Termometr zaokienny

Data: 2012-03-01 22:12:02
Autor: Pooh
Termometr zaokienny
Dnia Thu, 1 Mar 2012 18:05:27 +0100, Feahisim napisał(a):
Proszę o radę czym ewentualnie osłonić termometr
Proponowałbym jakąś osłonkę.

--
- bo zaburza naturalną kolejność czytania.
- dlaczego?

Data: 2012-03-02 00:02:19
Autor: Feahisim
Termometr zaokienny
Użytkownik "Pooh"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q1yx92hgeya7$.dlg@pooh.priv.pl...

> Proszę o radę czym ewentualnie osłonić termometr
Proponowałbym jakąś osłonkę.

Super, potwierdzam, że właśnie o to pytałem.
Bez urazy.

Feah

Data: 2012-03-02 08:46:49
Autor: Przesmiewca
Termometr zaokienny
"Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Proszę o radę czym ewentualnie osłonić termometr
Proponowałbym jakąś osłonkę.

Super, potwierdzam, że właśnie o to pytałem.
Bez urazy.

No dowiedziales sie, ze ma to byc oslonka :)

Termometr zaokienny