordy
"rozrzutu" wskazań.
Firma RR robi dokładne i solidne  termometry. Bład do 1% max..
I Daytona bodajrze tez ok 1% max.. To sa takie elektroniczne z
czujnikiem wkręcanym w karter.
Reszta to zwykły szajs.
Dane zaczerpniete z pamięci.
W wolnej chwili odszukam ten test termometrów z Motorrad-fahrer

http://www.kedo.com/products/91441.html

Termometr